♥17♥

3.7K 172 3
                                    

O tři měsíce později

Z pohledu Belly

Probudila jsem se v posteli k sakru jak jsem se sem dostala. Otočila jsem se a uviděla spícího Justina. Pozorovala jsem ho asi ještě  5 minut ,,Proč na mě tak koukáš?" zeptal se Justin tim svým krásným chraplákem. ,,Si roztomilej!" zvedla jsem se a šla k zrcadlu stoupla si z profilu a prohlížela si svoje bříško už mám tři měsíce a už je hezky vyboulený . Justin si za mě stoupnul a dal ruce na břicho. Dnes je poslední koncert a potom se jede domů už se docela tešim Lucy se mi vůbec za ti měsíce neozvala bojim se ani Rose a prostě kamarádky ,,Chtěl jsem se zeptat" řekl po chvíli Justin ,,Ano?" ,,Mám nechat kariery a zůstat s rodinou nebo jezdit sváma na tour?" ,,Twl si normální!" zařvala jsem na něho a zalezla do koupelny bože ten mě naštval jak jako nechat kariery umyla jsem se ,,Lásko tak já tý kariery nechám" řekl smutně rychle jsem vylezla z koupelny seděl na posteli a měl hlavu v dlaních ,,Lásko tak já se vzdám kariery a Beliebers" řekl a zoufale se na mě podíval ,,Nesnášim tě!" zařvala jsem oblíkla jsem se ,,Lásko ale ono je to těžký já je miluju a miluju i tebe já to nedám" a chytil mě za zápestí ,,Posloucháš se vůbec!" rychle jsem vyběhla a narazila do novinářů ,,Vypadněte!" zařvala jsem ,,Vy jste se rozešli?" ,,Bello co se stalo?" ,,Pohádali jste se?" všude se na mě valili otázky udělalo se mi špatně šla jsem pomalu do zákulisí tam na mě všichni strhli pohled sedla jsem si na židli a oddechovala. ,,Bell co se stalo?" přišel ke mě Scooter a kleknul si ke mě ,,Justin se zbláznil" řekla jsem ,,Uhodil tě?" zeptal se se strachem v očích ,,Ne! Blázníš?" usmála jsem se ,,Tak co?" ,,On se mě zeptal jestli má nechat kariery a zůstat se mnou a dítětem a nebo jezdit s náma po dalším turné no a já jsem se naštvala protože nesmí toho nechat no a pak mi řikal že to nezvládne nezvládne se vzdát karier a Beliebers že je miluje a mě taky a nenechal si to vysvětlit no a pak novináři jestli jsme se rozešli a mě se udělalo špatně" Scooter na mě koukal s otevřenými ústy ,,A jak to chceš ty já vim že se milujete ale on by to nezvádl bez fanoušků a hudby" už jsem zase vybouchla ,,Co stim pořád máte?! Jste s Justinem stejný!" postavila jsem se ale hned se mi zamotala hlava Scooter mi přinesl vodu ,,Scootere vyslechni mě prosím" řekla jsem mu ,,Jasně ale řekni to jak to cítíš ale taky mysli na hudbu a Justina" dala jsem si hlavu do dlaní proč jsou tak tvrdohlaví ,,Scoote nikdy bych nechtěla aby Justin skončil s karierou nikdy nikdy nikdy klidně budu cestovat snim nebo někdy zůstanu doma ale nikdy bych mu to nedovolila a ani by jste mě nemohli přemluvit že by jsme to nezvládali Scoote pamatuj že jsem taky Belieberka která má dítě s Justinem ale nikdy bych to nedovolila malá nebo malej by si na to zvyknul chápeš?" Scoot mě objal ,,Děkuju samozřejmě by si Justin dal pauzu aby byl sváma ale si úžasná holka Selena ta by hned chtěla aby s tim seknul hned se mi nelíbila." usmála jsem se ,,Jdi za Justinem" ,,Ne jsem na něho naštvaná" ,,Proč?" ,,Protože mě naštval tim že by stim  klidně skončil chápeš kolik by lidí zklamal bože!" ,,On přijde" řekl ,,Můžu vám sněčim pomoct?" zeptala jsem se ,,No tak vyber na dnešní show oblečení pro Justina aby si mohly vybrat tanečníci a tady na něho počkáš" ,,Okey" šla jsem do šatny bože tolik oblečení a ty BOTY tolik bot jste snad ještě neviděli. Vybrala jsem mu bílí tílko bílí triko, fialovou vestu ktomu ještě bílí kalhoty a fialový supry a ještě fialová snapback. Yeah to by šlo. Někdo vrazil do dveří ,,Mami ale chápeš že jí miluju!" zařval podle hlasů Justin schovala jsem se do skříně ,,Já vim ale chceš skončit stimhle?" zeptala se Pattie ,,Nevim co když bude zklamaná až jí řeknu že zůstanu s Belieberkama a hudbou a nebudu s rodinou" zakroutila jsem hlavou ,,Justine já fakt nevim zeptej se na její názor" řekla Pattie ,,Ale ona mě opustí" zařval zavřela jsem oči a snažila se uklidnit ,,To by nikdy neudělala je to hodná holka" řekla ,,Jo je úžasná nejlepší všechno mám sní dítě ale co když si bude myslet že je mám radši než jí a mám jí jenom na víš co sex" ,,Ale Bell taková neni" ,,Kašlu na to kde mám oblečení!" zařval a do něčeho třísknul poskočila jsem a Pattie zařvala ,,Justine nezlob se!" ,,Já se nezlobim sakra kde sou ty věci!" vylezla jsem ze skříně když si mě všimli tak Pattie odešla a Justin ztuhnul ,,Ty si to slyšela?" zeptal se nejistě ,,Jo nikdy bych tě neopustila blázínku" ,,To nevíš až ti řeknu že chci zůstat ze zpěvem tak utečeš" řekl zapištěla jsem a skočila mu do náruče ,,Co šílíš?" zasmál se ,,To je super víš proč mě to naštvalo protože by si nikdy nemohl skončit  z karierou nesmíš prostě ne! Jsem moc ráda" ,,Fakt?" ,,Fakt nikdy bych ti nedovolila to skončit budeme jezdit s tebou" Justin se usmál a políbil. Položil mě na zem ,,A copak tu děláš?" roztomile se na mě usmál ,,No Scooter mi řekl že ti mám vybrat oblečení tak tady to je" řekla jsem a podala mu to ,,Aha super jdu se převléknout" sundal si oblečení a oblík se ,,Super" řekl a dal mi pusu. Koncert probíhal suprově ,,Jdeš vybrat OLLG?" zeptal se Scooter ,,Můžu?" řekla jsem natěšeně ,,Jo" ,,Super" šla jsem do hlediště tam jsem procházela a všichni mě pozorovali a když mě viděli že jdu kolem nich tak se rozzářili Viděla jsem jednu černovlasou holku tak na 14 a skákala a brečela byla docela malá a skoro neviděla šla jsem kní a pořád skákala zaťukala jsem jí na rameno otočila se a objala mě trošku mi přimáčkla břicho ,,Promiň" řekla ,,Chceš být OLLG?" ,,Jo!" objala jednu holku a šla za mnou. Poslala jsem jí na podium hned se rozbrečela byla roztomilá. Když to skončilo tak se sní vyfotil a zase odběhl ,,tak jakej byl?" ,,Úžasnej!" zapištěla ,,Strašně se máš!" zařvala ,,Proč?" ,,Tohohle kluka mít pořád u sebe a ještě tady nosit malýho Biebera to je paráda" řekla usmála jsem se a došla sní na její místo ,,Děkuju moc" řekla a objala mě pak se se mnou vyfotila a já odešla. 

Divný ukončení ale tak tady to je!

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat