♥12♥

4.3K 183 3
                                    

Z pohledu Justina

Jsme v New Yorku!! Zrovna teď vstávám z postele. Bella pořád spinká. Nevim kolik je ale je tma. Oh shit půl páté ale proč stojíme? Někdo zaklepal. Vstávám z postele a tam je Scooter ,,Co je?" ,,Promiň Justine ale jdeme do hotelu musíš vzbudit Bellu" ,,Okey" podíval jsem se na holky a ty tam nebyli ,,Kde jsou holky?" ,,Ty už vstaly a jsou v pokojích a spí a doufám že ti nevadí že máš pokoj s Bell?" ,,Samozřejmě proč by mi to vadilo" Scoot odešel a já jsme šel k posteli. Kouknul jsem se na ní a opatrně sní zatřásl ,,Lásko vstávej" ,,Hmm" ,,Jsme u hotelu vyspíš se tam" Bella vstala a posadila se. Šla k tašce a zabalila si pár věcí. ,,Jdeme" řekla rozespale. Šli jsme ven. Ozářili nás fotoaparáty. Twl co tu chtěj takhle brzo ,,Můžeme s váma udělat rozhovor i s Bellou?" zeptala se jedna ženská. Podíval jsem se na Bellu ta přikývla ,, No jo ale pět minut je brzo" ,,Jak dlouho už jste spolu?" ,,Dva měsíce" ,,Kolik je Belle" ,,Je mi 19 jako Justinovi" ,,Plánujete do budoucna děti?" ,,Na to nebudeme odpovídat to je soukromé" ,,Dobře na jak dlouho budete v New Yorku?" ,,Eh budeme tu na týden ale budeme mít jenom jeden koncert" ,,Děkujeme" ,,No díky a nashle" řekl jsem hrubě protože se mi chce ještě spát a Bella vypadá že usne i na zemi. Šli jsme do haly a nastoupili do výtahu. Dojeli jsme do našeho patra a šli do pokoje. Bella si lehla do postele a já hned vedle ní. Usnuli jsme. Vzbudil jsem se v deset? Tak dlouho no jo dobře. Slyšel jsem křik ze zdola. ,,Justin!!" ,,Justine!!" vstal jsem a šel na balkon byly tam Belieberky když mě viděli jenom v boxerkách tak začali řvát ,,I love you!!" zařvali a skandovali moje jméno ,,I love you too!!" zařval jsem na ně ukázal srdce a odešel. Bella seděla na posteli. ,,Doufám že jsem tě nevzbudil?" ,,No ty moc ne ale ty holky jo" ,,Aha" ,,To nevadí už stejnak jsem vyspaná" šli jsme dolů na snídani a sedli si ke stolu s Bieber teamem.  Když jsme dojedli tak jsme šli nahoru. Bella si sedla na postel a já jsem jí začal líbat slíknul jsem jí tričko ale někdo zaklepal a pak tam vtrhnul zavrčel jsem a opřel se o její kolena. Bella vykulila oči a začala mě tahat za vlasy. Podíval jsme se tam a tam stála Selena!? ,,Co tu chceš!?" řekl jsem a vstal ,,Justine musím ti něco říct!!" ,,Jo a co že mě chceš zpátky smůla!"  ,,Ne to není ono" ,,A co to teda je?" ,,Můžu ti to říct v soukromí" podívala se znechuceně na Bellu ,,Ne ta tady zůstane" ,,Nepřijela jsem sem z Floridy aby si se semnou hádal!" zařvala na mě ,,Justine já jdu k holkám" ,,Okey" Bella odešla a zabouchla dveře a jeje. ,,Co si chtěla?" ona mi skočila kolem krku ,,Co blbneš!!" začala mě líbat ,,Si normální?!!" ,,No musíš přece líbat matku tvýho dítěte ne?" ,,Si děláš kurva prdel!!?" vykulil jsem na ní oči to nemůže být pravda ,,Nedělám je to pravda" řekla ,,Ne to ti nevěřim to není moje!!" ,,Je s Bellou si už dva měsíce a já to mám tři měsíce a přesně jsme spolu spali před třema měsíci!!" ,,Ale já jsem se do tebe neudělal to vim jistě!" zařval jsem na ní ,,Ale jo udělal!" zařvala na zpátek ,,Ne to není moje!" ,,Chceš aby dítě vyrůstalo bez otce?" řekla se slzami v očích ,,Ale já mám Bellu!!" ,,No a tak jí prostě odkopneš!" zařvala na mě ,,Si blbá já ji miluju nebudu si od tebe nechávat rozkazovat!" ,,Ale ty chceš nechat matku na mizině jsi táta mýho dítěte a ne jejího!!" najednou tam vrazila Bella a brečela. Šel jsme kní a chtěl jí obejmout ,,Nech mě!!" 

Z pohledu Belly

Šla jsme k holkám. Chtěli jsme si lakovat nehty tak jsem šla k našemu pokoji. Šla jsem tam a slyšela křik. Trošku jsem otevřela dveře a poslouchala já vim že jsem neměla ale nejde to. ,,Ale já mám Bellu!!" zařval usmála jsem se ,,No a tak jí prostě odkopneš!" zařvala na něho. Kurva! ,,Si blbá já ji miluju nebudu si nechávat od tebe rozkazovat!" tohle mě zahřálo u srdce ,,Ale ty chceš nechat matku na mizině jsi táta mýho dítěte a ne jejího!!" a teď se mi rozpadlo srdce na milion kousíčků. Vrazila jsem tam a brečela. Justin šel ke mě a chtěl mě obejmout ale já jsem na něho zařvala ,,Nech mě!!" ,,Bello ona určitě lže to není moje dítě!" ,,Ne nelžu Bello" řekla s úsměvem Selena ,,Vidíš jak se směje to dítě není moje!" řekl ,,A koho by bylo je tvoje!" šal jsem ke skříni a začala si vyndavat oblečení a naházela to do tašky a brečela ,,Co to děláš lásko?" zeptal se ,,Neříkej mi tak! Už nejsem žádná láska!Selena má pravdu nemůžež nechat dítě bez táty! Je konec smůla! Nemůžu být s klukem kterej má dítě se svojí bývalkou!" ,,Bello nemůžež skončit já já já tě miluju!" ,,Nemiluješ a už ani nemiluj starej se teď o tvoje dítě a přítelkyni" řekla jsem nepříjemně ,,Bello prosím" ,,Nepros odmiluj se! " šla jsem ke dveřím otočila jsem se  na  Justina a on brečel ,,Neopouštěj mě prosím" řekl potichu. Vyšla jsem ze dveří a za mnou vyběhl Justin. ,,Bello prosím miluju tě!" zařval. Vyšli holky z pokojů a nechápavě se na nás dívali. ,,Justine" řekla jsem a šla blíž k němu ,,Belieberka zůstanu navždy celým svým srdcem ale nic víc" tyhle slova se mi říkali těžko. Najednou vyšli všichni i Scooter tohle je jako nějaká show? ,,Justine promiň ale nemůžež dítě nechat bez táty je mi to líto ale už na mě nemysli" řekla jsme a holkám jsem zamávala. Justin se složil k zemi. Rozbrečela jsme se ještě víc ,,Lásko prosím" řekl potichu ,,Ne! Ahoj Justine" on se rozbrečel ještě víc. prošla jsem kolem všech který na mě koukali s lístostí v očích zastavil mě Scooter ,,Nedělej to" řekl mi Justin se na nás podíval ,,Já nemůžu má dítě" řekla jsem a Scooter vyvalil oči jako všichni ,,Kam půjdeš?" zeptala se Elysandra ,,Nevim ale nehledejte mě" usmála jsem se podívala jsem se na Justina ležel na zemi a brečel a nad ním byla Selena a smála se. Obrátila jsem se a šla do výtahu ještě jsem slyšela jak Justin na Selenu řve ,,Za všechno můžež ty krávo!!"  dveře se zavřeli a jela jsem dolů. Vyšla jsem z hotelu a oslepili mě blesky. ,,Bello co se stalo?" ,,Proč brečíte?" ,,Rozešli jste se?" nadechla jsem se a otočila se ,,Rozešli jsme se a Justin má dítě se svojí ex přítelkyní jak zvláštní že jo už o něm nechci nic slyšet ale belieberka budu pořád i když je to těžké ale už spolu nejsme" otočila jsem se a nasedla do taxíku. ,,Kam to bude slečno?" ,,Tady máte adresu" ukázala jsem mu lísteček s adresou. Jedu na konec New Yorku za kamarádkou musím si to nechat projít hlavou a až potom odjedu domů ale je mi taky líto že už nebudu tancovat. Dojeli jsme tam a já vystoupila. Šla jsem  k domu. Zazvonila jsem a ano otevřela mi Miley Cyrus. Jsme dobrý kamarádky. ,,Lásko co tu děláš a co se stalo?" ,,Rozešla jsem se s Justinem" Miley mě obejmula a pustila dovnitř. Sedla jsem si na gauč. a Miley vedle mě. ,,Pověz mi to" ,,No prostě Justin má dítě se Selenou" ,,To si dělá prdel!?" ,,Ne" ,,Třeba to není jeho" ,,Je před třemi měsícemi ještě sní spal a já sním chodím dva měsíce je to jeho" rozbrečela jsem se a Miley mě obejmula. Šla jsem do pokoje a usnula.

Z pohledu Justina (krátké)

,,Vidíš co si udělala!!?" zařval jsme na ní na chodbě. ,,Já ty máš si dávat pozor aby si mě nezbouchnul" řekla Selena ,,Si děláš prdel? Si fakt taková kurva já tě nesnášim jestli si myslíš že ti skočím kolem krku a budu stebou chodit tak to se mýlíš budu stebou jenom kvůli dítěti!" zařval jsem na ní a zavře se do pokoje. Sednul jsme si na postel a začal psát písničku.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat