Selena
Ráno jsem se probudila na brečení Gracie. Vzala jsem si jí a šla dolů. Tam jsem jí dala do postýlky co tam měli asi pro Madison. Snad jim to nebude vadit. ,,Ahoj Kate" řekla jsem ,,Ahoj Sel" řekla a já se usmála. Chci být hodná holka a už nikdy nechci aby se vrátil ten můj manažer. Vlastně to bylo že můj manažer měl nehodu a měl být dlouho v nemocnici byl na tom blbě byl půl rok v komatu a pak musel se ject někam vyléčit takže jsme musela mít nového. Všem připadal dobrý ale mě komandoval a byl strašnej. A pak mě donutil ať rozvrátit vztah Belly a Justina. Chtěl abych sním zase byla a byla víc slavná. Což je divný protože jsem tu vlastně byla dřív než on. Jako narozená a taky už jsem hrála v kouzelníkách a on teprve začínal. (nevim jestli začala dřív ale jo začala) Z přemýšlení mě probudil zvonek. Šla jsem tam a otevřela byl tam Scooter ,,Co tu děláš Seleno?" zeptal se ,,No bydlím tu" řekla jsem ,,Počkat co?" zeptal se ,,No s Justinem a Bellou jsme si to vyřídili a jsme kamarádi a vlastně já jsme nic takovýho nechtěla udělat ale to ty to víš" řekla jsem a on přikývl ,,Aha okey a můžu dál?" zeptal se ,,No asi jo to není můj dům" řekla jsem a on se smíchem přikývl. Šli jsme do obýváku a Scooter se podíval na Gracie ,,Ta je tvoje?" zeptal se ,,Ne asi jejich Madison takhle vyroste Scootere nezměnil ses" řekla jsem a on se zasmál ,,Jo to je pravda" řekl a zasmál znova. Znova někdo zazvonil. ,,Já tam jdu" řekl Scooter ,,Ne" řekla jsem a šla tam já. Otevřela jsem a byla tam Miley když mě viděla tak vykulila oči. ,,Co tu děláš? Kde je Bella? Že ty si se s Justinem vyspala? Panebože ty si taková kráva a o Justinovi nemluvím! Jemu se narodí dítě a ty se sním vyspíš! Víš co si ty si děvka! Necháš Bellu samu s dítětem! Nechápu že se takhle dokážeš chovat!" zařvala a já měla slzy v očích a stouhle holkou jsem byla nejlepší kamarádka. Vyběhla jsem z chodby a na schodech narazila na Justina a Bellu a drželi malou ,,Sel ona to tak nemyslela" řekla Bell ,,Ne promiňte ona mě tu nechce jsem děvka" řekla jsem a běžela nahoru ,,Seleno!" zařval Justin ale já se zamkla v pokoji a brečela. S Miley se znám už od narození byly jsme nejlepší kamarádky. Ale když jsem potkala Taylor tak už ne a pak když jsem měla toho debila tak mi zakázal mít kamarádky jako je Miley.
Bella
Ráno jsme se probudili s Justinem stejně na zvonek. Usmála jsem se a vzala Maddie. Šli jsme dolů ale zastavili se když jsme slyšeli hlas Miley. ,,Co tu děláš? Kde je Bella? Že ty si se s Justinem vyspala? Panebože ty si taková kráva a o Justinovi nemluvím! Jemu se narodí dítě a ty se sním vyspíš! Víš co si ty si děvka! Necháš Bellu samu s dítětem! Nechápu že se takhle dokážeš chovat!" zařvala Miley a já vykulila oči a to mi říkala že byly kámošky no nečekala bych že jí takhle nazve. Slyšeli jsme kroky jako když někdo běží a pak na nás narazila Selena. ,,Sel ona to tak nemyslela" řekla jsem ,,Ne promiňte ona mě tu nechce jsem děvka" řekla a já zakroutila hlavou. Odběhla nahoru ,,Seleno!" zařval Justin ,,Co to tu Miley přelítlo přes nos?" zeptal se Justin ,,Myslela si že si se sní vyspal chrání mě" řekla jsem a šla dolů když mě viděla tak se usmála ,,Ty si tady" řekla a chtěla si vzít Madison ale dala jsem jí dál a dala jí Justinovi ,,Co se stalo?" zeptala se ,,To mi řekni ty proč si se takhle chovala k Sel?" zeptala jsem se ,,Co Sel? Tak už Sel? Nevim co vám nakecala" řekla ,,Nechtěla nic udělat to ten debilní manažer vyslechni si jí ty Miley ona za to nemůže vy jste byli kámošky a Justin se sní nevyspal takže jí takhle říkat nemáš" řekla jsem a ona se na mě koukala s otevřenou pusou ,,Dobře" povzdechla si a šla nahoru usmála jsem se a šla do obýváku v postýlce ležela Gracie dala jsem kní i Madison aby si na sebe zvykli a sedla si na gauč. Asi za deset minut přišli holky ,,Tak co?" zeptala jsem se ,,Jsme kámošky měla jsem si jí vyslechnout ještě jednou promiň Sel" řekla Miley a já se usmála. Zvedla jsem se a všechny objala. ,,Nejlepší kámošky" zašeptala nám Miley když jsme stáli v objetí všichni jsme přikývli a zasmáli se. ,,Holky jdeme ven?" zeptala se Sel. ,,Klidně" řekli jsme obě dvě ,,Justine a Scootere musíte hlídat holky a jestli se jim něco stane tak uvidíte" řekla jsem ,,Prosimtě snad se postarám o svojí dceru a Gracie to je stejné akorát je větší" řekl Justin a dál se díval na televizi. Běžela jsem se převlíknout a šla zase dolů ,,Tak ahoj" řekla jsem a dala Justinovi Pusu ,,Ahoj" řekl a usmál se. Přešla jsem k postýlce a dala Maddie pusinku na čelo. Vyšli jsme ven a nastoupili do auta a jeli jsme ke Starbucks. Dojeli jsme tam a vstoupili dovnitř všichni na nás strhli pohled a vykulili oči no musí to být zvláštní. Sedli jsme si a povídali si ,,Co si dáte?" zeptal se číšník a na všechny koukal i na mě. Usmála jsem se ,,Třikrát jahodový shake a sebou" řekla Sel a my přikývli. ,,Chce autogram" řekla jsem a oni přikývli vytáhla jsem papír a podepsala se tam jako Bells Palwin potom Selena jako Sel.G. A Miley jako M C a srdíčko. Všechno jsem to dala do srdíčka. Přinesl nám shake a já mu dala do ruky papír podíval se na něj a rozšířili se mu zorničky ,,Děkuju" řekl a odešel zasmáli jsme se a šli ven. Šli jsme do parku a procházeli se tam najednou se na nás nahrnuli papz ,,Můžeme udělat rozhovor?" zeptali se a my přikývli ,,Co tu děláte když jste se nesnášeli myslím tím Selena a Bella?" zeptali se ,,Jsme nejlepší kamarádky všechno se vysvětlilo" řekla Selena a dala nám ruku kolem ramen ,,Nejlepší kamarádky a co tak najednou?" zeptali se ,,Soukromé" řekli jsme všichni a potom se zasmáli. ,,A Seleno co vaše dcera jakto že tu sváma není?" ,,Hlídá jí Scooter Braun a Justin ještě s jejich dítětem" řekla ,,Aha takže Justin a sním jste co??" zeptali se ,,Kamarádi ona to vlastně ani moc láska nebyla" řekla a oni přikývli. ,,A Miley plánujete budoucnost když tady vaše kamarádky mají dítě?" zeptala se jedna menší blondýnka ,,No nevim ským asi ne nikoho nemám a stačí mi můj pes a kamarádi" řekla a všichni se zasmáli ,,A Bello kdy nám řeknete co máte za pohlaví miminka nebo jeho jméno a rovnou kdy nám ho ukážete?" ,,No nevim nebude to brzo nic vám neřeknu to bych se musela dohodnout s Justinem ale jednou se to dozvíte buď fotkou nebo když nás uvidíte společně někde venku ale nebojte dočkáte se pohlaví a jméno ví jenom rodina a kamarádi" řekla jsem a oni přikývli ,,Dobře tak děkujeme" řekli a odešli. Šli jsme domů. Doma jsme hlídali holky a bavili se. Jako kdyby nebyli populární normální lidi což jsem z nich byla jenom já. Nikdy bych nevěřila že budu kamarádka se Selenou.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
Fiksi PenggemarUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...