♥36♥

2.9K 136 1
                                    

Bella

Ráno mě probudil hlas ,,Bello vstávej" byl to Justin. Otevřela jsem oči a viděla už upravenýho Justina ,,Hmm" řekla jsem ,,Za dvě hodiny máme být na letišti" řekl a pohladil mě po tváři hned jsem vyskočila z postele ,,Co? Vždyť já ještě nemám zabaleno pro malou" řekla jsem ,,Včera si balila ne?" zeptal se ,,A jak jsem to asi měla stihnout když tu byla Sel" řekla jsem ,,Nevim ale já zbaleno mám" řekl ,,Já taky ale pro Madison nemám a ta toho musí mít hodně" řekla jsem a učesala si vlasy a dala si je do chaotického drdolu ,,Hmm" zabručel a dal mi ruce na boky a sklonil se ke aby mě mohl políbit na krk. Cejtila jsem jeho jemný rty na mé pokožce jak tam dává jemné polibky. Naklonila jsem krk na stranu aby měl lepší přístup ,,Justine nemáme čas" řekla jsem ,,Máme" řekl a otočil si mě a políbil. Vyzvedl mě a opřel o studenou zeď. Někdo zaťukal a pak tam vletěl byl to Kenny ,,Ou sorry jenom že máte dvě hodiny volal Scooter" řekl a já se postavila a Justin zavrčel ,,Okey Kenny" řekla jsem a on odešel ,,Prosím" zašeptal Justin ,,Ne kde je Maddie?" zeptala jsem se ,,Má jí Kate a krmí jí" řekl a já přikývla. Vyčistila jsem si zuby a vyndala růžový kufr. Šla jsem do pokojíčku Madison kde má věci. Vzala jsem jí několik triček, kalhot, punčoch, čepiček, bodýček, tílek atd. ,,A co postýlka?" zeptala jsem se ,,Lásko všechno tam je je tam postýlka, přebalovací pult, nějaké hračky a všechno co potřebuje všechno jsem zařídil dej jí jenom oblečení a nějaké hračky protože se tady zastavíme jenom jednou a to na vánoce samozřejmě jí budeme oblečení kupovat" řekl a já se usmála a přikývla. Dala jsem tam ještě boty a Justin tam hodil samozřejmě supry. Stejnak jsou jí velké ale asi tak v půl roku už je může mít. Zapnula jsem kufr a dala ho Kennymu. Ještě jsem si na sebe hodila šaty a mohlo se jít už nemám vůbec břicho a řeknu vám je to úleva. Dole jsem si vzala Madison a dala jí do sedačky a připoutala jí v autě. Šla jsem ještě do domu ,,Ahoj Kate" řekla jsem a objala jí ,,Ahoj zlato" řekla ,,Užívej si buď s kamarády a takhle máš na to rok takže klid" řekla jsem a ona se smíchem přikývla. Není stará je tak na 30 let. Nasedla jsem do auta Justin už tam seděl a povídal si s Madison ta se na něho jenom koukala. Usmála jsem se připoutala se. Madison natáhla ručičku a já jí chytila a ona mě spíše chytila za malíček a Justina taky je roztomilá. Dojeli jsem na letiště a já vystoupila a hned mě zasáhli blesky sklonila jsem se k autu ,,Nemůžu vyndat malou" řekla jsem Justinovi ,,Kenny budeš to muset object" řekl Justin a já nastoupila něco na mě volali. Dojeli jsem ze zadu k autobusům nikdo tu nebyl. Viděla jsem jenom tři autobusy na co? Otočila jsem se na Justina ,,Na co tři busy?" zeptala jsem se ,,No tak jeden celej pro nás pak druhý ten větší pro tanečníky a třetí pro Scootera, Kennyho, Yael, Jaggera a takhle" řekl a já zakroutila hlavou ,,Mohli jsme ho mít s někým" řekla jsem ,,Ne musíme mít soukromí" řekl a já se zasmála. Vylezla jsem a slyšela křik otočila jsem se a viděla jak ke mě běží Elysandra taky jsem se rozeběhla a objala jí ,,Panebože rok jsem tě neviděla" řekla a já se usmála ,,Vůbec si se nezměnila" řekla jsem ,,Za to ty jo si pořád krásnější a krásnější" řekla a já se zasmála ,,Ukaž tu malou viděla jsem jí jenom na fotce včera" řekla a já se otočila Justin jí dával do kočárku chytila jsem jí za ruku a vedla jí k autu podívala se do kočárku a začala se rozplívat ,,Panebože to je krásný celý rodiče" řekla a já se na Madison podívala a usmívala se. Vzala jsem kočárek a jeli jsme k autobusu hned se na mě všcihni nahrnuli a objali mě. Objetí jsem jim samozřejmě opětovala. Podívali se na malou a zase se rozplívali ,,Já jsem řikal že nám tu bude pobýhat malí Bieber" řekl Nick a já si vzpomněla že to říkal na konci a zasmála se ,,No jo ale je to holčička Nicku" řekl Justin a přátelsky se sním objal. Holky si jí pochovali. Najednou jsme slyšeli křik a otočili se k plotu běželi holky a paparazzi ,,Justine!" vřískali. Šli jsme knim a vyfotili se spíš se všichni dívali na kočárek a papz to fotili ,,Justine ukážež nám jí?" zeptali se ,,Ne holky až na mojím prvním koncertě " řekl a oni si povzdechli s Justinem jsme se domluvili že jí světu ukážeme na koncertě což je zítra ,,Ale to mi jí neuvidíme" řekla jedna ,,Určitě někdy jo ale dnes ještě ne" řekla jsem a oni přikývli. Došli jsme zase k autobusu ,,Tak vyrážíme" řekl Scooter a všichni jsme se objali. Tanečníci už nastoupili.Já se pořád ohlížela jestli neuvidím Selenu. Miley už je v New Yorku tu uvidím ale Selena ta nikam nejede. ,,Není tu" řekla jsem ,,Asi neměla s Gracie čas" řekl Justin a já přikývla ,,Bello! Justine stůjte!" zařval někdo otočili jsme se a viděli jak k nám jde skoro běži Selena s Gracie na rukách všichni se rozeřvali ještě víc. Usmála jsem se a šla kní ,,Přišla si" řekla jsem ,,Byla bych tu dřív ale malá brečela a nechtěli mě sem pustit protože jsem měla kapuci tak mě nepoznali takže jsem si jí musela slíknout a ukázat jim že jsem to já jsou to paka" řekla a já se zasmála. Objala jsem jí ,,Budeš mi chybět zlato" řekla mi když jsme se objali tak se fanynki rozpištěli ,,Ty mě taky na vánoce se uvidíme a někdy za náma musíš přijet" řekla jsem ,,Rozkaz šéfe" řekla a zasalutovala. Potom jí objal Justin a fanynky zase řvali divím se že pořád můžou mluvit ,,Ahoj" řekli jsme a on nás objala a pak odešla. Zamávali jsme fanynkám a oni taky a vzala jsem kočárek a nastoupila do autobusu bylo to tam luxusní. Menší kuchyň, obývák, ložnice, koupelna a místnost kde měla věci Maddie. Bylo to krásný. Rozjeli jsme se a konečně vyjeli do Kanady. Vždy začínáme Kanadou protože se tam Justin narodil takže to je naše první zastávka. Já se tak těším!

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat