♥91♥

1.5K 99 8
                                    

O týden později

Madison

Ráno jsem se probudila okolo deváté hodiny. Vstala jsem a šla do své vlastní koupelny. Když jsem se umyla tak jsem vyšla z pokoje ven a když jsem procházela kolem okna teda ono to není okno všechny pokoje v tomhle domě máme prosklený takže se nerozezná co je okno a tak. Ale jinak tu zdi máme to jo. Viděla jsem tátu s Jasonem hrát fotbal a na lehátku ležela mamka. To jsem tak dlouho spala? Podívala jsem se znova na hodiny ale ono nebylo devět ale půl jedenáctý. Doprčic. Já mám sraz s kamarádkama a taky jedním krásným klukem. Oblíkla jsem a seběhla dolů. Vzala jsem si jablko.,, Mami, tati!" zařvala jsem a běžela přes trávník a narazila jsem do skleněných dveří. Vždy do nich narazím. Jsou tak vyleštěné že si jich prostě nevšimnu! Otevřela jsem je a běžela knim. Jason zrovna ležel na sedačce a táta s mamkou si povídali. ,,Tati?" otočili se na mě a já vydechla ,,My jdeme s kamarádkama na procházku" řekla jsem ,,No to si říkala. Kenny by tu měl být za deset minut" řekl a já přikývla. ,, A jdeš s Gracii a Caitlin a ještě s někým?" zeptala se mamka a chytila do náruče probýhajícího Phila. ,,No ještě jdu s jedním klukem" usmála jsem se ,,Klukem?" podíval se na mě táta ,,Jo Matt" ,,Nemáš na ty Matty nějaký čich? Tvůj minulý kluk byl taky Matt" řekla mamka ,,Já vím"usmála jsem se. ,,Tak já jdu" rozloučila jsem se s rodiči a šla ven kde už bylo auto a v něm seděl bodyguard. Nastoupila jsem a rozjeli jsme se. Dojeli jsme k parku a já vystoupila. Hned jsem se přivítala s Gracie a Caitlin a Mattem. Caitlin a Matt jsou jak to říct normální. Myslím to tak že je nikdo nezná. Gracie ta je dcera Seleny takže ta je známá ale Matt a Caitlin ne. Začali jsme se procházet a jenom se tak bavit a samozřejmě smích nechyběl. Najednou mi zazvonil mobil. Táta. ,,Ano tati?" ,,Zlato doufám že si nezapomněla na maminky koncert?" ozval se a já se hned zastavila ,,Ježiši marja. Jo zapomněla. Bože hned tam budu" típla jsem to. Mamka má po dvou letevh koncert a chtěla mě tam. ,,Musím na mamky koncert nechcete se mnou?" zeptala jsem se ,,Určitě!" vypískli Matt a Caitlin. Prej ještě na žádným koncertu nebyli ale to my s Gracie jsme na koncertech už od narození. A hlavně Cailtin má Bellu (mojí mamku) ráda. Ale na jejich koncerty už nechodí ty malý holky jako jsem já. Jejich fanoušci vyrůstají s nimi. Rychle jsme šli k autu a tam se všichni nějak naskládali a bodyguard se rozjel k hale. Když jsme tam přijeli tak jsme rychle vystoupili a šli do haly. Slyšela jsem křik a ze zkušebny jsem slyšela mamky zpěv. ,,Sem pojďte" zatáhla jsem je za ruce. Gracie šla za námi a pak odbočila za Selenou protože jí volala. ,,Tati" otočil se na nás a usmál se ,,No konečně. Mamka je nervozní" usmál se a podíval se na Matta. ,,Ahoj Caitlin" pozdravil jí ,,Ahoj" řekla stydlivě. Už se viděli jednou ale táta ještě Matta neviděl. ,,Tvůj kluk?" zeptal se. Začala jsem se červenat ,,Ne! Tati! Není to můj kluk. Je to kamarád" ,,Jo dobrá kamarádka" přidal se do toho Matt ,,Aha ale kdyby jste spolu chodili tak já si tě trošku proklepnu jo?" ,,Tati!" zasyčela jsem ,,No jo no jo. Už jdu" zasmál se a já taky a šli jsme do zákulisí kde jsme koukali na fanoušky.

Justin

Bella chodila nervozně po místnosti a já jí jenom sledoval. Postavil jsem se a přešel k ní. Zachytil jsem jí a za pas si jí k sobě přitáhl.,, Proč si tak nervózní?" zeptal jsem se a dal jí pusu na krk.,, Protože budu mít koncert skoro po dvou letech. Bojím se jaká to bude atmosféra a nebo se bojím že už to prostě nebude ono" řekla.,, Bude to ono. Fanoušci tě pořád milujou. Budu ti držet palce" usmála se a objala mě. Začal jsem si proplétat prsty v jejích vlasech. Měla je tak v půlce blonďaté. Nahoře je měla normálně hnědé a pak už do blonďata.,, třicet sekund!" ozvalo se.,, Tak jdi zvládneš to" dal jsem jí pusu. Stoupla si na svoje místo a pak to začalo.,, Ahoj L.A. jak se máte?" ozval se jen křik. Začala zpívat a fanoušci sní. Viděl jsem na ní jak se uvolnila. Koncert jsem měl před týdnem a taky to bylo úžasný jak mě taky po těch letech pořád podporují. Koukal jsem na ní chvíli a pak si šel sednout a koukal do mobilu a jenom poslouchal zpěv Belly. Slyšel jsem dětský pískot a smích. Zvedl jsem hlavu a viděl jak Jasona honí Fredo. Usmál jsem se a pozoroval je. Najednou sebou Jason zavrávoval a sklouzl se po podlaze a spadl na zem. Chvíli tam ležel a pak začal brečet a zvedl se a hned šel ke mě. Začal jsem se smát a on ke mě natáhl ruce a já si ho na sebe posadil. Hned jsem ho objal a pořád se smál. Je mu sedm ale je strašná citlivka.

Brečel a já ho objímal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Brečel a já ho objímal.,, Ale. A ty si říkáš hrdina?" zasmál jsem se. Podíval se na mě a ukázal na svoje koleno kde mu trochu tekla krev.,, To nic není",, Ale bolí to" zakňučel,, Mám ti na to dát náplast?" přikývl. Postavil jsem se a šel sním do šatny. Vzal jsem Bellinu kabelku kde má pro každé případy takovéhle věci. Vzal jsem jednu náplast a nalepil mu to na koleno.,, No a hotovo tak jdi" popostrčil jsem ho a on se rozešel zase do zákulisí. Trdlo.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat