♥79♥

1.6K 95 5
                                    

O rok později

Bella

Takže je to už rok od tátovi smrti. Na hřbitově jsem byla naposledy před pěti měsíci. Jsem už v pořádku i když asi měsíc po tom jsem nebyla pořád v pořádku ale Justin a vlastně celý Bieber team mě z toho dostal. Táta mi chybí ale už nebrečím. Jsme zrovna v Evropě ale pojedeme zase do Californie načerpat energii a budeme mít týden volno. Madison je čerstvých pět a půl. Už pro ní máme učitelku která s námi bude jezdit po tour ale až za půl roku ale vlastně sní bude i Gracie která je o něco starší ale začnou obě stejně. Tour bude ještě dva roky takže skončíme vlastně až Madison a Gracie budou jakoby ve druhé třídě. Jasonovi je jeden rok a čtyři měsíce. Trošičku začíná žvatlat a snaží se mluvit ale moc mu to nejde ale už chodí teda udělá pár kroků ale vlastně chodí. S Justinem jsme na něj pyšný ale my dva nejsme v pořádku. Asi před dvěmi měsíci se to nějak začalo ten vztah klátit nebo jak to říct. Rozhodí nás každá maličkost a stačí něco malého a už se hádáme a dokážeme se třeba dva dny nebavit. Všichni si toho všímaj Bieberteam ví že máme mezi sebou hádky snaží se to vysvětlit ale i papz si všímají že mezi námi něco je špatného dokonce i Beliebers na twitteru se pořád ptají co se děje jestli jsme v pořádku a tak. Bojím se že mě už tak moc nemiluje jako na začátku a to je to strašné. Protože já ho miluju pořád stejně.

Probudila jsem se v posteli u Maddie v pokoji. Včera jsme se s Justinem zase pohádali kvůli tomu že se víc bavím s Raenem je on normální? Nejvíc hádky dělají vědu jeho žárlení nechápu to. Takže jsem se zbalila a šla spát k Maddie. Vstala jsem a šla dolů. Justin už tam byl a krmil Jasona v sedačce a Maddie tam taky seděla a cpala se croisantem. ,,Ahoj zlata" řekla jsem ale myslela jsem jenom ty špunty. Justin se na mě podíval s jiskry v očích ale ušklíbla jsem se a pokroutila hlavou. Myslel si že jsem ho taky tak nazvala. Nevím jestli ho budu ještě takhle nazývat. Povzdechl si a zase nabral lžičku přesnídávky a dal jí Jasonovi. Nahnali se mi slzy do očí a šla jsem k lince. Viděla jsem že Justin něco pošeptal Maddie. Ona přikývla a šla s Jasonem pomalu nahoru. ,,Zlato..." začal ale zvedla jsem ruku na to aby přestal ,,Nebudeš do mě zase sypat kecy a já ti odpustím a pak zase za týden se budu víc bavit se Scooterem a je to znova já na tohle nemám Justine" řekla jsem a odešla. Vyběhla jsem z autobusu ale narazila jsem do papz. ,,Bello proč máte problémy je to tahle fotka?" zeptal se jeden a ukázal mi jednu fotku s nějakou holkou kterou vůbec neznám a Justina. Objímali se a na další fotce jí byl nějak blízko obličeje a usmíval se na ní a na další že jí políbil. Byla to vlastně koláž těch tří. Vytrhla jsem fotku tomu chlapovi z rukou a běžela na stadion kde si lidi balí protože jedeme do Californie. Šla jsem na podio potřebuju se vyřvat ,,Sráči!" zařvala jsem a roztekli se mi slzy. Justin vešel ke měna podio se zbytkem týmu. Když mě viděli šli ke mě ale Justin se za mnou rozeběhl a chtěl mě obejmout ,,Nešahej na mě" vypískla jsem ,,Ty hajzle já ti věřila!" zařvala jsem. Viděla jsem že na nás všichni koukají ,,Co se stalo?" zeptal se a podíval se na mě jeho očima. Podala jsem mu fotku. Podíval se na ní a ztmavli mu oči. ,,Ty tomu nesmyslu věříš!?" zařval ,,Vždyť je to naše fotka akorát tam přidali nějakou holku kterou vůbec neznám" řekl ,,To určitě" ,,Doprdele je photoshoot vždyť to jsme my ale dali tam jinou blbku aby si tomu věřila" vykřikl a roztrhal tu fotku ,,Já už ti nemůžu věřit tyhle fotky už tu byli hodněkrát podobný říkal si to stejný" řekla jsem ,,Takže ty mi nevěříš?" a já zakroutila hlavou. ,,Dobře jedeme domů hned!" zařval a odešel. Taky jsem se sebrala a šla do autobusu. Justin v ložnici do všeho kopal. ,,Jdu do autobusu Sel postarej se o děti" zašeptala jsem a vzala si pár věcí a šla dolů. Slyšela jsem ještě jak zařval ,,Doprdele!" zase se mi nahnali slzy do očí a vyšla jsem z autobusu a šla k Sel ,,Oni vás chtějí rozhádat vyřešte si to" řekla Sel ,,Ještě ty stím začínej prosím nech mě být" řekla jsem a ona přikývla. Šla jsem do jednoho menšího pokoje a svalila se na postel a jen tak brečela.

Justin

Nenávidím papz. Nenávidím ty lidi který nás chtějí rozeštvat. Nechápu to. Od tý doby co zjistili že máme problémy papz chtějí aby jsme se rozešli. Teda rozvedli. Bože je to moje manželka. Lehl jsem si na postel a začal brečet. Cejtil jsem že jsme se ještě nerozjeli. Vyšel jsem z autobusu a viděl jsem papz a Beliebers. Rozeběhl jsem se knim ,,Jste spokojený sráči!" zařval jsem a strčil do jednoho. Slyšel jsem že někdo za mnou běžel. ,,Jste sráči že to ani nejde chcete nás jenom rozhádat!" ,,Spokojený!? Povedlo se vám to hajzlové!" zařval jsem a začal do jednoho mlátit. Najednou mě od něho někdo odtáhli. Viděl jsem bodyguardi a z autobusu jsem viděl že na mě kouká Bell. Pokroutil jsem hlavou a vysmekl se bodyguardům a šel do autobusu. Teď už jsme se rozjeli. Naštěstí. Začal jsem brečet jako blázen. Co když mě už nemiluje co pak? Pamatuji si jak jsme byli na tom rozhovoru.

,,Boží pocit mít někoho ským jste šťastní a prostě bez problému. A hlavně teď je Bell celá moje samozřejmě byla vždy ale teď nás spojuje to manželství a tyhle prstýnky takže od sebe budeme jenom když se podepíše papír o rozvod jinak bude pořád můj majetek a já doufám že se ten papír k nám nikdy nedostane"

teda opravdu doufám že se k nám ten papír nedostane. Já jí potřebuju já jí miluju pořád stejně. Jsem do všeho zamotaný.


Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat