Justin
Ráno jsem se se probudil na prudké zastavení autobusu my jsme někam jeli? Vstal jsem z postele a šel dolů do kabinky pro řidiče. ,,Lukasi my jsme někam jeli?" zeptal jsem se ho a prohrábl si vlasy. ,,Jo Scooter mi volal že mám ject k nemocnici na parkoviště a pak vyjedeme" řekl ,,Takže jsme rovnou u nemocnice?" zeptal jsem se znova a on přikývl ,,Super tak já je jdu vyzvednout a kdyby se Maddie probudila tak jí jenom pusť televizi ona za tebou přijde" řekl jsem a on přikývl. Běžel jsem nahoru a v ložnici se v tichosti oblíkl a podíval se na Mad. Spala jako zabitá takže v pohodě. Vyšel jsem z autobusu a šel rovnou do nemocnice a rovnou do jejího pokoje. Otevřel jsem dveře a viděl že Bell zrovna vstávala z postele. Usmála se na mě a já jí úsměv opětoval a šel kní. Políbil jsem jí ,,Si tu nějak brzo?" řekla ,,Nejsem teď jsem vstal Maddie ještě spí" řekl jsem a ona přikývla. Šel jsem k postýlce kde spal Jason a vzal jsem ho. Je takový větší než byla Maddie. Ale pořád je lehký jako pírko. Položil jsem ho na přebalovací pult a přebalil ho a oblíkl mu bodýčko a ještě mini ponožky. Položil jsem ho do sedačky a připoutal. Otevřel pusinky a vypadala to že za chvíli začne brečet, ale jenom si zívl. Ještě na sedačku jsem přehodil plenku. Usmál jsem se a podíval se na Bell byla už připravená tak jsme vyšli z pokoje rozloučili se s doktorkou a sestřičkami a šli jsme ven. Hned se na nás nalepili paparazzi. Zvedl jsem sedačku aby na něho neviděli a nesvítili na něj blesky a hlavně aby se mu nic nestalo. Všude na nás padali otázky. ,,Jak se jmenuje vaše dítě?" ,,V jaký čas se narodilo?" ,,Je to kluk nebo holka?" ,,Ukážete ho stejně jako Maddie až za tři měsíce?" a bla bla bla. Nějak jsme se procpali a šli jsme k autobusu. Nastoupili a v "obýváku" byli všichni. Všichni se k nám seběhli. Zvedl jsem plenku a oni se hned začali rozplývat. Skočila na mě Maddie ,,Podívej" šeptl jsem a zvedl jí aby se na něj podívala ,,Je stlašně hezký" řekla ,,Podívej na ty oči má je jako ty" řekl jsem a cvrnkl jí po nose ,,A jako ty" řekla a já přikývl a dal jí na zem. Za chvíli všichni odešli a my jsme se rozjeli na parkoviště pro autobusu protože bude chvíli pauza aby si řidiči odpočinuli. Vzal jsem Maddie a Bell malýho a šli jsme nahoru. Položil jsem ho na postel a lehl si k němu zatím co holky mu připravovali postýlku v pokojíčku. Dal jsem mu prst a on se ho chytl. Musel jsem to vyfotit. Dal jsem to na twitter a napsal tam ,,Tak si tipněte. Kluk nebo holka?" a dal jsem tam tu fotku. Není tam poznat jestli je to holčička protože takovýhle oblečení který tam jde vidět může mít i holčička. Bell si šla lehnout a my jsme s Maddie šli do pokojíčku Jasonovi. Položil jsem ho na pult ,,Zlato? Přineseš mi ze skříně nějaké oblečení pro Jasona?" zeptal jsem se a ona přikývla a šla ke skříni. Potom mi přinesla modrozelený dupačky. Usmál jsem se a oblíkl mu to. Dal jsem mu ještě do pusy dudlíka a on ho hned začal cucat. Dal jsem ho do postýlky a za chvíli usnul.
S Bell jsme šli odpoledne do obchodu a koupili tam hodně věcí. Koupili jsme nový modro, černý kočárek a stejnou sedačku. Potom novou bílou kolébku. Taky jsme koupili nějaké hračky a pak ještě pro Maddie a Jasona úplně stejné věci to bude strašně roztomilé. Vlastně pro Jasona dupačky a pro Maddie taky jako dupačky ale ty větší vypadá to jako obleček to spojený pyžamo něco takovýho. Zavolal jsem Scooterovi aby nám to odvezli. Jeli jsme k autobusům a nastoupili do něj. Šli jsme nahoru a šli rovnou do dětského pokoje. Mamka ho zrovna přebalovala a Maddie jí asistovala. Usmál jsem se a dal Maddie pusu do vlasů. ,,Tak co jste koupili?" zeptala se a dala mi Jasona do rukou ,,Hodně věcí" řekla Bell a začala je vykládat. Přinesli nám ty hračky a postýlku a kočárek. Se Scooterem a Fredem jsem sestavili dohromady kočárek a všechno a Maddie s Bell si hráli s Jasonem. Když to bylo hotový tak jsem si lehl k nim na postel a polochtal Maddie a pohladil Jasona po hlavě. Podíval se na mě a pak odvrátil pohled na Bell protože ho taky hladila. Musel jsem se usmívat. Posadil jsem na sebe Maddie a Bell si dala na sebe Jasona a já to vyfotil a dal si to na tapetu. Byla to strašně nádherná fotka. I Jason tam byl trochu vidět takže to bylo hezký. Když byl večer tak jsme dali děti spát a šli jsme do postele. Lehl jsem si nad Bell a políbil jí ,,Konečně tě můžu pomilovat" řekl jsem jí mezi polibky a sundal jí tričko. Měla ještě trochu vyboulené břicho ale nebylo to moc. Začal jsem jí laskat prsa a dělal si slizkou cestičku až k jejímu lemu kalhotek. Sundala mi boxerky a já jí sundal kalhotky. Strčil jsem do ní dva prsty ,,Si připravená" zašeptal jsem ,,Jako vždy" a políbil jí. Vnikl jsem do ní a oba dva jsme zavzdychali. Začal jsem se pohybovat a ona proti mě. ,,Bože" zašeptala a já poznal že už bude já na tom nebyl jinak. Začal jsem se rychle pohybovat a pak se do ní udělal a pak ona hned po mě. Svalil jsem se vedle ní a vydechoval ,,Mám chuť na druhé" řekla a sedla si na mě. Nadzvedla se a já jí ho tam strčil. Začala se pohybovat nejdříve pomalu a pak přidala. Pomáhal jsem jí se pohybovat a dnes po druhé jsem se udělal. Svalila se vedle mě a oblíkla si moje triko a kalhotky a já boxerky a chtěl nás přikrýt ale Jason začal plakat. Zvedl jsem se a šel do jeho pokojíčku. Vzal jsem si ho a šel sním do ložnice a položil ho na postel. Za chvíli se uklidnil a Bell mu dala dudlíka. Podíval jsem se na twitter a měl jsem tam hodně upozornění. Všichni tipovali na holčičku ale taky tam byli u komentáře na kluka ale holčička vedla. Dáme jeho fotku tak za měsíc a zjistí že je to chlapeček. Můj chlapeček. NÁŠ chlapeček. Jason Bieber.
Takže tady to! Snad se vám líbí. Minule jsem vám nedala požadavky ale nevadí.
90 reads, 10 vote, 2 komenty
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...