k tomu obrázku Justin nemá na té ruce tetování a prostě si ho představte mladšího díky :)
Justin
Ráno jsem se probudil na pláč Madison. Vstal jsem z postele a vzal si jí nepřestala brečet hmm zvláštní. ,,Pššt princezno" zašeptal jsem a houpal sní. Za chvíli se uklidnila. Lehl jsem si do postele a položil jí mezi nás celá se kroutila a kopala nožičkama. Najednou se Bella zvedla a běžela do koupelny. Vykulil jsem oči když jsem slyšel že zvrací. Vzal jsem malou a položil jí do postýlky a šel za Bell. ,,Bell?" řekl jsem opatrně a šel kní ,,Justine je mi blbě" řekla a zase začala zvracet ,,Není to no ty víš.." řekl jsem a něco naznačil ,,Ne! Justine nejsem těhotná jestli si tohle myslíš" řekla a já se usmál ,,Jak to víš že nejsi?" zeptal jsem se ,,Beru antikoncepci a žádný příznaky to nemá jenom mám nějakou viro..." nedořekla to a začala zase zvracet. Chytil jsem jí vlasy a hladil jsem jí po zádech. Když asi dozvracela tak se zvedla a já to spláchl. Vyčistila si zuby a šla pryč. Umyl jsem se a vyšel. Seděla na posteli a měla hlavu v dlaních. Sedl jsem si kní a přitáhl si jí do objetí ,,Co se s tebou děje princezno?"zeptal jsem se a ona se zasmála ,,Je mi strašně špatně" řekla a já se odtáhl a šáhl jí na čelo ,,Panebože Bello vždyť musíš mít horečku" řekl jsem. ,,Jdeme k doktorovi" řekl jsem a zvedl se ,,Ne nejdu to je v pohodě" řekla ,,Jaký v pohodě dělej oblíkni se něco teplýho si vem naštěstí stojíme takže čekám venku" řekl jsem a hodil na sebe tričko a snapback a vzal malou a do něčeho jí oblíkl. Dal jsem jí do sedačky a šel ven. Venku byli papz a nějaký ty beliebers. Zamával jsem holkám a oni zapištěli usmál jsem se a zalezl do druhého autobusu. ,,Justine co tu děláš?" zeptala se mamka a Scooter se taky na mě podíval ,,Potřebuju pohlídat malou jedeme k doktorovi Belle je špatně a má horečku a taky potřebuju Kennyho" řekl jsem ,,A nevíš co jí je?" zeptal se Scooter ,,Ne to fakt nevím tak pohlídáte mi jí?" zeptal jsem se ,,Ještě se ptej jasně Kenny bude čekat u vchodu" řekl a já přikývl a vyšel ven. Prošel jsem kolem plotu a nějaký holky se mě chtěli dotknout. Udělal jsem jim tu radost a natáhl ruku hned se jí chytli. Usmál jsem se a viděl jak z autobusu vyšla Bella měla černé legíny a černou bundu a měla vyžehlené vlasy slušelo jí to i když vypadala nemocně. Holky začali křičet musel jsem se zasmát. Natáhl jsem ruku a ona se mi jí chytla a šli jsme k autu ,,Justine kam jedete?" zeptali. Neodpovídal jsem a nastoupil do auta jako Bell. Jeli jsme do nemocnice a Bella měla o mě opřenou hlavu. Zastavili jsme a Bella vystoupila a já hned po ní. Objal jsem jí ze zadu a dal jí pusu do vlasů. Chytl jsem jí za ruku a šli jsme dovnitř. Sedli jsme si do čekárny kde byli dvě mladé holky když mě viděli tak se začali usmívat. Sedli jsme si a čekali ty holky na nás pořád koukali. Bella se zase o mě opřela a celkově nevypadala dobře šáhl jsem jí na čelo a myslím že se jí to zhoršilo. Podíval jsem se na ty holky a viděl že to fotili ,,Co si to dovolujete?" zeptal jsem se a oni hned mobili zandali ,,Tady to je soukromí" řekl jsem a chtěl vstát ale Bella mě chytila za ruku ,,Nech to být" zašeptala a já si povzdechl a sedl si. ,,Další" zařval doktor ,,Jděte" řekla jedna ta holka a já se postavil a šel s Bell do ordinace. ,,Dobrý den Pane Bieber co se stalo?" zeptal se doktor ,,Belle je strašně blbě a má horečku a ráno zvracela" řekl jsem a doktor přikývl ,,Tak se na to podíváme" řekl a zkontroloval Bellu ,,Je to angína takže musíte ležet a neunavovat se a hlavně jenom ležet Pane Bieber postaráte se o to?" řekl a já hned přikývl ,,Jasně nic nebude dělat" řekl jsem a on přikývl ,,A když doma máme pětiměsíční dceru tak nemůže se nakazit?" zeptala se Bella ,,Ne nemůže ale projistotu jí nemějte třeba hodinu u obličeje jinak normálně k vám může" řekl a my jsme přikývl ,,Tak tady máte prášky" řekl a já vstal a vzal Bellu za ruku ,,Děkujeme" řekl jsem a on přikývl a odešli jsme.
Dojeli jsme k autobusům a v našem už byla mamka ,,tak co?" zeptala se ,,Je to angína" řekl jsem a ona přikývla ,,Děkuju" řekl jsem ,,To je jasný jsem přece babička" řekla a já se zasmál a ona odešla. Bella si lehla a já si lehl kní a pustil jsem televizi. Chtěl jsem něco pustit ale objevili se tam naše obličeje
,,Dnes okolo deváté hodiny Justin Bieber opustil autobus se svojí dcerou a pak se sní už nevrátil a šli s Bellou k autu. Kam mají namířeno? Hned jsme to zjistili. Jeli jsme za nima a zjistili jsme že jeli do nemocnice. Bella vystoupila a Justin jí hned objal a daroval jí pusu do vlasů. Opravdu do mezi nima jiskří. Jsou zamilovaný pár a také nejsledovanější. Bodíky se přidali taky za to že se jim narodila krásná dcera. Někdo v nemocnici nám dal informace že Bella je nemocná a taky fotku co ej tady jak je opřená o Justinovo rameno a Justin jí šahá na čelo? Je to vážné? Doufejme že ne. Přejeme aby se Bella co nejdříve uzdravila a byl tu zase ten šťastný a zamilovaný pár s krásnou dcerkou."
Vykulil jsem oči ony ty holky jim dali ty fotky ,,Co si to vůbec dovolujou dát do novin blbý holky" řekl jsem ,,klid náhodou o nás mluví hezky" řekla a já přikývl ,,Za chvíli začíná koncert" řekl jsem a zvedl se a Bella se taky začala zvedat ,,Kam jdeš?" zeptal jsem se ,,Jdu s tebou" řekla ,,Ne Bell zbláznila si se? Budeš ležet" řekl jsem ,,Ale já nechci chybět na žádným koncertu" řekla a najednou běžela na záchod a šla zvracet ,,No a budeš ležet Maddi si beru sebou aby tě tu nerušila a nezajímá mě že ti nic není" řekl jsem a uložil jí do postele ,,Si hrozný" zafňukala ,,Taky tě miluju" řekl jsem a vytáhl Madison malou mikinku. Dal jsem malou do sedačky a šel k posteli ,,Tak ahoj zlato a měj se tu dobře" řekl jsem a políbil jí a šel ke dveřím ,,Justine já se tu budu nudit!" zařvala ,,Hmm" řekl jsem a poslal jí vzdušnou pusu ,,Večer uvidíš" zašeptala a já se zasmál a odešel. Došel jsem do zákulisí a všechny pozdravil. Madison začala brečet. Položil jsem sedačku a vyndal jí pořád brečela. Brečela,brečela, brečela atd. ,,Madison" zavrčel jsem už se jí tu snažím uklidnit půl hodiny ni nezabírá. Zvednul jsem jí a ona se na mě nedívala konečně nebrečela ,,Darling" řekl jsem ,,otoč hlavičku darling" řekl jsem a ona se na mě podívala ,,Už ses uklidnila dalring?" zeptal jsem se a ona začala zase brečet ,,Ach ne" povzdechl jsem si a houpal sní. Najednou jsem slyšel křik byla to moje rodina. Holky přestali křičet takže knim byl trochu slyšet pláč malý slyšel jsem tichý awww. ,,Pššt darling" řekl jsem ale nic nepomáhala ,,Jsi krásný táta" řekl někdo a já viděl mamku ,,Mami už hodinu se jí tu snažím utišit nic nezabírá" řekl jsem a ona si jí vzala ,,Není to třeba že tu není Bella?" zeptal jsem se ,,Ne buď jí bolí bříško nebo jí budou za chvíli růst zoubky a už jí to bolí" řekla a já přikývl ,,Utišíš jí nějak?" zeptal jsem se ,,pokusím se" řekla a já přikývl. Přivázali mě na křídla a mohlo to začít.
Zrovna byla mezera takže jsem si sedl na stoličku ,,Jestli jste viděli dnešní zprávy tak mají pravdu Bella je nemocná naštěstí to není nic vážného takže Bells tu teď není a leží v posteli teda doufám. Když jsem odcházel tak jsem dělal co proto abych jí k tý posteli nepřivázal" řekl jsem a oni se zasmáli a udělali srdíčka usmál jsem se a pokračoval ,,Naší princezně očividně něco bolí a rostou jí zoubky takže teď pořád pláče takže to uděláme tak že mojí darling zazpíváme písničku Be alright" řekl jsem a oni začali pištět. Podali mi Madison a já jsem na publikum ukázal ať jsou zticha. Začala brečet a já se musel usmát začal jsem zpívat ,,Everything gonna be alright" zazpíval jsem poslední slova a ona se na mě dívala jejíma očima a usmívala se ,,Konečně" šeptl jsem do mikrofonu a všichni se zasmáli.
Dokončil jsem koncert a rozloučil jsem se snima a šel do autobusu ,,Hezky si tam o mě mluvil" řekla Bella a skočila na mě ,,Jak to víš?" zeptal jsem se ,,Fredo to natáčel i jak zpíváš asi to na ní zabírá"řekla a já se zasmál ,,Jo zabírá jsem nejlepší"řekla a lehl jsem si do postele ,,Já vím" řekla a políbila mě a pak jsme usnuli.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...