Z pohledu Belly
O týden později
Ráno jsem se probudila a viděla nějakou osobu u okna ,,Ehm Ehm" ta osoba se otočila byla to Lucy ,,Co tu děláš?" ,,Musím ti říct super novinu ale teď se di umejt a osprchovat!" přikázala mi jenom jsem se usmála a šla do koupelny. Přemýšlela jsem o Justinovi myslela jsem že mi zavolá ale nic tejden už mi nezavolal ani nenapsal ale já se nedivím zapoměl i když jsem veřila jsem prostě naivní. Ale co jsem fanynka nejsem žádná jeho super kámoška. Vylezla jsem ze sprchy a šla ke skříni tam si na sebe vzala jenom tepláky a triko ,,Tak co?" stoupla jsem si před postel a koukala na Lucy jak leží na posteli ,,Na to si sedni!" takže jsme se vyměnili. ,,Takže" řekla ,,Takže?" z opakovala jsem to ,,No včera v noci dal Justin Bieber že hledá nový tanečníky na Believe Tour a hledá je nutně a bude konkurz takže ty tam musíš hlavně musíš protože kdyby si se tam dostala tak by se ti splnil sen a hlavně uvidíš Justina" ,,No já nevim on na mě zapoměl určitě si nebude pamatovat moje jméno a nevim" ,, Ale Bell myslíš si že každou fanynku požádá o procházku na pláži?" ,,Ne asi ne" ,,No a každý fanynce dal svoje číslo?" ,,Ne asi ne" ,,A přišel domů k tý fanynce?" ,,To asi taky ne" ,,No tak neblbni byl to jenom tejden nic víc třeba ti ještě zavolá a musíš tam jít třeba si ho nevšímej i když to asi nepůjde ale soustřeď se na tanec je to tvůj sen" řekla mi a tvářila se u toho vážně ,,No dobře a kdy to je a co se tam dělá" ,,No takže budeš tancovat sestavu co tě naučí pak ve skupinách a pak freestyle a je to už zítra" ,,Vože tak to musím cvičit dělej!" řekla jsem jí a táhla do tělocvičny ,,Ukaž mi sestavu kterou tam budeš tancovat" řekla přemýšlela jsem a pak zatancovala tu Boyfriend. ,,Twl to je nádherný bože to je božský!" řekla já jsem se usmála a řekla ,,No doufám ale já jsem to učila holky a oni to nezvládali tak teda ne ale myslíš že to není blbý že budu tancovat na písničku od Justina?" ,,Ne není to je právě lepší!" ještě jsem cvičila asi tři hodiny
Druhý den
Ráno jsem se probudila a vedle mě spala Lucy. Šla jsem se osprchovat a pak oblíknout na ten konkurz musím se tam dostat. Vzbudila jsem Lucy a jeli jsme. Dojeli jsme tam a vystoupili tam byla jsem nervozní bylo tam hodně holek i kluků šla jsem do haly a tam jsem potkala fakt super holky jsou úžasný. Za chvíli tam přišli a učili jsme se sestavu asi za půl hodiny tam přišel Justin byla jsem ještě nervoznejší když se mě všimnul tak já jsem si ho nevšímala ale on na mě pořád koukal a řekněme slintal? Byl roztomilej ale nevěnovala jsem mu pozornost snažila se tancovat. Pak byla přestávka a pak jsme to ukázali na ostro.
Z pohledu Justina
Jeli jsme před tu budovu kde se to koná jsem nějakej divnej strašně jsem se zamiloval a nemůžu na ní přestat myslet chtěl jsem jí zavolat ale nedokázal jsem to jel jsem kní domů ale zase to otočil už to ví skoro všichni z teamu samozřejmě to Kenny vykecal že jsem se zamiloval do fanynky. Šel jsem dovnitř a koukal na ty tanečníky Nick je tam učil sestavu. Sednul jsem si na židli a pozoroval všechny. Pak jsem viděl známou tvář pořádně jsem jí zaostřil a byla to ona Bella. Pořád jsem se na ní koukal a slintal ty její pohyby tancuje suprově. Podle mě si mě všimla ale nedává to najevo. Chtěl jsem se zvednout a začít tancovat sní ale nešlo to. Všimnul se mě Alfredo ,,Bro co je?" podíval se na stejný směr kam jsem koukal ,,Twl bro ta je moje to je kočka" a začal se zvedat já jsem ho stáhnul zase na židli ,,Co je?" ,,Ne ty ne ta je moje! Smůla! To je ta fanynka jak jsem se do ní zamiloval" ,,Jo tak tahle tě hodila do tranzu na celý týden aha nedivím se ti !" a oblízl si rty kopnul jsem ho. On jenom zasyšel. Pořád jsem se na ní koukal. Měli přestávku a ona seděla na zemi a s někým si povídala. Šel jsem kní a zatáhnul jí za ruku za roh. ,,Justine?" ,,Bello omlouvám se já jsem se ti chtěl ozvat ale neměl jsem odvahu a taky jsem k tobě jel ale zase to nešlo promiň" ,,To nevadí aspoň že si mě pamatuuješ myslela jsem že si na mě zapoměl" ,,To nikdy" potom už musela jít. ,,Tak co?" zeptal se Kenny ,,Co co nic asi jsme kamarádi ona určitě o tom nepřemýšlela že jsem se do ní zabouch" ,,Hele to asi ne je to tvoje fanynka" sedl jsem si a oni začali tancovat co je Nick naučil koukal jsem se po všech ale stejnak mi vždycky zrak padl na Bell. Potom tancovali po skupinách a Bella tancovala ještě líp. A pak přišel freestyle. Když byla na řadě Bella na kterou jsem se těšil nejvíc tak řekla písničku Djovi a stoupla přímo před nás ještě se na mě usmála a pak dala hlavu dolů. Začala moje písnička Boyfriend no TWL to je nádherný samí krásný pohyby začal jsem zpívat ale potichu bylo to to nejlepší neodolal jsem a stoupnul si a šel kní a chytnul jí za boky ona se otírala o můj rozkrok všichni na nás koukali s otevřenou pusou. Dělala nějaký kroky a já je opakoval. Byla nejlepší sednul jsem si a ona odešla za tanečníkama bože jsem zamilovanej až po uši ,,Co to bylo?" zeptal se mě Scooter ,,Neodolal jsem to je ta holka do který jsem se zamiloval víš" ,,Aha" když už to skončilo. Tak jsem chtěl jít za Bell ale ona se objala stou kamarádkou a odjela. Bouchnul jsem do zdi chtěl jsem jí políbit cejtit její rty. Šel jsem do haly. ,,Máme vybráno!" podíval jsem se na ty fotky byly tam tanečníci a tanečnice všechno jsem rozhazoval a nikde jsem eviděl mojí Bellu ,,Já jí tam musím mít vy magoři!" sednul jsem si na zem a prohlížel ještě ty fotky ,,Bro ta tam jede 100%" řekl Nick a ukázal tu její fotku. Stoupnul jsem si a řekl ,,Musíte tu ze mě dělat magora!" ,,Bylo to zábavný jak si jí hledal a roztomilí hned když jsme jí viděli tak jsme věděli že tam jede a tam jí to musíš říct jdeme jim volat" řekl Nick. Zavolali jsme těm tanečníkum byly rádi a teď Bell. ,,Halo?" slyšel jsem její hlas dali jsme to nahlasito ,,Ahoj je tam Bella Palwin tady Nick?" ,,Ano?" řekla smutně a nervozně ,,Máš to místo si úžasná snad nejlepší určitě budeš hlavní tanečnice!" začala pištět ,,Děkuju moc moc moc děkuju jsem moc ráda" a začala brečet teď bych jí chtěl obejmout ,,Takže zítra je trénink tak se zase dostav sem ve stejnou hodinu" ,,Dobře děkuju moc strašně moc a hlavně děkuju Justinovi a taky za ten tanec doufám že mě slyšíš mám tě moc ráda" řekla to a típla. Já jsem vykulil oči ,,Bro tu máš na háku" ,,Já vim musím jí dostat!" řekl jsem a potom šel do domu a spát. Jsem nejšťastnější člověk miluju jí miluju!!
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...