♥47♥

2.4K 115 5
                                    

Bella

Ráno jsem se probudila na zvonění telefonu. Rychle jsem ho vzala abych nevzbudila Justina. ,,Halo?" řekla jsem a zívla si ,,Ahoj tady Sel nechceš jít ven?" zeptala se Selena ,,Jasně a kde a kdy?" zeptala jsem se ,,Tak před Starbucks v půl desáté" řekla ,,Okey tak ahoj" řekla jsem a típla to. Zvedla jsem se a oblíkla se. Došla jsem dolů ,,Ahoj Bell kam jdeš?" zeptala se Kate ,,Jdu se Sel do Strabucks přijdu na oběd tak to prosím řekni Justinovi" řekla jsem a ona přikývla. Vzala jsem si supry a šla ven. Šla jsem pěšky. Došla jsem ke Starbucks a šla dovnitř všichni se na mě podívali. Došla jsem k pultu a u číšnice si objednala ,,Jedno čoko latté" řekla jsem a ona přikývla ,,Dáš mi autogram pro sestřičku?" zeptala se a já přikývla dala mi papír a já se podepsala ,,Nechtěla bys náhodou autogram od Justina?" zeptala jsem se a usmála se ,,Jo ale ten tu není co?" řekla ,,Teď zrovna ne, ale jinak je všude se mnou" řekla jsem ,,A kam jdeš?" zeptala se a dala mi latté hned jsem si upila a vydechla ,,Před Starbucks se mám sejít se Selenou" řekla jsem a ona přikývla. Vytáhla jsem si mobil ,,Vyfotíš se se mnou?" zeptala ,,Jop" řekla jsem a ona vytáhla mobil a vycvakli jsme se. Podívala jsem se na čas ,,Ou už budu muset jít je půl desáté" řekla jsem ,,Dobře, ale podívvej" řekla a já se podívala ven a viděla papz hardu papz. ,,O ou no to nevadí ahoj hezky jsem si popovídala" řekla jsem ,,Já taky a díky" řekla a já otevřela dveře všichni se na mě podívali a přimáčkli se na mě. ,,Bello!Bello!!" řvali na mě všude ,,Nechte mě projít! řekla jsem to už znám od Justina ,,Opravdu jste zasnoubeni?" ,,Nebyl to fake?" ,,Budete mít další dítě?" všude se mě na něco ptali ,,Uhněte" řekla jsem ,,Odpovězte nám" řekli ,,Nebudu odpovídat vypadněte" řekla jsem a snažila se procpat ,,Pozor" řekla jsem a chtěla přeběhnout silnici na druhou stranu, ale slyšela jsem křik Sel a pak už jenom řítící se auto na mě a pak nic. 

Selena (krátké)

Došla jsem ke Strabucks a viděla houf papz. Uviděla jsem tam Bellu chtěla se procpat pryč. ,,Nebudu vám odpovídat vypadněte" slyšela jsem její hlas. Pořád se snažila procpat viděla jsem auto a pak Bellu která vešla na silnici a asi jí chtěla přeběhnout ,,Bell pozor!" zařvala jsem to auto vůbec nebrzdilo jako kdyby jí chtěl přeject ale mohl brzdit a pak se to stalo. ,,Auto,rána,křik Bell a krev a všechen rozruch. Paparazzi to začali fotit ,,Bello" zařvala jsem jedna paní volala sanitku. Viděla jsem jenom Bellu jak tam bezhybně leží a kolem ní je krev a pak jsem začala brečet a spadla na zem

Justin

Ráno jsem se probudil a šel dolů ,,Ahoj Kate kde je Bella?" zeptal jsem se ,,Šla se Selenou na shcůzku do Starbucks" řekla a já přikývl. Oblíkl jsem se a ještě Madison dnes jde k mamnce přes víkend. Nasedli jsme do a jel jsem k mamce tam jsem jí jí dal a jel nazpátek viděl jsem sanitku u Starbucks co se stalo? Viděl jsem samý papz a pak Selenu která brečí na zemi. Nevím co se stalo ale když Selena brečí tak kde je Bella? Zastavil jsem auto a vyběhnul a běžel za ní. Všichni mě začali fotit. ,,Co se stalo?" zeptal jsem se a objal jí ,,Bella kde je?" zeptal jsem se znova když neodpovídala a ona ukázala k sanitce hned jsem otočil hlavu a viděl jak Bellu dávají na lehátko panebože. ,,Bello!" zařval jsem s plných plic a běžel tam samozřejmě papz mě museli fotit. ,,Tam nemůžete pane" řekl sanitář a dal jí do sanitky. Měla kolem krku límec a byla celá krvavá. Začal jsem brečet. Rychle jsem běžel do auta a snažil se nastartovat celý jsem se klepal. Někdo otevřel dveře byla to Sel a měla napuchlý oči ,,Pustˇmě" řekla a já vystoupil a šel si sednout na místo spolujezdce. ,,Jak se to stalo?" zeptal jsem se a pořád brečel ,,Byla zacpaná papz a chtěla pryč vešla na silnici a nestačila uhnout a řítilo se na ní auto nebrzdilo, ale mohlo brzdit to šlo úplně někam odletěla a pak jsem začala brečet" řekla a já jsem začal mnohem víc brečet. ,,Ona to zvládne" zašeptala a nevím jestli chtěla uklidnit mě nebo sama sebe. ,,Nech toho prosimtě" řekl jsem a ona přikývla byl slyšet jenom můj pláč a Sel tekli slzy. Dojeli jsme tam a já vystoupil. Došli jsme k recepci ,,Bella Palwin" řekla Sel protože já jsem nemohl ,,Ve druhým patře" řekla a lítostně se na mě podívala. Došli jsme tam a čekali. Už je to tak dvě hodiny ,,Pan Bieber?" řekl doktor a já vstal tvářil se vážně a smutně ,,Je mi líto Bella jen tak tak zvládla přežila, ale nevíme kdy se probudí může to být i rok a tak ale mohlo by to být také 5 a 6 měsíců. Krvácela do mozku a má taky zraněnou páteř" řekl. Moje Bella může být v komatu klidně rok? ,,Můžete se na ní podívat ale jenom 5 minut" řekl a odešel hned jsem se zhroutil na židli a brečel ,,Justine" vydechla Selena ,,Ona bude v komatu rok chápeš to?" zařval jsem ,,Nebude říkal tak 5 nebo 6 měsíců ale zase rok tam taky může být" řekla ,,To si mi teda pomohla" ,,Pojď půjdeme se na ní podívat" řekla a já vstal a vešli jsme do pokoje. Byla připojená na všechny hadičky a přístroj ukazoval tep srdce tep byl strašně pomalej všechno tady pípalo a to mě dovádělo k šílenství. Samí modřiny,náplasti,škrábance,záda obvázané a hlavu též ,,Bell co si to provedla nenechávej mě tu ani Madison co tu budeme bez tebe dělat?" řekl jsem a chytil jí za ruku.

,,Justine to je on" řekla Sel a ukázala na nějakýho kluka. Byli tady papz no jasně. ,,On jí srazil" řekla a já se na něho podíval ,,Ty sráči!" zařval jsem a běžel k němu za mnou Sel a bodyguardi. Schodil jsem ho na zem a začal ho mlátit taky mi jednu dal do nosu a pěkně to bolelo ,,Ty si jí málem zabil!" zařval jsem a nepřestal ho mlátit všude byli blesky a ani bych se nedivil kdyby to bylo an živo. ,,Proč i nebrzdil?!" zařval jsem ,,Justine nech toho" řekla Sel a chtěla mě od toho dementa odtáhnout. ,,Já brzdil!" řekl ,,Mám svědky hajzle nebrzdil!" zařval jsem moji bodyguardi mě od něho odtáhli. Postavil jsem se a utřel si krev která mi tekla z nosu ,,Už mi nikdy nelez na oči hajzle!" plivl jsem na něho a nastoupil do auta a jel pryč. Doufám že si Sel najde odvoz ale teď na to nemám náladu. Dojel jsem k mámě. Otevřela mi a hned mě objala. ,,Je mi to líto" řekla ,,To už to bylo v telce?" zeptal jsem se a brečel ,,Jo a byli tam i fotky jak jí to auto srazilo" řekla ,,Panebože" vydechl jsem a víc si mamku přimáčkl k tělu ,,Je živá?" zeptala se a odtáhla se ,,Jo ale v komatu může být i tak rok" řekl jsem a utřel si slzy ,,Tak moc mi je to líto" řekla a taky brečela ,,Viděla to Madison?" zeptal jsem se ,,Ne, ale pak přišla a..." nedořekla to a ozval se její droboučký a ubrečený hlásek. ,,Tati?" podíval jsem se dolů a ona mě hned objala ,,Maminka umílá?" zeptala se a já se znova tentokrát sní rozbrečel. Musel jsem.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat