Z pohledu Belly
Twl jak to Ellen mohla poznat chtěla jsme to říct jenom Justinovi a teď už to ví celej svět!! To mě na tom nejvíce štve. Když mi Justin řekl že je strašně rád že bude táta tak je to tak úžasný. Byli jsme v šatně a najednou tam vrazila Justinova máma a za ní byl docela naštvanej Scooter a jejda. Jeho mamka objala Justina a pak mě překvapeně jsem se na ní dívala ,,Děkuju" řekla ,,Co proč?" ,,No si úžasná holka a když Justin byl se Selenou tak se mi hned nelíbila" řekla potichu já jsem se usmála ,,Mami nemusíš mluvit potichu já tě slyšel Selena je mrcha, děvka, kráva , špína..." ,,Justine!Dost!" zařvala na něho mamka ,,Promiň" usmála jsem se ,,A proč si sní chodil když jí takhle nadáváš?" zeptala se Ellen? ,,Jé ahoj Ellen nevim byl jsme asi zaslepenej" ,,Aha" Ellen šla ke mě ,,Budeme si tykat jsem Ellen" ,,Jo já vim dobře Bella" podala jsme jí ruku ale ona mě objala. A pak jsme si tykala s Justinovou mámou. Když jsme odcházeli tak nás Scooter zastavil ,,S váma si to ještě pěkně vyřídím jste fakt strašní!" zařval na nás. Já jsem poskočila Justin mě obejmul. Scooter odešel a čekal v autě. ,,Justine co když bude chtít aby jsem si to dítě vzala" ,,To bych nikdy nedovolil" šli jsme do auta a Kenny řídil Scooter nepromluvil a byl naštvanej já jsme se bála. Když jsme dojeli tak jsme šla k Justinovi do autobusu. Potom tam vrazil Scooter ,,Scoote dítě si nevezme to nedovolím!" ,,Je to naše dítě!" ,,Když měla dítě Selena tak ti to bylo jedno!" ,,To tak nemáš rád Bell!?" říkal Justin a přibližoval se kněmu vypadalo to komicky jak se tvářil vyděšeně ,,Hou hou hou bro" odstrčil ho od sebe ,,To byla sranda moc vám to přeju víš že bych ani moc nechtěl že by si měl dítě se Selenou" přitom se Scooter smál ,,Ty debile!" řekl Justin a bouchnul ho do ramene. Potom jsme se smáli všichni. ,,Hele zítra jdeš ty Bello a Elysandra a hlavně Justin a já jdete do školy to už budeme Los Angeles" ,,Co fakt to je super to aspoň jim splníme přání že ho uvidí" řekla jsem ,,No oni budou rádi i kdyby viděli jenom tebe ale je to ještě základní škola a tam půjdete do osmiček a devítek a potom je vedle střední a tam půjdeš ty s Elysandrou na takové podium sundáš si kapuci a oni tě snad poznaj a pak přijde Justin" ,,Okey to řekneš zítra" řekl Justin ,,Okey jedeme do Los Angeles takže spát!" řekl Scooter pokroutili jsme očima ,,Budeš spát tady?" zeptal se Justin a udělal Puppy eyes ,,Ne s holkama" ,,Okey" řekl uraženě ,,Ale prosimtě to zvládneš" řekla jsme a odešla. Šla jsme spát
Ráno mě probudil Justin. Šli jsme se převlíknout. Šli jsme ven a byli tam Belieberky ,,Bello!" ,,Justine!" ,,Justin!!" ,,Bella!!" ,,Jella!!" usmála jsme se a šla k zábradlí tam jsme se snima vyfotili a šli jsme. Jeli jsme autem vedle mě byla Justin a Elysandra a řídil Kenny a Scooter byl ve předu. Dojeli jsme ke škole a do školy chodili děti všimla jsem si druhé budovy a to byla střední. Elys a Justin chtěli vystoupit ,,Ne!! až bude zvonit to bude za chvíli" přkývli jsme a čekali když zazvonilo tak všichni došli do škol a bylo prázdno ,,Jaký to bylo chodit do školy?" zeptal se mě Justin ,,Co? Jo dobrý kamarádi atd ale ty si do školy chodil na základku" ,,No to jo ale na střední ne" ,,Ne to ne ale je to dobrý ale samí přednášky a samí strašný věci" ,,A jakou si studovala školu?" zeptal se mě Scooter ,,No uměleckou tanec , umění a ještě sportovní" ,,O moje holčička je sportovkyně" řekl Justin ,,Tak dobře jsou tam všichni doufám že nikdo nepůjde takže Bello máš to černý obelečení i ty Elys a ty taky Justine všichni máme. Takže půjdeme za ředitelem a počkáme až bude zvonit na přestávku všichni půjdou ven a my půjdeme do třídy Kenny tu zůstane a sedneme si do poslední lavice a budeme mít kapuci a hlavně nesmíte mluvit kdyby se vás na něco ptali atd. No a až tam budou všichni tak si stoupnete a půjedete na stupínek ve třídě sundáte si kapuci a snad budou překvapeni" řekl Scooter ,,To si děláš srandu vždyť je to super budou překvapeni!" zařvala jsem ,,Tak jdeme a nejdřív si kapuci sundá Elys a pak vy dva si sundáte taky kapuci a ještě se budete držet a ty Justine se asi připrav že na tebe všichni skočí" ,,Okey" ,,Připadám si jako v nějakým filmu" řekla jsem ,,Vždyť to tak skoro je" vyšli jsme z auta a šli do ředitelny. Tam jsme si všechno domluvili a Justin vyhlásil ,,Dobrý den žáci na přestávku půjdte ven VŠICHNI! Učitelé na to dohlídnou a o přestávce učitelé 8.A a 9.B se dostaví do ředitelny a až zazvoní ať se normálně žáci dostaví do tříd děkuji!" my jsme se usmáli ,,Proč jenom jedna osmička a jedna devítka?" zeptala jsme se ,,Protože 8.B je strašná třída a 9.A je ještě strašnější tyhle jsou hodný" ,,Aha" když zazvonilo tak všichni šli pryč a přišli tam učitelé když nějaké mladé učitelky viděli Justina tak málem zařvali ,,Ahoj!" řekl Justin ,,Ahoj?" Justin je objal a my jsme jim všechno řekli ,,Tak můžeme" řekl Scooter. Nasadila jsem si kapuci a schovala vlasy a Justin a Elys a Scooter taky nandali. Vypadali jsme jako nějaký lupiči a ještě všichni jsme měli černý brýle tak to vypadalo fakt komicky ředitel nás vyfotil a fakt jsme nebyli poznat to je super! Šli jsme do třídy a sedli jsme si do zadní lavice. Měli jsme hlavy položený na lavici. Když tam začali přicházet osmáci tak na nás koukali . ,,Kdo jste?" zařvali na nás nějaký kluci a holky ,,Třído nevšímejte se jich to vás nemusí zajímat sedněte si a poslouchejte.!" pořád se na nás otáčeli ,,Pořád na nás koukaj" řekl Justin ,,Třído! Ještě se tam jednou kouknete tak to řeknu řediteli a dostanete poznámku!" už se tam nikdo nekoukal. Šli jsme na stupínek všichni na nás koukali Elys si sundala kapuci a oni se na ní nechápvě podívala. My jsme se chytli za ruce a sundali si kapuci. všichni zalapali po dechu a pak holky vyskočili a řvali. Běželi k Justinovi a obajli ho pak objali i mě což mě překvapilo. Potom jsme se vyfotili skoro s každým a potom třídní fotku slušelo mi to v tom černém ,,Ty si těhotná?" zeptali se mě když se uklidnili ,,Ano" Justin mě chytil za ruku. všichni začali řvát. A potom to tak bylo i v devítce.
Potom jsme šli na střední. Byli všichni v hale a já jsme šla na nějakej stupínek. Sundala jsme si kapuci a všichni začali pištět usmála jsem se a všichni někoho hledali bylo mi jasné že Justina ,,Nebojte přijde" řekla jsem a všichni začali řvát ,,Jakou chcete písničku? Boyfriend nebo Baby a nebo Believe a nebo As long as you love?" ,,As long as you love me!!" zařvali najednou tam přišel Justin všichni začali řvát ještě víc. On mě políbil sednul si na židli a začal zpívat as long as you love me byla akustická. Dal mi ruku a posadil mě na klín všichni se ještě víc rozječeli. Potom bylo Baby , Believe a nakonec Boyfriend. ,,Děkuju" řekl Justin a pak se fotil a pak jsme odešli. Tohle byl super den.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...