10# „Obiecuje..." ( maraton )

Uwaga mały spoler, w tym rozdziale zaczyna się związek Maji pomiędzy Alanem. Czyli oznacza, że jest tu scena +18 😏
_________________________________________

Gdy już uciekłam wraz z bratem, dostaliśmy informację, że musimy uciekać. Poinformowałam ich że mam opaskę która przestała działać z tego, że jak narazie nie miał kontroli. Adrian powiedział, że musimy się udać na wschód. Tam właśnie znajdziemy pomoc, zebraliśmy całą ekipę. Było nas tylko 20 osób, reszta została w jaskini. Szliśmy przez góry, rzeki i polany. Dzień zbliżał się, a każdy był już zmęczony, rozbiliśmy obóz. Widoki były piekę, byliśmy przy jeziorze. Kiedy podeszłam do końca góry i zobaczyłam Wodospad.

( Zdj nie należy do mnie autora nie stety ale nie znam )

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Wow... - powiedziała Maja.

-Takie są tu widoki... Ale to wszystko zostanie zniszczone.. - powiedziała Oriana.

-Czemu on musi zniszczyć takie widoki?.... - zapytała Maja.

-Taki jest... Widziałaś miasto.. ono już nie żyje. Jest już zniszczone i tak się stanie z tymi widokami. - powiedziała Oriana.

-Dobra chodźmy już spać... Musimy jak najszybciej dojść tam... - powiedziała Maja.

-Masz rację nie wiemy czy on podąża za nami. - powiedziała Oriana.

________________🔻🔺🔻________________

-Wasza królewska mość przygotowaliśmy konia, tak jak pan chciał... - powiedział jedne z służących.

-Bardzo mnie to cieszy. - powiedział Alan.

Gdy się udał przed pałać, koń już czekał na niego. Był gotowy na to, żeby podążyć za zbuntowanymi.

( pst set nie należy do mnie macie tu autora : theartofpowen9e99 )

-Wasza królewska mość czy musi pan... - nie dokończył Kamil i zobaczył miecz.

-Jeżeli coś zniknie dobrze wiesz co się stanie, a więc radzę ci pilnować. - powiedział Alan siadając na konia.

•Ignite• •₩Alan Walker₩•™ [Stare] ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz