,,Sakra." Zanadával a prudce se otočil. Udělal dva kroky a ocitl se přímo u mě. Sklonil hlavu tak, že byl na stejné úrovni jako já a lehce mě políbil na rty. Cítila jsem příjemné teplo a jemný elektrický šok když se dotkl mé tváře. Dvěma prsty lehce přejel z jedné strany na druhou a pak to příjemné teplo na rtech ustalo. Moje tělo se náhle proměnilo v rozteklé želé... Nemohla jsem se ani hnout... Než jsem se ovšem vzpamatovala, Jack byl pryč.
,,Co to..." Vydechla jsem nepřítomně a dotkla se rtů, na kterých jsem stále cítila ty jeho... On mě políbil... Když jsem si to už potřetí zopakovala v hlavě, konečně mi nastartoval mozek. Netuším jak, ale Jack ho dokázal nějakým záhadným způsobem vypnout.
Odšourala jsem se k posteli, shodila ze sebe modré šaty a převlékla se od noční košile. Musím se vyspat. Jinak to opravdu nezvládnu. Nebylo to poprvé, co mě Jack políbil, ale bylo to poprvé co jsem se cítila tak... Tak šťastně...
Hodila jsem hlavou do polštáře a s úsměvem zavřela oči. Ten polibek vyjadřoval, že pro něj nejsem jen majetek...
...
Svižným krokem jsem šla do jídelny, opět v krátkých šatech stříbrné barvy. Vlasy jsem měla rozpuštěné a na uších se mi houpaly briliantové náušnice, které byly ze stejné sady jako náhrdelník. Opět jsem si na sebe vzala ten dárek od Jacka.
Otevřela jsem dveře do jídelny a usmála se na všechny přítomné. Král s Jackem mi úsměv i oplatili, u královny jsem si nebyla jistá, jestli se opravu jednalo o úsměv. ,,Dobré ráno." Popřála jsme všem a král kývl hlavou. ,,Dobré." Odpověděl Jack a královna se nezmohla ani na pokynutí ruky, jako to vždycky dělá.
Sedla jsem si jako obvykle naproti Jacka a nabrala si pořádnou porci zeleninového salátu. Když jsem zachytila královnin vyčítavý pohled, jen jsem pokrčila rameny. Zeleninový salát mě zrovna nezasytí, tak proč bych si nemohla dát pořádnou porci?
Po očku jsme sledovala Jacka, který s pobaveným úšklebkem sledoval mojí ruku, která držela stříbrnou naběračku. Dnes ráno jsem naštěstí byla opět při smyslech, takže jsem si v hlavě připravovala scénář na situaci, až budeme s Jackem sami. Včera večer jsem byla totálně mimo, dneska mu to ale pěkně spočítám. To už je potřetí co mě políbil. A bez svolení.
Napila jsem se červeného vína, které bylo v mém poháru a vidličkou si nabrala sousto zeleninového salátu, které jsem následně strčila do pusy. ,,Dostali jsme pozvánku od vašeho otce Charlotte, na nedělní oběd." Řekl král a já se začala dusit tím soustem, co jsem chtěla polknout.
Vykašlala jsem co jsem mohla a opět se napila vína. Jack vypadal že se za chvíli rozesměje a král mě zaraženě sledoval. ,,Ehm... Je v pořádku že jsem jeho pozvání přijal?" Ujistil se, když spatřil mou reakci na otcovo pozvání. ,,Ano, ano jistě." Odpověděla jsem spěšně a znova si lokla vína.
Když jsem znova sáhla po poháru, protože jsme tu novinku potřebovala nějak vstřebat, moje ruka sáhla do prázdna. Zvedla jsem hlavu a uviděla Jacka, jak mi víno odsunul stranou. Provrtala jsem ho zamračeným pohledem, ale s Jackem to ani nepohnulo. ,,Myslíš si že neumím pít nebo co?" Zeptala jsem se ho vražedně a natáhla se po svém vínu, ale Jack ho dal ještě víc stranou. ,,Myslím že ne v této situaci." Řekl zamyšleně a já se nasupeně sesunula do židle.
Královniných pohoršených pohledů jsem si nevšímala a svoje nenávistné si šetřila jen pro Jacka. ,,Je pravda že by to bylo o něco zábavnější.." Zamyslel se Jack a pobaveně se usmíval nad představou, jak jedu na rodinný oběd opilá. ,,Ale nedovolím ti to." Řekl nakonec a já jsem se zamračila ještě víc.
ČTEŠ
Srdce v kleci
Historical FictionVelkovévodství Corwall bude brzy oslavovat sedmnácté narozeniny nejmladší dcery velkovévody. Ten dal slib své ženě, ještě než zemřela při porodu naší hrdinky, že svou nejmladší dceru provdá do jejích sedmnácti let. Mladá dívka mu to však velmi kompl...