Jack přiložil ruku na čelo Rebeky a chvíli ho tam nechal. Pak jí jemně chytl bradu a pozdvihl její hlavu. Díval se jí do překvapených očí, které těkaly ze strany na stranu. Rebeka byla tak vyvedená z míry, že si dokonce přestala zahřívat ruce. ,,Má teplotu. Možná i horečku... Okamžitě ji přeneste do nějaké volné komnaty." Řekl Jack a já s na Rebeku lítostivě zadívala. ,,Lisa vám řekne kde je volno." Řekla jsem a stráže přikývli hlavou. Hrubě zvedli překvapenou Rebeku z nepohodlné studené lavice a chtěli ji odvést, ale Jack je zastavil.
Chytil jednoho strážného za loket a přísně se na něj zadíval. ,,Řekl jsem odneste. Opatrně." Druhý strážný nasucho polkl a přikývl hlavou. Oba dva hned na to zasalutovali, jeden vzal ubohou Rebeku do náruče a s takovou jemností, jak to jen strážný žaláře umí ji odnesli do volné ložnice, kam je nasměřovala Lisa.
,,Jacku, to bylo od tebe vážně pěkné." Vydechla jsem a objala ho. Jack ale nic neudělal. Nehnul ani brvou, jen se díval na místo, kde před chvílí seděla Rebeka. Byl zamračený, ale nic jiného jsem v jeho pohledu neviděla. Byl tajemný jako vždy, což mě v této chvíli trochu děsilo. ,,Jsi v pořádku?" Zeptala jsem se ho a přestala ho objímat.
Jack jen přikývl hlavou a já ho chtěla chytit za ruku, ale než jsem to stihla, Jack se otočil k východu. ,,Neměla bys tu být tak dlouho, už půjdeme." Řekl a já mlčky přikývla hlavou. Přitáhla jsem si jeho kabát víc k tělu a povzdechla si. ,,Řekneš mi co se děje?" Zeptala jsem se ho když jsme vyšli ven. Jack se zastavil a prudce se na mě otočil. ,,Já..." Chtěl něco říct, ale pak se zarazil. ,,Promiň, zase se chovám jako hlupák..." Řekl a já v jeho očích konečně něco spatřila. ,,Jen vím že ona za to nemůže a chci vědět kdo se nás tu snaží zabít." Řekl a já přikývla hlavou.
Tentokrát jsem ho už doopravdy chytla za ruku a usmála se na něj. ,,Já vím. Je to trochu... Netypická situace." Řekla jsem s úsměvem a Jack se pousmál. ,,Jo to je... Ale je tu ještě jedna záležitost... Musím ti představit bratra." Řekl, krátce mi políbil rty a mrkl na mě.
Táhl mě za ruku směrem k domu a já ho s úsměvem následovala. ,,Takže jste se doopravdy usmířili?" Zeptala jsem se a Jack přikývl hlavou. ,,Myslím že hlavně díky tvojí cenné radě." Zazubil se na mě a já se uchechtla. ,,No vidíš." Jack jen pobaveně zavrtěl hlavou a ruku v ruce jsme šli dál.
Když jsme vcházeli dovnitř, uviděla jsem Chris. Jack okamžitě pustil mou ruku, ještě dříve než Christyn vůbec zaregistrovala že jsme vešli dovnitř. ,,Vaše Veličenstvo." Uklonila se a Jack nepřítomným pohledem přikývl hlavou. ,,Kam tak pospícháte, smím- li se ptát?" Řekla diplomaticky. Fakt že o mě ani nezavadila pohledem jsem přešla a jen čekala, co Jack odpoví. ,,Ubytovat se, vykonat potřebnou hygienu a spát." Řekl Jack prostě a Chris překvapeně zamrkala. Já jsem se doopravdy snažila udržet ten smích v sobě, málem se mi to ovšem nezdařilo.
,,Doprovodíte mne k mé komnatě drahá?" Zeptal se Jack a nabídl mi ruku. Já jsem se přestala kochat zahořklým pohledem Chris a ovinula ruku okolo nabízeného rámě. ,,Jistě, Vaše Výsosti." usmála jsem se na něj a Jack bez dalšího zdržování vyrazil vpřed.
když jsme šli po schodech a Chris byla dávno za námi, Jack si povzdechl. ,,Vadí mi že se musíme takhle schovávat." Řekl a já se na něj překvapeně podívala. ,,Vždyť se neschováváme." Řekla jsem a on zakroutil očima. ,,Vždyť víš jak to myslím. Místo toho, abych... " Jack se na chvíli odmlčel. Když jsem zvedla hlavu, všimla jsem si jeho pohledu a okamžitě zrudla. ,,Zkrátka musím předstírat že se máme rádi, ale ne natolik abych mohl udělat tohle." Řekl a znova se natiskl na moje rty.
Zastavil přímo uprostřed chodby a já bych se mileráda do polibku zapojila, kdyby to ovšem nebyla ta nejvíc rušná chodba v celém sídle. ,,Jacku.." Odtrhla jsem se od něj a rozhlédla se po chodbě. Až na pár strážných, kteří snad drby nesbírají tu naštěstí nikdo nebyl.
ČTEŠ
Srdce v kleci
Historical FictionVelkovévodství Corwall bude brzy oslavovat sedmnácté narozeniny nejmladší dcery velkovévody. Ten dal slib své ženě, ještě než zemřela při porodu naší hrdinky, že svou nejmladší dceru provdá do jejích sedmnácti let. Mladá dívka mu to však velmi kompl...