EHM..!

776 45 7
                                    

Otevřela jsem oči a protáhla se. Překvapeně jsem se zvedla a rozhlédla se kolem. Vážně jsme usnuli na trávě? Když jsem se podívala na sebe, vzpomněla jsem si co se včera dělo... Na sobě jsem měla jen spodní prádlo a Jackovu košili, která mi byla poněkud velká. Otočila jsem se na Jacka, který ještě pořád spal. Ten měl naopak jen kalhoty. Pohled na jeho vypracovanou hruď se mi opravdu líbil. Až teď, když jsem si ho prohlížela, jsem si všimla, že mě celou dobu drží za ruku. 

S úsměvem jsem si lehla zpátky do trávy a objala ho. Hlavu jsem si opřela o jeho rameno a ruce mu obmotala kolem břicha. ,,Lottie..." Zašeptal Jack chraplavě a já se usmála. ,,Hmm?" Zeptala jsem se a Jack mě k sobě opatrně přitiskl. ,,Zdálo se mi to, nebo jsi mi  opravdu řekla, že mě miluješ?" Zeptal se mě a já se pousmála. ,,Nezdálo. Miluju tě." Řekla jsem. Jack mě začal hladit po ramenou a já zavřela oči. 

,,Ale moc si na to nezvykej." Řekla jsem. Jack se pobaveně uchechtl. ,,Myslím že nebyl úplně dobrý nápad spát v té trávě, pořád ještě nejsi úplně zdravá... Co když budeš nemocná?" Řekl Jack a já jsem se přetočila na bok, abych se mu mohla podívat do očí. ,,Máš pocit že si připadám nějak nemocná?" Zeptala jsem se ho a Jack se na mě zadíval starostlivým pohledem.

,,Měl jsem se víc držet na uzdě..." Řekl a úplně ignoroval poznámku o mém zdraví. Jack vypadal dost neklidně. Já jsem se zamračila a položila mu ruku na tvář. ,,Tak hele. Mě už je dobře, a po včerejší noci mi je ještě lépe... Víš jak dlouho jsem chtěla aby to mezi námi bylo zase takovéto? předtím jsem se jen celý den nudila v posteli a ty jsi pak přišel unavený, spadl jsi do postele v oblečení a usnul jako dudek... A teď, když jsme konečně měli chvilku jen pro sebe tak toho lituješ? To si říkáš manžel?" Řekla jsem a s úsměvem ho políbila na tvář. 

,,Já neříkám že něčeho lituju." Zazubil se na mě. ,,Za chvíli budeš litovat že sis mě vzal... Kdo by to řekl, znáš mě takovou dobu a stejně se nepoučíš... Jsi ženatý dvakrát, A ještě k tomu se stejnou ženskou" Řekla jsem se smíchem. 

V tu ránu se Jack překulil. Ruce měl natažené vedle mé hlavy a opíral se tak, aby byl kus nade mnou. ,,Nikdo kromě mě nemá právo urážet moji ženu. Ani ona samotná." Řekl s úsměvem a já se na něj vyzývavě pousmála. ,,A co mi uděláš hm?" Zeptala jsem se.

,,Takový to vážný přestupek si vyžaduje nějaký trest." Řekl a sklonil se až ke mě. Jeho ruce teď byly pokrčené, vlastně udělal jeden klik.

Jack mě políbil na rty a já se do polibku aktivně zapojila. Hned na to ovšem opustil má ústa a z vlhkých polibků si dělal cestičku od mého ucha až ke klíční kosti. Tam se na chvíli zastavil. Cítila jsem, jak se k mojí kůži jeho rty přisály a usmála se. ,,Musím tě varovat, tentokrát žádný šátek ani náhrdelník hledat nebudu." Řekla jsem a Jack na chvíli zvedl hlavu. ,,Vážně?" Zeptal se s úsměvem na rtech a překvapením v očích. ,,Jo. Alespoň už mi na tebe nebude nikdo chmatat když uvidí co mám na krku." Řekla jsem a Jack se na mě vesele zazubil. ,,Vidím to úplně stejně." Řekl pobaveně a vrátil se k cucflekům na mé kůži.

...

Zrovna jsem si zavazovala tkaničky na botách, když v tom jsem uslyšela Jacka, jak překvapeně vyjekl. Zvedla jsem k němu hlavu a uviděla ho, jak drží v ruce vyhaslou lucernu. ,,Co je?" Zeptala jsem se a vydala se za ním. ,,Došly sirky." Řekl Jack. 

,,Aha..." Zamyslela jsem se a otevřela dvířka, která vedla dlouhou chodbou až do zahrady. Jackovi se v očích zableskl náznak něčeho zvláštního... Ale bylo to na tak krátkou chvíli, že jsem si nebyla jistá, jestli se mi to jen nezdálo... Mohl to snad být... Strach?

,,Myslím že mám ještě jednu krabičku támhle." Řekl Jack a odešel k lavičce a místu, kde jsme spali. Pozorně jsem ho sledovala. Jack vypadal klidně, ale já viděla že s ním něco není v pořádku. Jen nemám nejmenší tušení co...

Srdce v kleciKde žijí příběhy. Začni objevovat