"18.

337 46 66
                                    

*** 

Bölüm sonuna, iki fotoğraf ekledim. İpucu olmaması için başa koymuyorum ama merak eden bakabilir..

İyi okumalar.

"Radyoyu açmamı ister misin ?" Cihan ilgiyle gözlerini sevgilisine kenetlemişken Maral başıyla onayladı, biraz ses iyi olabilirdi. Genç adam gözlerini yoldan ayırmaksızın ezbere bildiği bir kaç tuşa basarken saniyeler sonra arabanın içini güçlü bir ses doldurmuştu. Maral başını çevirip baktığında radyoya bağlı flash belleği görmesiyle kocaman gülümsedi, bayıldığı bir parça çalıyordu ve bunun şans eseri çıkmamış olması onu mutlu etmişti.

"Birileri Arctic Monkeys dinliyor bakıyorum ?" İçten içe şarkıya eşlik ederken gülerek konuştuğunda Cihan yandan bir bakış atarak tatlı bir edayla güldü.

"E herhalde!" Zevklerinin uyuşuyor olması Cihan'ın da hoşuna gitmişti. Maral'ın şarkıyı kısık sesle mırıldandığını duyduğunda cesaretlendirmek için kendisi sırada ki cümleyi yüksek sesle söyledi. Sesi hiç güzel değildi ama bunun bir önemi olmadığını düşünüyordu. 

Maral duyduğu sesle başını çevirerek baktığında Cihan'ın bir eliyle direksiyon üzerinde ritim tutarak şarkıyı söylediğini görünce kendisini tutamayarak ona katıldı. Şarkının patlama yerinde ikisi de bağırarak söylemeye başlamıştı. Maral içten içe adamın aksanına kalpler bırakırken Cihan kendisinin sesine nazaran şarkıyla daha uyumlu çıkan sese gülümseyerek eşlik ediyordu. Şarkının sonunda ikisi de kahkahalar atarak düetlerini bitirdi. Cihan şehir yolundan çıkmak için arabayı sola kırdığında bir yandan da, "Sizinle şarkı söylemek bir zevkti hanımefendi." diyerek Maral'ı tekrar güldürdü. Genç kız merakla yola bakarken şehir çıkışı tabelasını gördüğünde içine bir kurt düşmüş, istemsizce gidecekleri yeri sorgulamaya başlamıştı.

"Nereye gideceğiz ?" Her ne kadar Cihan'a güveni olsa da sormadan edememişti. Çevreyi izlerken sık ağaçların olduğu bir yola girdiklerini gördüğünde üzerinde hissettiği bakışlarla Cihan'a döndü. 

"Çocukluğuma götürüyorum seni." Adamın yüzünde ki gülümseme güven vericiydi. Maral daha fazla yersiz bir şüpheye kapılmaması gerektiğini düşünerek başıyla onayladı. Radyodan yükselen güçlü seslerin çoğunu tanısa da bazıları hiç duymadığı kişilerdi. Bildiği şarkılara üzerinde ki utangaçlığı attığı için eşlik ederken ellerini ritme uygun hareket ettiriyor, sevgilisinin ona attığı hayran bakışlardan bir haber oturduğu yerde bedenini sallıyordu. Hali hazırda çalan şarkı da bitmişken Maral, Cihan'a dönerek, "Ayaklarımı toplasam sorun olur mu ? Bacaklarım uyuştu." dedi. Araba, otobüs yolculuğu yapmaya bayılsa da bir kaç saatin ardından hareket etmesi gerekiyordu herkes gibi.

"Neden sorun olsun güzelim ? Rahat ol." Cihan gülümseyerek konuşurken ilerledikleri yolda hızını düşürdü. Yola çıktıklarından beri bir buçuk saat olmuşken asfalt yolu geride bıraktıkları için daha dikkatli sürmeye başlamıştı. Yer yer engebeli yolda ilerlerken yandan bakışlarla Maral'ın ayağında ki sandaletleri çözerek bacaklarını toplamasını izledi. Rahat bir pozisyona geçtikten sonra eteğinin toplanan kısımlarından çekiştirerek bacaklarını örtmüştü genç kız. Yabancısı olduğu bir ses radyodan yükselirken parçanın sakinliğine kendisini bırakarak gözlerini kapattı, sabah erken kalktığı için uykusu gelmeye başlamıştı. Cihan bunu tahmin ettiği için sessizleşerek yoluna devam etti. On dakikalık bir ilerlemenin sonunda nihayet geldiklerinde sevgilisinin omzuna hafifçe dokunarak gözlerini aralamasını izledi.

KÜL SİYAHI /TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin