Hát régen volt, szóval legyen még egy 18+-os fejezet!🤭
Szonja nagyon örült Tomnak, de nálam jobban biztos, hogy nem. Közösen megvacsoráztunk, nevetgéltünk, beszélgettünk. Szonja még inkább kivirult, imádott Tommal lenni és olyan jó érzés volt ezt nézni. Tom is, hiába volt fáradt az úttól, olyan energikusnak tűnt Szonja mellett, hogy az hihetetlen volt már. Amint befejezték a vacsorát én gyorsan elöblítettem a tányérokat, és fojtattam háziasszonyos dolgaimat. Közben Tom elment megnézni Szonja képeit, amikért díjakat kapott a sulijában. Benéztem a szobába, olyan elmélyülten beszélgettek, hogy fájt a szívem ágyba küldeni Szonját. De észrevett az ajtóban, picit elkomorodott, de megölelte Tomot, majd rohant a fürdőbe fogat mosni.
Tom mosolyogva fordult hozzám.
– Annyira hiányoztatok – megpuszilta az arcomat, majd lassú csókot hintett az ajkaimra, ahogy az ajtófélfának nyomott. Lassan eltoltam magamtól.
– Nem hiszem, hogy ezt a húgom szobájában kéne – mosolyogtam fel rá.
– Igaz... – bólintott Tom. Kikísért a nappaliba, ahol összerakosgattam a dolgaimat. Bementünk a szobámba, az ajtót kulcsra zártam, nehogy Szonja véletlenül benyisson bármire, majd a gardróbban segítettem neki kipakolni a bőröndjéből. Rendesen megpakolta mindenféle dologgal, egyes dolgok láttán elbizonytalanodtam, majd rájöttem, hogy nem is ide csomagolt. Megláttam a jegyét, Amerikából egyenesen iderepült.
– Egyből idejöttél? – kérdeztem meghatódva. Tom úgy bólintott, mintha ez nyilvánvaló lenne.
– Egy perccel sem akartam távolabb maradni tőled – megpuszilta a homlokom, majd az arccsontomat, végül az ajkaimra nyomta az övét. Ki akartam élvezni, ameddig csak lehet, érezni akartam az ízét, az ajkait, ahogy a bőrömet csókolgatja, érezni akartam magamban.
Egyből elmélyítettük a csókot, a karjaimat a nyaka köré fontam, ő pedig a csípőmet húzta maga felé. A falnak nyomta a testemet, olyannyira össze voltunk tapadva, hogy egy hajszál nem fért el volna köztünk. A kezeimmel a nadrágjánál matattam, kicsatoltam az övét és kigomboltam a farmerét. Mielőtt teljesen letoltam volna a farmert róla, fordítottam a felálláson, így már ő volt háttal a falnak. Lassan leguggoltam és lehúztam a nadrágját, kiszabadítva a farkát, amelynek végén ott gyöngyözött az előváladék. Kezembe vettem a tagját, húzogatni kezdtem rajta a bőrt, majd lenyaltam az előváladékot. A lábaim közötti izmok egyre erősebben lüktettek, ahogy Tomot ízleltem, ahogy a farkát lassan mélyen a számba vettem. Tom kapkodva vette a levegőt, ujjaival szőke hajamba markolt, én hol az izmos fenekébe kapaszkodtam, hol benyúltam a pólója alá és hasizmait tapogattam. Felnéztem rá, és láttam az arcán, hogy mennyire élvezi, láttam rajta az eksztázist.
– Pillanatokon belül elmegyek, ha nem fejezed be most azonnal – mondta határozottan, de az élvezettől remegő hanggal. Kivettem a farkát a számból, felegyenesedtem, majd egyből szenvedélyesen megcsókolt. – Megőrjítesz – súgta a fülembe.
– Az érzés kölcsönös – súgtam vissza.
Levettük egymásról a felsőnket, a szemem elé tárult csupasz, kidolgozott mellkasa, ő pedig a melleimet nézte meg jól. Kilépett a nadrágjából és elhajította a szoba másik végébe.
Teste újra az enyémnek feszült, megcsókolta az érzékeny pontot a fülem mögött, majd lassan haladt lefelé. Mikor a kulcscsontomhoz ért kikapcsolta a melltartómat, azt is elhajította, majd a szájába vette egyik mellemet, a másikat pedig a kezével kényeztette. Az ajkaimba harapva próbáltam visszafojtani a sóhajaimat, de nem igazán sikerült. Ahogy Tom hozzámért a bőröm égett, elveszítettem a kontrollt, csak arra tudtam gondolni, hogy mennyire hiányzott nekem ez.
Kezdtem elveszíteni a kontrolt, a testem remegett a vágytól. Minél előbb magamban akartam élvezni.
A nadrágzsebembe rejtettem egy óvszert, mikor bejöttünk a szobába. Azt elővettem és Tom kezébe adtam, aki elmosolyodott.
– Kis cseles – nevetett, majd megcsókolt. Lassan lehúzta rólam a nadrágot és a szoknyát, miközben apró csókokat lehelt a hasamra.
– Csak már nagyon hiányoztál – súgtam. Tom felhúzta az óvszert, majd lassan belém hatolt. Az érzés leírhatatlan volt, mikor teljesen bennem volt. Tom hangosan nyögött, ahogy én is.
– Annyira szűk vagy, kicsim – súgta a nyakamba. – Annyira imádok benned lenni.
Válaszul csak megcsókoltam, szenvedélyesen, erősen, kicsit megharaptam az alsó ajkát, ő erősen szorított magához, míg én körmeimet gyengéden végigszántottam a hátán. Percek alatt mindketten egyszerre elélveztünk. Tom a nyakamba nyomta az arcát, hogy ne ordítson fel, én pedig lefogtam az én számat, hogy fel ne ébresszem a házat.
Itt nem fejeztük be... Minden pillanatban mikor tudtunk szeretkeztünk az éjszaka folyamán. A gardrób padlóján, az ágy mellett, az asztalon, az ágyon, a fürdőszobában, a kádban... A lakásomnak ennek kisrészét 100%-át kihasználtuk.
Reggel mosolyogva és fájó lábakkal ébredtem, Tom átölelt, kezeivel átkarolta a testemet és a nyakamhoz nyomta az arcát. Mikor kinyitottam a szemem ránéztem, hátha még alszik, de ahogy megfordultam ő is kinyitotta a szemét és szélesen rám mosolygott.
– Jó reggelt – köszöntött vigyorogva.
– Szia – köszöntöttem álmosan. Tom apró csókot lehelt a fejem búbjára, majd szorosan magához húzott.
– Egek ez mennyire hiányzott – suttogta elégedetten.
– Hogy szeretkezünk, vagy hogy mellettem ébredsz? – kérdeztem vigyorogva.
– Mindkettő – válaszolt mosolyogva Tom.
– Öhmmm még a rossz leheletem és a kócos hajam ellenére is.
– Hidd el, ezzel a kócos lobonccal csak még szexisebb vagy. – Belecsókolt a nyakamba, mire felnevetettem. – Szeretlek – suttogta.
– Én is szeretlek – csókoltam meg. – Mr. Hiddleston.
– Óhhh akkor én hívhatlak Mrs. Hiddlestonnak?
– Miért is ne? – csókoltam meg. Tom elmosolyodott és csak nézett engem.
– Mrs. Hiddleston – ízlelgette a szavakat Tom. – Nagyon jól hangzik – mondogatta boldogan. A hátára dőlt, bal kezét a feje alá tette, én pedig a hasamra feküdve az ő hasán pihentettem a fejem. Hosszú ujjaival a hajammal játszadozott, és csak merengett a semmibe.
Megnéztem az időt, és rájöttem, hogy vasárnap van, és reggel hét. Két órát aludhattam, mégis ennyire kipihent még sosem voltam.
– Készítek reggelit – pusziltam meg a kidolgozott hasát, majd sietősen felkaptam egy köntöst és mentem a konyhába. Egy egyszerű reggelit összedobtam, aztán egy tálcára pakoltam két kávéval és visszamentem a hálóba. Tom szimplán mosolygott és egy csókkal köszönte meg.
– Mi lesz a haditerv? – kérdeztem.
– Ezt hogy érted? – kérdezett vissza Tom mosolyogva. Lerítt az arcáról, hogy ő másra – vagy inkább ágyra – gondolt.
– Mennyi ideig tudsz itt lenni, hogy legyenek az ünnepek?
– Egész decembert és pár napot az újévből együtt tudunk tölteni.
– Tényleg? – döbbentem le.
– Tényleg – mosolygott rám. – Hány vizsgád lesz?
– Összesen nyolc, mindegyik decemberben. AZ utolsó 18-án lesz.
– Gondolom stresszelsz. – Apró puszikat lehelt a vállamra.
– Kicsit, de örülök hogy itt vagy – szorosan magamhoz öleltem. Tom elmosolyodott.
– Mit szólnál, ha karácsony első napját hármasban ünnepelnénk, a második napon lemennénk a családodhoz, a harmadikon pedig már Londonban lennénk?
– Öhmmm nem tőlem függ, hanem a repülőktől – nevettem. És megnéztem, ha huszonhatodikán ott szeretnénk lenni, akkor 25 reggel indulnunk kell. Csak így megy egy járat, és 2-án pedig vissza tudnánk jönni.
– Nekem így is megfelel – mosolygott Tom boldogan. Csak egy nap legyen a miénk.
– És mi lesz Szonjával?
– Szeretne jönni? – kérdezte. – Engem nem zavar, ezt te is tudod. A házam elég nagy hármunknak.
– Tudom, csak – próbáltam befejezni a mondatot, de nem ment. Mi csak? Miért stresszelek már mindenen? Lehet a vizsgák miatt vannak. Tom látta rajtam, hogy habozok, óvatosan megfogta a kezem és megpuszilta minden egyes ujjpercemet.
– Nyugi... – suttogta végül. – Döntse el Szonja, hogy ki akar velünk jönni Angliába, vagy a testvéretekkel maradna. Engem egyik döntés sem zavar, imádom a kiscsajt.
– Én is – mosolyodtam el.
– Megbeszéljük vele, de addig is... – kikötötte a köntösöm övét. Csókokat lehelt a két mellem közötti részre. Hangosan sóhajtoztam, ahogy hosszú kezét végighúzza a bőrömön, s lassan hanyatt dönt. – Szeretnék kettesben maradni Önnel. Mrs. Hiddleston.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A párom, Tom Hiddleston | BEFEJEZETT
Любовные романыA tizenkilenc éves Szalai Emma az egyik leghíresebb ember Magyarországon. Tizenöt éves kora óta Youtuber és blogger. Minden magyar ember hallott már róla és rengeteg külföldi kapcsolata van. De a nézők nem tudnak mindent. Sokan azt gondolják, hogy...