𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 𝓮𝓲𝓰𝓱𝓽𝓮𝓮𝓷

1.3K 52 3
                                    

Továbbra is folytatódik a +18!


Tom mellkasának dőltem, kiszorítva a kettőnk közt lévő vizet. Tom átkarolt hosszú kezeivel és megcsókolta a nyakamat. A szextől még mindig, mindketten mámoros állapotban voltunk, de úgy gondoltuk, egy közös fürdő nem árthat. A hajamat egy kócos kontyba rendeztem, mivel hajat mosni most nem igazán volt kedvem. Szimplán kiélveztem a kádam méretét. Tommal kissé nehézkesen, de elfértünk benne. A lábaival és a kezével átölelt engem, én pedig a mellkasának dőltem. Mindeközben Tommal beszélgettünk, nevettünk, csókolóztunk. Igazából el sem hiszem, hogy végre megtörtént.  
– Mit szeretnél csinálni este? – kérdezte Tom, majd a fülembe csókolt, amitől kirázott a hideg. Ezt sosem bírtam! Hogyha a szájába veszi a fülcimpámat, vagy a halántékomat puszilja meg, akkor ott helyben elolvadok, de így, hogy rendesen a fülembe csókolt. Vááá! Tom is észrevette a reakcióm, szélesen elmosolyodott. Nem szólt semmit, csupán élvezte a tudatot, hogy ezt utálom. Egek, már most tudom, hogy ezt ki fogja használni. 
– Mit szólnál, ha rendelnénk valamit és néznék valami filmet? – kérdeztem. Kibontakoztam az öleléséből, hogy elérjem a tusfürdőt, de nem engedte, hogy visszafeküdjek. Ő dőlt előrébb, kezeivel átkarolta a felsőtestemet, ujjaival gyengéden végigsimított a mellbimbómon, amitől libabőrös lettem. Az alsóajkamba haraptam, és halkan felnyögtem, amitől Tom arcára kaján vigyor ült ki. A vizes tarkómról elsimított pár hajszálat és aprókat csókolt a csigolyáimra. Olyan jól esett, hogy akaratlanul is homorítottam. Tom hamar befejezte és mosolyogva hátradőlt, rántva engem is. – Ez ember kínzás! – morogtam, mire Tom hangosan felnevetett. Nos, így játszuk Mr. Hiddleston? A csintalan ötlettől szélesen elmosolyodtam, és a kezemmel óvatosan végigsimítottam a merevedésén. Tom összerándult, már csak ettől a kis érintéstől is. Hatalom, gondoltam. Habozás nélkül el kezdtem, de először csak szépen lassan, óvatosan. Viszont fokozottan felgyorsítottam a tempót. Tom nagyon élvezte. Az ujjai már elfehéredtek, olyan erősen markolta a kád szélét. Amikor éreztem, hogy közel van már az orgazmus, elengedtem. Komiszan mosolyogva felkeltem a kádból, leakasztottam egy törülközőt és magam köré tekerve azt kiszálltam a kádból. A tükörből mosolyogva figyeltem, ahogy Tom eltátott szájjal bámult utánam. Kölcsön kenyér visszajár.
– Na, nem!  – Tom sietősen kilépett a kádból, törülközőt sem akasztott le, meztelenül mögém lépett és hátulról átölelt. – Én azért nem voltam ennyire kegyetlen – suttogta a fülembe. Gyengéden megharapta a fülcimpámat, és a kezével felfedezőútra indult. Nem akartam alulmaradni ebben a kis játékunkban, így megpördültem és a számat az övére tapasztottam. Gyorsan elkapta a derekam, és a lehető legközelebb húzott magához. Az egyik kezemmel átkaroltam a nyakát, a másikkal újból a merevedésére koncentráltam. Épphogy hozzáértem, Tom máris összerándult. Belemosolyogtam a csókunkba. Sokkal hevesebbek voltunk. Tom a falnak nyomott, egyik kezét izgatóan végighúzta a combomon, majd a térdhajlatomhoz téve a kezét, felhúzta a lábamat a csípőjéhez. Ágyékát az ölemnek dörzsölte, amitől halkan felsikkantottam. Akaratlanul is homorítottam. Azt akartam, hogy minden porcikám Tomhoz közel legyen. Tom egy pillanatra elhajolt, és benyúlt a fürdőszobai fiókba, ahová eltettük az óvszereket. Egy pillanat alatt kibontotta a kis műanyag zacskót, amíg én a nyakát csókolgattam. A kulcscsontjánál megszívtam a bőrét, amelyet élvezett. Felhúzta az óvszert, majd rám emelte tekintetét. Mélyen a szemembe nézett, ujjait végighúzta az állam vonalán, majd halványan elmosolyodott. – Nagyon szeretlek, Emma – szinte már suttogta a szavakat rekedt hangjával. – Mindennél jobban szeretlek.
–Szeretlek – mondtam a szemébe nézve. – Te vagy az életem értelme, Tom – Közelebb húztam magamhoz és lágyan megcsókoltam. Tom kérdőn nézett rám, én bólintottam és lassan belém hatolt. Könnyedén mozgott bennem. Élveztem, nagyon is, és akár így is eljutottam volna a csúcsig, viszont Tom kényeztetni akart engem. Kissé benyálazta az ujjait, majd a csiklómmal kezdett játszadozni. Amikor már mindkettőnknek közel vol a gyönyör, Tom a másik lábamat is felkapta, amit én reflexszerűen fontam a csípője köré. Egymás nevét nyöszörögtük, ha nem csókolóztunk. Éreztem, hogy közel van már a beteljesülés. Tom még párat döfött, majd egyszerre, egymás nevét kiáltva élveztünk el. Egész testemben szétáradt az a megállíthatatlan érzés. Fehér pettyeket láttam, a világ megszűnt körülöttem csak ő volt és én. Ami jelen pillanatban számított. Csak mi ketten. Mindketten szaporán vettük a levegőt, Tom  elengedett, és egy darabig csak ott álltunk a hideg csempének nyomva felforrósodott bőrünket. Tom végigcsókolta a nyakam, az arcom és a vállam, amit én csiklandósan, de nevetve fogadtam. Tom is nevetett, néha-néha mély csókba invitált, de ez nem tartott sokáig. Lehúzta magáról az óvszert, amit becsomagolt egy kevés vécépapírba, majd kidobta. 
– Amúgy tetszik ez az ötlet – szólalt meg Tom. 
– Milyen ötlet? – kérdeztem vissz értetlenül, miközben belebújtam a köntösömbe. 
– Ez a filmezős, kajálós este ötlet – válaszolta mosolyogva, miközben átölelt és megcsókolt. Szélesen elmosolyodtam. 
– Rendben, de vedd fel az inkognitó szetted, mivel azelőtt ki kéne vinni Missyt – puszilom meg az arcát. 

Pár órával később, mikor már Missyt is kivittük és az étel is megérkezett, mosolyogva ültünk le a kanapéra, amely hamar vízszintes ülés lett. Valami új Netflix sorozatot kapcsolhattam be, őszintén megmondva, egyáltalán nem figyeltem arra. A fejem Tom mellkasán nyugodott, és nem akartam mást hallgatni, csak azt, ahogy dobban a szíve. Számomra ez megnyugtató volt. Nagyon is. Tom átölelt a kezeivel és néha-néha belecsókolt a hajamba, vagy kisöpörte azt az arcomból, hogy megvizsgálhasson. Minden ilyen azzal végződött, hogy hangosan nevettünk, szélesen mosolyogtunk és/vagy csókolóztunk. Megőrjít ez a pasi, annyira imádom. 
Este nyolc körül járhatott az idő, mikor megszólalt a telefonom. Felsóhajtva kászálódtam fel Tomról, aki nem akart elengedni. 
– Lehet, hogy a testvérem az, vagy anyukám – érveltem.
– Majd visszahívod – csókolt meg Tom. 
– Hát ha ezt csináljuk, Tom, akkor nem szerzel náluk jó pontot – mosolyogtam rá.
–  Vacsorával ki lehet egyenlíteni? – kérdezte mire elnevettem magam.
– A bátyám nem olyan megvesztegethető – ezzel felkeltem és megnéztem, hogy ki hív olyan erőszakosan. A szívem megállt egy pillanatra, amikor megláttam, hogy a doktor hív. Vettem egy mély levegőt, és nagy nehezen, remegő kacsókkal felvettem a telefont.
– Jó estét, doktor úr – Tomra pillantottam, aki felvont szemöldökkel gondolkodott.
– Szervusz, Emma – szólalt bele a doktor fáradt, mély hanggal.
– Remélem valami jó hírrel tud szolgálni – olyan szinten remegtem az idegességtől, hogy azt még Tom is észrevette. Idegesen szaladt oda hozzám, és leültetett egy székre. Elém térdelt és tátogva kérdezte, hogy mi a baj. Beletúrtam a hajába, majd homlokon csókoltam, és tovább figyeltem az orvost. 
– Őszintén megmondva, igen, nagyon is jó hírekkel tudok szolgálni – a megkönnyebbüléstől megeredtek a könnyeim, és  még jobban remegni kezdtem. 
– Csakugyan? – kérdeztem vissza. 
– Csakugyan – bizonygatta boldogan az orvos. – Emma, jelen pillanatban makk egészséges vagy, lehet hogy akkor náthás, vagy beteg voltál a vérvételkor, de semmi komoly bajod nincs, úgy tűnik. – Tom riadtan fogta az arcomat, és értetlenül vizslatott. 
– Köszönöm, doktor úr!
– Ne nekem köszönd, Emma, de most menj, ünnepelj – ezzel bontotta is a vonalat. Könnyek között tettem a telefont az asztalra és az ijedt Tom felé fordultam. A szemei könnyektől csillogtak. 
– Egészséges vagyok – nyögtem ki, mire Tom megkönnyebbülten felsóhajtott és elmosolyodott. A következő pillanatban felemelt a székről és szorosan magához ölelt, úgy hogy a lábam sem érte a talajt. Mint valami rossz romantikus filmben. Akkor tudatosult bennem, hogy egészséges. Az vagyok... Vagyis hosszú ideig maradok még... Vele. És hosszú ideig is akarok maradni, de végig mellette. 

A párom, Tom Hiddleston | BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang