•Zella Day-Hypnotic
°。
"Çilekli jel ve süslemeler buldum!Kek yaparsak üzerine sıkarız ve süsleri koyarız!!"Minmin heyecanla,elindeki şeyleri Asaf'a gösterdi.
Asaf'ın gözleri irileşirken,çilekli kayganlaştırıcıya ve prezervatif kutusuna baktı."Onlar yiyecekler için değil."
"Ne için pekiii?"Minmin gözlerini kırpıştırarak,Asaf'ın dibine girdi."Cinsel şeyler için."
"Nasıl yani?"
.
Asaf,kucağında oturan çıplak bedene bakarken derin bir nefes verdi..
En kötü ne olabilirdi ki?Sonuçta bir canavarla sevişmeyecekti!
"Soyunduk..Şimdi ne yapacağız?"Minmin heyecanla sordu.O kadar farklı hissediyordu ki!
"Dudaklarını uzat."Asaf'ın dediği şeyi yaparak,pembe dolgun dudaklarını öne doğru büzdü.Asaf çocuğun dudağına bir öpücük kondurdu ardından alt dudağı emmeye başladı.
Çocuğun sihirli olduğunu göz ardı edecekti şu an.
Dudakları öpmeye devam ederken,büyük elleri ile minik bedenin çıplak vücudunu okşuyordu bir yandan.
Nefes nefese dudaklarını ayırdıklarında Minmin'in parlayan kahveleri,siyahlar ile buluşmuştu."Peki çilekli jel nerede kullanılıyor?"
Minmin'in sorusuyla aylar sonra ilk defa gülerek,yanlarında duran jeli alarak kapağını açtı.Minmin kollarını Asaf'ın boynuna sarmış merakla ne yaptığını izlerken,uzun parmaklara bulaşmış jele baktı.
Asaf çocuğun boynuna bir öpücük kondurarak elini,kalçaların arasına getirdi.Dar deliği okşamaya başlarken minik inlemeler kulağını doldurmaya başlamıştı."A-Asaf bu çok değişik hissettiriyor."Diye mırıldandı Minmin, gözlerini açık tutmakta zorlanırken.
"Nasıl hissediyorsun?Açık konuş bebeğim."Asaf parmağını yavaşça çocuğun içine iterken,kulağına doğru fısıldadı."Ş-şey..Pirinç keki yiyormuş gibi."
Asaf parmağını ittirmeyi bırakarak,derin nefesler alan çocuğa baktı."Nasıl yani?"
"Pirinç keki en sevdiğim yiyecektir...Onu yerken güzel hisseder ve mutlu olurum.Biraz acıyor sadece."Diye mırıldanarak,başını Asaf'ın omzuna koydu.
Asaf gülümsedi ve parmağını tekrardan hareket ettirmeye başladı."Ah!"Minmin ağzından çıkan sesli inleme ile gözleri açarak,dudaklarını öne büzdü ve parmakları ile büzdüğü dudaklarını, üst ve alttan tutarak birbirine bastırdı.
"Ne yapıyorsun?İnlemlerini duymak istiyorum,ellerini dudaklarından çek."Asaf çocuğun içine ikinci parmağını yolladı ardından beyaz boyuna öpücükler kondurmaya başladı.Minmin elini dudaklarından çekerek Asaf'ın omzuna koydu.
Asaf parmakları ile sıkı duvarları biraz daha okşadıktan sonra içinden çıktı.Minmin titrek bir nefes alırken,birden kendisini yatakta yatarken buldu.Asaf,ince bacakları iki yana ayırarak arasına yerleştirken prezervatif paketini dişleri ile açmıştı.
Minmin ellerini ağzına kapatırken,parlayan gözleri ile bacaklarının arasındaki Asaf'ı izlemeye başladı.
Ne kadar yakışıklıydı böyle!!!
Asaf büyük aletine prezervatifi taktıktan sonra siyah dağınık saçlarını geriye attırdı, o anda kendisine hayran hayran bakan Minmin ile gülümseyerek üzerine eğildi.
Göğüs uçlarını sırasıyla emerek,öperken Minmin'in tatlı inlemelerini dinledi."İçine gireceğim bebeğim."Asaf göğüs uçlarını bırakarak,boğuklaklaşmış sesiyle konuştu.
Minmin heyecanla nefes verirken başıyla onayladı.Asaf pembe dudaklara bir öpücük daha kondurarak aletini,deliğe konumlandırdı."Acırsa söyle."
Minmin yine başıyla onaylarken içine girmeye başlayan aletle kollarını,Asaf'a doğru uzattı."Sarılabilir miyim?"Asaf minik bedene doğru eğildiğinde boynuna,kollar dolanmıştı bile.
Yavaşça Minmin'in içine girerken,odayı dolduran inlemeleri dinledi sessizce."Çok acıyor mu?"
"Hayır."Minmin,Asaf'ın vazgeçmesinden korkarak başını olumsuz anlamda salladı.
Tamam,kabul etmeliydi biraz acıyordu ama acıya dayanıklıydı,yani sorun yoktu.
Asaf ilk başta yavaşça gitgel yaparak, Minmin'in alışmasını bekledi ardından hareketlerini hızlandırdı.
Tenin tene çarpma sesi ve Minmin'in zevk dolu inlemeleri odayı doldururken,Asaf minik bedenin aletini çekmeye başladı.Minmin hissettiği değişik duygularla ellerini,aletini çeken elin üzerine koyarak inlemeye devam ederken Asaf hırıltılı bir inleme ile son vuruşunu yaptı.O sırada da minik beden seslice inleyerek boşalmıştı.
Nefes nefese bir süre öylece durdular ardından Asaf,çocuğun alnına yapışmış pembe saçları geriye ittirdi,pembe yanakları ve aralık dudakları okşadı sırasıyla."İyi misin?"
"Çok iyiyim!"Minmin birden gözlerini fal taşı gibi açarak,heyecanla bağırdı.Asaf bu görüntü ile kendisini tutamayarak, kahkahalarla gülmeye başladı.
.
Asaf,minik bedenin üzerini sıkıca örttükten sonra ıslak saçlarına öpücük kondurdu."Hasta olmazsın değil mi?"
"Hayır."Minmin yorgunca mırıldandı.Oyuncağa dönüşebiliyor bile olsa,uykusu geliyordu elbette!
Asaf,çocuğun yanına yatarak,pembeleşmiş yanağı okşadı."Uyu bebeğim."
"Olmaz!Canavarlardan seni korumalıyım."Minmin gözlerini açık tutmaya çalışırken,kesin bir şekilde reddetti."Bu gece ben seni koruyayım."Diye fısıldadı Asaf.
Minmin'in kalbi hızla atarken başını,Asaf'ın çıplak göğsüne gömdü.
°。
Şimdi bunlar neden erkenden sevişti diyeceksiniz...Ben de öbür bölümde açıklayacağım.
Minmin'i şöyle düşünün..Got7,Dream Knight'ta oyuncağa dönüşüyordu ya-Hah!İşte öyle..Ya da Yaoi Hybrid Chil'de ki gibi oyuncakları düşünün..Ya da salın ilerleyen bölümlerde analayacağız zaten,ben bile düşünemiyorum çünkü.
Kitabın smutu bile kısa oluyor..Oysa o kadar yazıyorum..
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...