30-Yağlar Bazen İçilmez

7.2K 749 112
                                    

Pinhani-Beni Al

°。

"Ufff!Huffff!"Minmin ağrıyan karnı ve bacakları ile sızlanarak inlerken,sıcak basmıştı zaten havalar sıcaktı!

Beşinci aya girdikleri için ağrılar,baş dönmeleri,baygınlık hissi,sıcak basma,bacak krampları etkisini göstermeye başlamıştı ve Minmin'in acı eşiği yüksek olsa bile bazen öyle bir ağrı giriyordu ki ağlıyordu.

Asaf elindeki soğuk su ve bezle odaya girerek komodinin üzerine küçük leğeni bıraktı.Bezi ıslatıp suyunu sıktı ve Minmin'e doğru uzattı ki minik beden ondan önce davranmış bezi kaptığı gibi boynuna,yüzüne sürmeye başlamıştı.

Asaf yatağa oturarak, miniğin bacaklarını kucağına koydu ve masaj yapmaya başladı."Çok mu ağrıyorlar bebeğim?"İçi gidiyordu çocuğun bu haline.

Keşke diyordu, keşke ağrısı onun yerine ben de olsa..

"Evet."Minmin burnunu çekerek cevapladığında eğilerek, çıplak bacaklara öpücük kondurdu Asaf ardından Minmin "Artık ağrımıyor."Diye tatlı mırıldanmıştı.

Asaf gülümseyerek,minik bedenin üzerindeki kendisinin siyah tişörtünün aşağıya kaydığı için açıkta bıraktığı omzuna baktı."Çok büyük durmuş."

"Güzel olmamış mı?"Minmin dudaklarını öne büzerek sorduğunda "Çok güzel olmuş bebeğim.Çuval giy,yine yakışır sana."Diyerek pembe, uzamaya başlamış saçları sevdi Asaf.

"Şey..Asaf."Minmin aklına gelen şeyle utanırken, işaret parmaklarını birbirine değdirmişti."Ne oldu?"Asaf'ın ilgiyle kendisine bakması ile dudaklarını yaladı."Göbüşümde çatlaklar olmaya başlayacakmış..Badem,kakao veya hindistan cevizi yağ sürün diyor internette.Şey.."

"İstersen alabilirim hatta masaj bile yaparım."Asaf kucağındaki bacakları yavaşça yatağa indirerek ayağa kalktığında, Minmin'in parlayan kahvelerine bakıp gülümsedi.

Üzerine siyah bir tişört geçirerek odadan çıkmadan önce Minmin'in açıkta duran omzuna öpücük kondurdu.

Minmin odadan çıkan adamın arkasından bakarken dudaklarında bir gülümseme vardı.Cümleyi tamamlamadan hemen istediğini anlamaya gitmişti Asaf.Mırın kırın etmeden, ne gerek var demeden, üşenmeden her istediğini yapıyor alıyordu.Asaf'ın kötü bir baba olacağı korkusu saçmaydı Minmin için,Asaf harika bir baba olacaktı.

Derin bir nefes alarak karnını sevdi.

.

"Beni al kucağına, elini belime sar..Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar..Beni al kucağına, elimi beline sar..Beni almadığın an ölürüm beni al~"

Asaf, minik bedenin gözlerine bakarak özellikle şarkının bu kısmını söyledikten sonra badem yağı, kakao yağı ve hindistan cevizi yağı gibi doğal yağlarla elde ettiği karışım yağı karın bölgesine sürmeye devam etti.

Minmin ise erimiş bir şekilde Asaf'ı izliyordu.Hayır bu hiç adil değildi!Adam hem yakışıklıydı,hem yetenekliydi,hem sesi güzeldi hem de harika bir kişiliğe sahipti.Minmin daha ne isteyebilirdi ki!Çilek isteyebilirdi..Evet ama konumuz bu değildi.

"Boran zaten hastaneden öğrenmişti ama artık Zümrüt ve Cemal'de hamile olduğunu öğrendi."Diye mırıldandı Asaf,şarkıyı yarım bırakarak."Görmeye gelmek istediler ama reddettim,yorgun olduğunu söyledim.Onlarda bizi çağırdılar ama yine reddettim."

Minmin burun kıvırdı.Cemal'i sevemiyordu çünkü sürekli garip süzmelere,garip laflara maruz kalıyordu.Zaten ilk tanışmalarıda iyi olmamıştı.Tamam Cemal'ın genel tarzı,tavırları böyleydi ama rahatsız oluyordu.Zümrüt'le pek muhabbetleri yoktu zaten.Sadece Boran'ı seviyordu,abisi gibi iyi biriydi.

"Senin başka arkadaşların yok mu?"Diye sordu Minmin kendisini tutamayarak.Asaf gülerek "Stüdyoda çalışan kişiler arkadaşım sayılmaz bebeğim.Çalışanlarım sadece, aramızda mesafe var..Aslında başka arkadaşlarım var ama-"Asaf aklına gelen kişiler ile duraksarken boğazını temizledi..

"Evet...?"Minmin merakla kaşlarını kaldırdığında,dilini dişlerinde gezdirmişti Asaf.

Az sonra karar vereceği şeyden büyük pişmanlık duyacaktı.

°。

SİZLERİ SEVİYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin