36-Hadi Yüzmeye!

6.9K 701 73
                                    

Harry Styles-Watermelon Sugar

•Harry Styles-Watermelon Sugar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°。

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°。

Asaf:Talha.
Senin şu çalıştığın havuz, hangi saatlerde boş oluyor?

Talha:Kardeşim hiç boş olmuyor.
Cumartesi temizleme günleri hariç.

Asaf:Minmin'i getireceğim.
Doktor yüzmenin omuz,bel ve sırt ağrısına iyi geleceğini söyledi ama temiz olması lazımmış.

Talha:Tamam kardeşim,ben müdürle konuşurum.
Haber veririm sana.

Asaf:Tamam.
Sağ ol.

Talha:Önemli değil beaa ;)
(13.40)
Asaf.
Tamamdır yarın saat 14.00 gibi gelebilirsiniz.

Asaf:Adamsın.
Sağ ol.Minmin'de teşekkür ediyor.

Talha:Yengemiz için canımız feda.
Ne demek ;)

.

Havuza geldiklerinde Asaf,Minmin'i sıkıca tutmuştu.Dikkatli bir şekilde yürüyerek şezlonga oturmasına yardım etmişti ayrıca.

Çantayı iki şezlong'un arasındaki masaya koyarak içinden, havlu çıkarttı ve Minmin'in bacaklarına serdi ardından güneş kremini alarak, minik bedenin arkasına geçti.

Asaf kremi miniğin sırtına sürerken yanlarına gelen, Talha ile selamlaştılar."Yenge yemin ederim üzerindeki çoğu kıza yakışmaz."

"Teşekkür ederim."Minmin utanarak elleri ile oynarken, Talha gülerek işine odaklanmış Asaf'a baktı."Ben gideyim.Bir ihtiyacınız olursa çağırın beni."

"Tamam.Teşekkür ederiz."

Talha ikilinin yanlarından ayrıldığında Minmin omzuna ve ensesine konan öpücükler ile kıkırdadı."Dudaklarım krem oldu."Diye mırıldandı Asaf gülerek,bu sefer ön tarafa oturmuş minik bedenin gerdanlık kısmına,göbeğine ve yüzüne sürmüştü kremden.

Minmin'e krem sürme işi bittiğinde kendi kollarına,vücuduna,yüzüne sürmüştü ardından kremi minik bedene vererek sırtını döndü.

Minmin heyecanla dudağını ısırdı.Parmaklarına kremden döktükten sonra elini, omuzlara götürerek sürmeye başladı.

Her dokunuşta içi titrerken, Asaf'ında ondan pek farkı yoktu.

Asaf'ın sırtına kremi sürdükten sonra o da omuzuna öpücük kondurmuştu.Asaf bu hareketle kocaman gülümsemiş, omzunun üzerinden tatlı tatlı gülümseyen Minmin'e bakmıştı.

Kremi çantaya geri koyarak ayağa kalktı Asaf..Tabii başını şemsiyeye çarpmıştı."İyi misin?"Minmin elini refleks olarak uzatarak sorduğunda Asaf çarptığı yeri ovmayı bıraktı ve uzatılan minik eli tuttu."İyiyim bebeğim..Havuza girelim hadi."

Minmin,bacaklarındaki havluyu kenara koyarak ayağa kalktı dikkatlice.El ele tutuşarak merdivenlerin olduğu tarafa gittiklerinde Asaf yüzünü, Minmin'e dönerek iki eliyle minik elleri sıkıca tuttu.

Yavaşça merdivenden inerken Minmin'inde inmesine yardımcı oluyordu.Suya tamemen girdiklerinde minik bedeni sıkıca tuttu Asaf.Kendi ayakları yere değiyordu ama Minmin için aynı şeyi söylemek doğru olmazdı.

Minmin aşırı heyecanlı bir şekilde gülerken Asaf'ta onun gülüşüne gülüyordu."İlk defa mı havuza giriyorsun bebeğim?"

"E-evet."Minmin heyecanla Asaf'ın kollarına tutunurken,ayaklarını yavaşça çırpıyordu suyun içinde.

Bu..Bu çok eğlenceliydi!

"Yatmak ister misin?"Minmin bu soruyla ilk başta korksada ardından merak ettiği için başıyla onayladı.Asaf dikkatli bir şekilde minik bedeni suya yatırdığında, gördüğü heyecanlı ve biraz korkmuş yüz ifadesi ile gülmesini bastıramadı.

Bir süre bu şekilde yüzdükten sonra havuzdan çıktılar ve duş yerine ilerlediler.

Asaf elindeki havluları, en sondaki şezlongun üzerine bıraktıktan sonra suyu açtı ve kontrol etti."Sıcak bebeğim.Gel."Minmin, Asaf'ın yanına giderek suya girdiğinde vücudu ısınmıştı.Gerçekten su sıcaktı.

Göz göze geldiklerinde aralarında garip bir çekim olmuştu sanki.Asaf eğilerek pembe dudaklara öpücük kondurdu lakin minik öpücük derinleştiğinde, Minmin parmak uçlarında yükselmiş öpücüğe minij inlemeler ile karşılık veriyordu.

Nefes nefese birbirlerinden ayrıldıklarında Asaf, Minmin'in çenesini baş parmağı ile okşamıştı.

Aralarındaki bakışmayı istemeyerekte olsa sonlandırdılar.Güzelce yıkandıktan sonra kurulanmış, eşyalarını alarak giyinmeye gitmişlerdi.

Minmin pembe,çilek desenleri olan bol bir elbise giymiş Asaf ise siyah kapri ve sporcu atleti giymişti.Talha ve müdüre teşekkür ettikten sonra arabaya binerek evin yolunu tuttular.

°。

Şu duştaki sahneleri çizmeye çalıştım ama o kadar kötü oldu ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu duştaki sahneleri çizmeye çalıştım ama o kadar kötü oldu ki..Ben de zorlamadım.

SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin