°。
Asaf uyuşan bacağı ile yerinde kıpırdanırken,Minmin'in mırıldanarak kendisine doğru dönmesi ile kıpırdanmayı bıraktı.
Minmin Asaf'ın elini,iki eliyle tutarak dudaklarına götürdü.Asaf gülerek parmaklarını dolgun dudaklara sürttüğünde,Minmin mırıldanarak Asaf'ın parmağını dudaklarının arasına aldı.
Asaf'ın gülümsemesi donarken,iki parmağını bir bebek gibi emen Minmin'e baktı.
Minik bebek iki sattir uyuyordu.Diğerleri, hatta bardakilerin çoğu gitmişti.
"Minmin."Asaf nazikçe seslendi minik bedene."Hmm?"Minmin parmakları bırakmadan mırıldanırken gözlerini açmıştı."Uyan bebeğim,eve gidelim artık."Asaf diğer eliyle pembe saçları okşarken,Minmin esneyerek parmakları serbest bırakmıştı ama büyük eli tutmaya devam ediyordu.
Asaf miniğin ayılmasını beklerken pembe saçları sevdi sadece.Minmin tuttuğu eli bırakmadan önce üzerine bir öpücük kondurdu ardından yattığı yerden doğruldu.
Minmin bacaklarına örtülmüş ceketi alarak, ayağa kalkmış Asaf'a uzattı.Asaf ceketini aldıktan sonra beraber bardan çıkarak, kalabalık sokakta yavaşça yürümeye başladılar.
Asaf kolunu,Minmin'in omzuna atarak kendisine çekerken Minmin "Sana bir şey sorabilir miyim?"Diye mırıldanmıştı.
"Hmhm."Asaf mırıldanarak onayladı."Dün gece..Herkesten ve her şeyden nefret ettiğini söylemiştin..Gerçekten nefret ediyor musun?"Minmin üzgünce mırıldandı.Asaf'ın kendisinden nefret ediyor olduğunu düşünmek onu üzüyordu.
"Senden nefret ettiğimi düşünmüyorsun değil mi?"Asaf,minik bedeni kendisine daha çok çekerken motorun yanına gelmişlerdi bile.Minmin başını öne eğdiğinde,Asaf gülerek açıkta kalan ensesine öpücük kondurdu."Senin kadar tatlı bir şeyden,nefret etmemin imkânı var mı sence?"
Minmin heyecanla başını kaldırarak iki yana salladı."Hayır yok!"Asaf aldığı cevapla, sokağı inletecek bir kahkaha attığında insanların bakışları onlara dönmüştü.
°。
"Minmin."Asaf dolaptan siyah eşofman alırken,yatakta zıplayan oyuncağa seslendi."Efendim?"Minmin zıplamaya devam ederken Asaf'ın kendisine baktığını fark etmemişti.
"Ne yapıyorsun?"Asaf bu tatlı görüntüyle gülmeye başlarken,Minmin daha yükseğe zıplayarak kollarını havaya kaldırdı."Vihuuuv!"
"Minmin!"Asaf kahkaha atarak Minmin'i havada tuttu.
Minmin'in kahkahalarıda odayı doldururken,Asaf'ın avucunun içerisine oturdu."Benimle banyo yapmak ister misin?"Asaf'ın sorusuyla kalbi hızla atmaya başlarken başıyla onayladı.
Asaf minik bedeni başının üstüne koyduğunda,Minmin düşmemek için minik elleri ile siyah saçları tuttu.Asaf dolaptan siyah bir sweat aldı ardınan yavaş adamlarla banyoya ilerledi.
Başında duran minik bedene,elini uzatarak Minmin'i aldı ve küvetin köşesine koydu ardından ılık suyu açtı.Kıyafetleri yere bırakarak üstündekileri çıkartırken göz ucuyla,kendi kıyafetlerini çıkartan Minmin'e baktı.
İkiside kıyafetlerinden kurtulduklarında Asaf suyu kapatmış,Minmin ise yere atlayarak insana dönüşmüştü.Asaf,minik bedenin ince beli tutarak kendisine çekti.
"Asaf.."Minmin mırıldanarak kollarını, Asaf'ın boynuna sararken titrek bir nefes almıştı.Asaf çocuğun boynuna minik öpücükler kondurmaya başlarken,ellerini çıplak tende dolaştırıyordu.
"Ne garip,tanışalı bir gün oldu ama yıllardır berabermişiz gibi hissediyorum."Diye fısıldadı Asaf,öpücüklerini arasında."S-seni öpebilir miyim?"Minmin heycanla mırıldandığında,biraz geriye çekilerek yüzlerini aynı hizaya getirdi.
Minmin titreyen ellerini Asaf'ın yanaklarına koyarak,dudaklarını birbiriyle buluşturdu.Asaf dudaklarının üzerinde hareketsiz bekleyen dudaklarla gülümserken,Minmin'de kendini tutamayıp gülümsemişti.
Asaf geriye çekilmeden önce dolgun dudaklara öpücükler kondurken Minmin gözlerini kapatmıştı,kalbi heyacan ve mutlulukla hızlı hızlı atıyordu.
Minik öpücüklerin etkisi,her zaman büyük olurdu.
°。
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...