°。
"Bebiş.Aç bakayım ağzını."Asaf'ın siyah bol kazağını giymiş olan Minmin gözlerini kırpıştırarak ağzını açtığında,Asaf elindeki çilek reçeli sürülmüş ekmeği ona uzatmıştı.
Minmin ekmeği alırken dudakları Asaf'ın parmak uçlarına değmiş,Asaf'ın gülmesini sağlamıştı."Canın acıyor mu bebeğim?"Diye sormuştu ardından ekmekten bir parça daha kopararak tekrardan reçelden sürmeye başladı."Birazcık acıyor ama krem sürdün ya geçer birazdan."Minmin lokmasını yuttuktan sonra cilveli bir ses tonuyla konuşurken, omuzlarını sırasıyla kaldırıp indirmişti.
"Güzelim benim,tekrar aç ağzını."Minmin dudaklarını tekrardan aralarken reçel sürülü ekmeği ağzına aldı."Omo sondo yo!"Asaf bebeğini beslemekten,kendisi yemek yemeyi unuttuğunu fark ettiğinde istemsizce gülümsemesi daha çok büyüdü.."Aklımı başımdan alıyorsun Minmin..Kendimi bile unutuyorum.Tanışalı ne kadar oldu ki daha?Sanki yıllardır benimle berabersin gibi hissediyorum."
Minmin duyduğu iltifatlar karşısında lokmasını sertçe yutarken parlayan kahvelerini, Asaf'ın duygu yüklü gözleri ile buluşturmuştu.Asaf dövmeli elini, çocuğun pembeleşmiş yanağına koyarak baş parmağı ile göz altını okşadıktan sonra çilek reçeli bulaşmış pembe dolgun dudaklara, kendi vişne çürüğü rengindeki dudaklarını bastırdı.
Küçük bir öpücük sonrası geriye çekilerek dudağını yaladıktan sonra aldığı çilek tadıyla gülerek, başını iki yana salladı. Minmin gözlerin kırpmadan büyülenmiş gibi Asaf'a bakarken, minik elleri ile adamın siyah eşofmanını tuttu."Bir daha öper misin?"
Asaf çocuğun öne doğru büzülen dudaklarına bıçağa bulaşmış reçeli nazikçe sürdüğünde,Minmin anlamayarak öylece durup gözlerini kırpıştırdı.Asaf bıçağı tabağa bıraktıktan sonra Minmin'in çenesinden tek eliyle tutarak, reçelli dudakları yavaşça yaladı.
Minmin'in beklenmedik bu olay karşısında gözleri irileşirken nefesini tutmuştu.Asaf reçeli yaladıktan sonra dudaklara sert bir öpücük bırakarak geriye çekildi."Kahvaltını yap güzelim..Sonra sana kıyafet falan almaya gidelim."
Minmin bir süre gözünü kırpmadan şaşkın şaşkın Asaf'a baktı sonrasında Asaf'ın dedikleri beynine dank etmiş olacak ki heyecanla başıyla onayladı ve kahvaltısını yapmaya başladı.
.
"Minmin..Ben gerçek kıyafetten bahsetmiştim."Asaf elini ağzına götürerek kapatırken şaşkın bir halde, yere çömelmiş oyuncak kıyafet setlerine bakarak kendisine kıyafet beğenen minik bedeni izliyordu.
"Birincisi bunlar gerçek kıyafetlerden daha ucuz.İkincisi daha güzeller.Üçüncüsü bunların boyutu benimle beraber değişecek merak etme."Minmin açıklamasının sonunda kıkırdayarak, elindeki bir kutuyu ayakta duran Asaf'a uzattı.
Asaf elini ağzından çekerek kutuyu aldığında kendilerine garip garip bakan çocuğu fark etmiş ve korkutucu bakışlarını yollamıştı.Çocuk anında, Asaf'ın bakışları ile "Anne!"Diye bağırarak ağlamaya başlarken arkasını dönmüş koşarak uzaklaşmıştı.
Minmin ağlayış sesi ile başını kaldırırken, Asaf'ın çocuğun arkasından attığı öldürücü bakışları fark etti."Çocukları sevmiyor musun?"
"Sevmemek eksik kalır..Nefret ediyorum."Diye homurdandı Asaf."Eee bizim çocuğumuz olursa ondan da mı nefret edeceksin?"Minmin'in bu soruyu tatlı tatlı sorması ile afallamış halde başını minik bedene çevirdi."Y-yok..Nefret etmem.Sana benzerse severim."Diye mırıldandı.
"Benden de mi çok seversin?"Minmin merakla sormaya devam ederken, Asaf'ın her saniye afallamasına hatta yanaklarının kızarmasına şahit oluyordu ve bu çok hoşuna gitmişti.
Asaf "B-bilemedim.."Diyerek başkalarını kaçırdı ve elini, dövmeler ile süslü boynuna atarak boğazını temizlediğinde,Minmin kıkırdayarak öndeki kutulara bakmaya geri döndü.
"Asaf..Bu güzel mi?"Minmin elindeki kutuyu Asaf'a uzattı.Asaf mavi kısa tulumu,beyaz ayakkabıyı,kırmızı gömleği incelerken başıyla onayladı."Güzelmişte..Etekli,elbiseli bir şeyler var mı?"Diye sordu biraz utanmıştı doğrusu ama Minmin'in parlayan gözlerini fark ettiğinde, dudaklarında bir gülümseme belirmişti.
"Bakayım..Vardır."Minmim heyecanla kutuları karıştırmaya başlarken Asaf'ta yanına çömelmişti.Kısa bir arayış sonrasında Minmin "Bunu buldum!"Diyerek elindeki kutuyu,yanındaki bedene gösterdiğinde,Asaf'ın gözleri fal taşı gibi açılmış eş zamanlı ağzı aralamıştı.
Hizmetçi elbisesi değil miydi bu?!
°。
Daha önce Asaf'ın apartmanda yaşadığını söylediysem unutun onu..Kontrol ettim ama gözümden kaçmış olabilir.Müstakil bir evde yaşıyor (Annesi ile yaşıyorlardı.)Ormanlık alanda falan değilde,aralarda mesafeler olacak şekilde müstakil evlerin olduğu site olarak düşünürseniz güzel olur.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...