°。
Asaf'ın tam içi geçmiş uyuyacaktı ki yanındaki bedenden gelen gürültülü hormalama ile gözlerini dehşetle açtı.
Bu horlama-Pardon kükreme normal miydi?
Başını yana çevirerek,sırtüstü yatan Minmin'e baktı.Son zamanlarda daha yorgundu minik beden,ayrıca iştahında hayli bir artış vardı.
Minmin uyumaya devam ederken, kaşınan göğüslerine elini atarak kaşıdıktan sonra elini karnına koyarak uyumaya devam etmişti.Asaf yüzüstü yatarken madem uykusu kaçmıştı,evde güvenceye alınacak bir şeyler olup olmadığını düşünmeye başladı.
Bebek kapıları ve kilitlerini takmışlardı.Tehlikeli eşyaları ulaşamayacağı yerlere kaldırmış ve mobilyaları sabitleme gibi işlerini halletmişti.Arabaya yaşa uygun araç koltuğu almış ve taktırtmıştı.
Her ay düzenli kontrole gidiyorlardı.Altıncı aya girmek üzereydiler,geçen ay tekme hissetmemişti Minmin bu yüzden çok endişelenmişlerdi ama Minmin'de,bebekte gayet sağlıklıydı.
Ve Minmin genellikle uykusunda oyuncağa dönüşüyordu.Tamam bu normaldi!Ama Asaf'ın gördüğü görüntülü zaten oyuncak haliyle ekstra tatlı olan Minmin'in sanki pamuk koyulmuş gibi duran şişik karnıydı...O kadar tatlıydı ki!
Minik bedeni izlemeye devam ediyordu ki gürültülü horlamadan bir daha duyduğunda,başını yastığa gömerek gülmesini bastırmaya çalıştı.Vücudu titrerken onunla beraber yatakta titriyordu bu yüzden Minmin gözlerini açarak önce gögüslerini kaşımış ardından yanında, kendisini boğan bedeni görmüştü.
Kendisini boğan!!?
"Asaf yapma!"Minmin korkuya adamı yana ittirmeye çalıştığında Asaf'ta bir şey olduğunu sanarak başını kaldırmış,yattığı yerden doğrulmuştu.
"Neden kendini boğuyorsun!?Daha bebeğimiz doğacak!Beni yalnız mı bırakacaktın?Asaf!Kilo aldığım için beni beğenmiyor-"Minmin dudaklarına bastırılan dudaklar ile susmak zorunda kalırken titrek bir nefes alarak,öpüşe karşılık verdi.
Asaf geriye çekildiğinde, Minmin nefes nefese ve mayışmış bir halde kendisine bakıyordu."Sakin ol bebeğim.Kendimi boğmuyordum.Gülmemi bastırmaya çalışıyordum."Açıklamasını yaptıktan sonra minik bedenin üzerine eğilerek boynuna,yanaklarına öpücükler kondurdu.
"Elbisede yakıştı sana."Minmin aldığı iltifatla kıkırdarken,bir elini Asaf'ın yanağına koyarak okşadı."Yarın dışarıya çıkalım,hava al bebeğim hep evdesin."
"Daha dün çıktık zaten, hep evde değilim ki!"Minmin'in öne büzülen dudaklarına bir öpücük konurarak."Olsun bebeğim."Dedi."Peki madeem."
"Uykun kaçtı mı?"Asaf'ın sorusunu başıyla onayladı."O zaman, ben en sevdiğim pozisyonu alayım."Asaf başını,minik bedenin göğsüne yatırarak bir elini şişik karına koydu ve yavaşça okşamaya başladığında Minmin'de bir elini siyah saçlara daldırmış,öbür elini karnına koymuştu."Anlat bakalım bebeğim."
"Ne anlatayım?"Minmin anlamayarak sorduğunda kıkırdadı Asaf."Geçmişini,küçüklüğünü."Minmin bir süre durdu ardından "İlkokula başlayacağım gün çok heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk defa okula gidecek,arkadaş edinecektim.Güçlerimi hala kontrol edemiyordum ama annemi zor bela ikna etmeyi başarmıştım işte.O ilk gün saçlarımı saklamak için beremi takmıştım,kiyafetlerimi özenle giymiştim,çantama bir şey olmasın diye gözüm gibi bakıyordum.Annem okula az bir mesafe kala bıraktı beni.Ben gitti sanmıştım ama orada beklemiş hatta arkamdan takip etmiş.Dimdik ama korkarak çocukları takip etmeye başlamıştım.Hepsi gülüşüyor, şakalaşıyordu çok özenmiştim ve cesaretimi toplayıp yanlarına gittim.Beni gördükleri an beremi almaya çalıştılar,garip şeyler söylediler..Ne dediklerini anlamadım ama her dönemde bulunan,zorba çocuklara yanaşmıştım sanırım.Çok korkmuştum,beremi tutarak geldiğim yoldan koşarak geri dönmüş, en sonunda anneme çarpınca ağlayarak eve dönelim demiştim."
Asaf başını kaldırarak, buruk bir tebessümle duran Minmin'in dudağının kenarına öpücük kondurdu.İlkokul zamanına kadar o kadar kopuk büyümüştü ki insanlardan, afallamıştı tabii!
"Eve haciz geldiğinde çok korkmuştum.Kimliğim vardı,telefonum vardı o evde yaşadığımı kolaylıkla bulabilirlerdi.Yabancı birileri geldiğinde korkmuş ve oyuncak halime dönmüştüm ondan sonrasını biliyorsun zaten..Kaçıp gittiğimi mi düşündüler, ne oldu bilmiyorum ama benimle hiç iletişime geçmeye uğraşılmadı.Ama Asaf o bazı şeyler için o kadar mutluyum ki!Ya hiç haciz gelmesiydi?Bir süre sonra hiçbir şey öğrenmediğim,hissetmediğim için sonsuza kadar cansız bir oyuncağa dönüşürdüm.Şimdi ise senin gibi harika bir adamla evliyim,bir bebeğimiz olacak. Hayalini kurmadığım,kuramayacağım o kadar fazla şey gerçek oldu ki!"Minmin son cümlesinin hemen arkasından ağlamaya başlarken, Asaf'ın kalbi titremişti.
Meğer minik beden, neler neler düşünüyormuş!
"Minmin'im kurban olurum sana."Asaf minik bedenin gözyaşlarını silerek, yanaklarına öpücükler kondurdu."Ağlama güzel bebeğim..İçim gidiyor sana."Minmin burnunu çekerek gülümsedi.
"Çok mutluyum Asaf'ım,çok mutluyum."
°。
Haciz işlerinin her detayını bilmiyorum bu yüzden Minmin'in anlattığı yeri salladım.
Şeyi açıklamak istedim..Dışarıya çıktıklarında,hastaneye falan gittiklerinde insanlar Minmin'i genellikle kız sanıyor bu yüzden aptal sapan tepkiler ve bakışlara çok maruz kalmıyorlar.Yani Jimin'i falan bir nebze olsun anlarım da Namjoon'un bile kız sanıldığı bir yerdeyiz,Minmin'de malum minyon mu minyon bir şey..
Aptal insanların tepkilerini yazmak istemiyorum bu yüzden böyle açıkladım.Doğada,hayvanlarda bile ne çok örnek var aslında..Lezbiyen koalalar,gay aslanlar/yunuslar/penguenler,denizatlarında erkekler hamile kalıyor,çift cinsiyetli müren balıkları.Daha çok uzar gider bu,neyseee..
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...