35-Ah Bu Azgınlık!

7.7K 719 129
                                    

°。

SMUT UYARISI

"Ah!"

Asaf duyduğu inleme sesi ile kaşlarını çatarak kapıyı kapattı ardından kot ceketini portmantoya asarken,tam seslenecekti ki bir inleme sesi ile adımlarını hızlandırdı.

Yatak odasının aralık kapısını açtığında gördüğü görüntülü ile gözleri irileşirken nefesini tuttu.

Minmin.Kendisine.Dokunuyordu.

Amanınn!!!

Asaf öylece kalırken kapıyı bırakarak odadan çıktı.Nefesini tutmaya devam ederken tuvalete girerek,ellerini yıkadı ardından aklına gelmiş olacak ki derin bir nefes aldı ve şaşkınca gülerek yatak odasına geri döndü.

"A-asaf!"Minmin kendinden geçmiş bir şekilde inlerken şişmiş karnının el verdiği kadarıyla kendisini çekmeye çalışıyordu ki elinin üzerinde hissettiği el ve bacaklarının arasına giren bedenle gözlerini hızla açtı.

Ve Asaf'ın arsızca gülümseyen yüzüyle karşılaştı."Asaf...Hayır bakma!"Minmin utanarak çığlık atarken bacaklarını kapatmaya çalıştı, elleriyle yüzünü kapatırken.

"Bebeğim-"

"Hayır, hayır çok utanç verici."Minmin ağladı ağlayacak bir halde konuşurken, aletinde hissettiği parmaklar ile gözleri irileşti."Utanç verici değil bebeğim.Ne zamandır yapmıyoruz,hormonlardan dolayı böyle hissediyorsun.Utanmana gerek yok."Asaf sakinleştirici bir ses tonuyla konuşarak diğer eliyle, minik elleri kavradı ve tatlı yüzü gözler önüne serdi.Minmin dolu gözler ve kızarmış bir yüzde başını yana çevirirken,boynuna bastırılan dudaklarla titrek bir nefes aldı.

"Sakin ol bebeğim..Kasma kendini."Asaf aleti çekmeye başlarken Minmin'in sesli inlemeleri ile hızını arttırdı."A-Asaf!"Minmin gözlerini kapattığında, utandığı için biriken gözyaşları iki yandan akmıştı.

"G-geleceğim!"Minmin sızlanır bir tonda konuştuğunda,Asaf aletin ucunu parmakları ile okşamıştı böylelikle minik bedenin yüksek sesle inlemesi ve karnına doğru titreyerek boşalması bir olmuştu.

Minmin nefes nefese gözlerini açarken, deliğinde hissettiği parmaklar ile vücudu titremişti.Asaf deliği okşadıktan sonra geri çekerek komodinin çekmecesine uzandı.

Minmin üzerindeki bedene doğru vücudunu kaldırarak, boynuna öpücük kondurdu.Asaf prezervatif ve kayganlaştırıcıyı alırken boynuna, gerdanlığına konan öpücükler ile gülümsemişti.

"Güzelim benim."

"Asaf..Çok istiyorum."Minmin baygın bakışlarla, ne dediğini bilmez bir halde mırıldanırken Asaf aletini çıkarmış bir kaç kez çekmiştirmişti.Prezervatifi taktıktan sonra aletini istekle kasılan deliğe konumlandırdı.

"Biliyorsun-"

"C-canım acırsa söyleyeceğim."Minmin cümleyi tamamladığında yavaşça kendisini içeriye doğru ittirdi,boğuk bir şekilde inleyerek.Minmin'in pembe elbisesini yukarıya doğru sıyırarak tamamen çıkarmasını sağladıktan sonra kendi üzerindeki siyah sporcu atletini tek seferde çıkartarak,minik bedenin dudaklarına eğildi ve derin bir öpüşme sürecini başlatmış oldu.

Minmin soluklanmak için dudaklarını ayırsada,Asaf pek fırsat vermeden tekrar dudaklarını öpmeye başlıyordu zaten içinde gitgel yapan alet ile kendisinden iyice geçmiş bir haldeyken, hissettiği yoğun orgazm ile gözleri açık tutamayarak kapattı Minmin.

"Minmin'im..İyi misin?"Asaf nefes nefese sormuştu bu sorusu hızlanmamak için kendisini zor tutuyordu ve yavaş olması işi çıldırtacak hale getiriyordu."İyiyim..."Minmin gözlerini aralayarak yanında duran kola tutundu ve dudaklarını sürttü.Asaf mesajı anlayarak gitgellerine devam etti hatta birazcık hızlanmıştı da.

Bir süre sonra Asaf,Minmin'in içinden çıkarak prezervatifi çıkarttı.Hem kendi hem de minik bedenin aletini eline alarak çekiştirmeye başladığında, Minmin gözlerini şaşkınca açarak yutkundu.

Tamam, bu çok değişik ve güzel hissettiriyordu.

Çok geçmeden ikiside inleyerek boşaldığında,Minmin'in batmış karnına ve Asaf'ın eline baktılar.

"Sanırım banyo vakti?"Diye mırıldandı Minmin ve Asaf başıyla onayladı onu.

°。

°。

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

G

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

G

ünü smutla açtık..Hadi bakalım.

SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin