•Troye Sivan-Strawberries & Cigarettes
°。
Asaf'ın arkasını dönmesiyle eş zamanlı gözlerini açtı minik beden.Sinirle homurdanarak kalktı.Yatağın öbür tarafına geçerek Asaf'ın önüne yattı,yastığın üzerinde duran dövmeli eli tutarak şişmiş karnının üzerine koyduktan sonra gülümseyerek gözlerini kapattı.
Sekizinci aya girmişlerdi ve Minmin aşırı hassastı..Her açıdan.
Uyumakta zorluk çekiyordu ve ne kadar saçma olduğunu bilse de Asaf uyurken kendisine sarılmak yerine,başka bir pozisyona geçerse sinirden ağlayacak hale geliyordu.
Şu an olduğu gibi.
Asaf zaten uykusu boyunca en fazla iki kere pozisyon değiştirirdi.Biri Minmin'e sarılarak uyumak olurken,öbürü yüzüstü yastığa sarılarak uyumak olurdu ve ne zaman son pozisyona geçse Minmin'in ağlamasına uyanırdı.
Şu an olduğu gibi.
"Asaf beni sevmiyor musun, neden yüzüstü yatıyorsun?"Minmin'in bağırarak ağlamaya başlaması ile sıçrayarak uyanırken, üzerindeki uyku sersemliği hızlıca bavulunu toplayarak gitmişti.
"Bebeğim olur mu öyle şey..Seviyorum seni.Malum yarı ölü halde olduğum için hareketlerimi bilinçli kontrol edemiyorum."Diye geveledi bir şeyler ama minik beden "Biliyorum özür dilerim."Diye ağlamaya devam edince "Önemli değil,ağlamanı gerektirecek bir şey yok."Diye fısıldamış, pembe saçları geriye ittirerek dudaklarını minik bedenin alnına bastırmıştı.
"Gereksiz yere hem seni, hem bebişimizi hem de kendimi üzüyorum ama elimde değil bir anda oluyor."Diye mırıldandı Minmin alt dudağı öne doğru büzülmüştü."Güzelim,sorun değil."Asaf ıslanmış yanakları sildikten sonra "Ağrın var mı?"Diye sormuştu.
Minmin "Biraz."Diye fısıldadı ve yanağını okşayan eli tuttu."Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi Asaf'ım?"
"Biliyorum Minmin'im ben de seni çok seviyorum."Asaf'ın içi gidiyordu bu çocuğa.O kadar çok seviyordu ki...
"Çok az kaldı."Dedi Minmin karnını severken Asaf daha rahat yatması için diğer tarafta kalan yastığı alarak, Minmin'in bacakları arasına koymuş "Evet bebeğim."Diye fısıldamıştı.
"Senin canın bir şeylere sıkkın gibi?Ne oldu?"Minmin, Asaf'ın endişeli yüz ifadesini fark ettiğinde sormuştu bu soruyu."Yok güzelim.."Asaf biraz durdu."Korkuyorum sadece."
"Neden?Neyden korkuyorsun?"Bu sefer Minmin, yanında yatan adamın yanağına elini koyarak okşamıştı."İyi bir baba olabilecek miyi-"
"Bu konuyu daha önce konuşmuştuk Asaf!Tabii ki iyi bir baba olacaksın hatta harika bir baba olacaksın!Çünkü mükemmelsin,kendini küçük görme.Harika bir eşsin,harika bir insansın ve harika bir baba olcaksın..Lütfen."Minmin'in içten ve kendisinden emin olan cümleleri içine su serperken gülümsedi Asaf."Öyle mi dersin?"
"Evet."Minmin gülümseyerek Asaf'a uzandı ve dudaklarını birleştirerek minik bir öpücük kondurdu."Asıl ben iyi bir anne olabilecek miyim?Biraz aptalım biliyorsun."
"Minmin."Asaf gülerek ensesini kaşıdı."Elbette iyi bir anne olacaksın.Hatalarımız olacaktır elbette ama ilk bebeğimiz,beraber üstesinden geleceğiz..Sen dünyanın en tatlı,en şapşal annesi olacaksın Minmin'im."
Birbirlerine cesaret verircesine gülümsediler.
"Senin ne güzel sesin varmış öyle..İşteyken, düğünde söylediğin şarkının videosunu açıp dinliyorum sürekli."Asaf'tan gelen iltifat ile utanarak gülümsedi Minmin."Demesene böyle şeyler."Asaf minik bedenin bu haline kahkaha attı."Geçen bir şarkı buldum..Dinlemek ister misin?"Diye sordu Minmin çekingence.
"Olur bebeğim."Asaf merakla onayladı minik bedeni ve telefonunu komodinin üzerinden alarak Minmin'e uzattı.Minmin ilk ışıkla gözlerini kıstı.Parlaklığı indirdikten sonra heyecanla şarkıyı aradı.
Bulduğunda ise sarkıyı başlamış heyecanla Asaf'a bakmıştı.
'..But strawberries and cigarettes always taste like you(Hala çilekler ve sigaralar senin tadında.)'
Asaf şarkının bu kısmında gülümserken, Minmin'ın parlayan kahvelerine baktı.
"İkimize uyarladım!Minberries ve Asarettes."Dedi Minmin heyecanla..Tamam dürüst olalım,sabahtan beri bu anı beklemişti minik beden.Aslında Asaf işten geldiğinde dinletecekti ama unutmuştu...Ondan sonra dinletecekti ama tekrar unutmuştu.
"Sen ne tatlı bir şeysin ya!"Asaf çocuğun tatlılığı karşısında erirken dayananamış ve minik bedenin dudaklarını,yanaklarını öpmeye başlamıştı.
°。
Bu şarkıyı dinlemekten asla sıkılmayacağım..
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...