°。
2 ay sonra
"내 작은 아기(Benim küçük bebeğim.)"Minmin burnunu Aeri'nin boynuna sürterek gıdıklarken Aeri neşeli çığlıklar atarak gülüyordu.
"Bebeklerim hazır mı?"Asaf zincirli kolyesini düzelterek içeriye girdiğinde Minmin Aeri'nin yanına yatarak "Değiliz..Çünkü babacık bizi sevmedi."Demişti tatlı tatlı.Asaf dişlerini göstererek gülümserken yatağa ilerledi."Önce kimi öpücüklerle boğayım?"
"Aeri."Diye mırıldandı Minmin yatağa çıkan adama aşkla bakarken.Asaf ,parlayan kahvelere bakarak gülümsedi ki bakışları Aeri'nin sesler çıkarması ile siyah çekik gözleri,pembiş yanakları,minik pembe dudaklı Minmin'in kopyası olan bebişe dönmüştü.Yavaşça minik bedenin üzerine eğilerek tombul yanaklara öpücükler kondurdu,Aeri babasının öpücükleri ile neşeli sesler çıkartmıştı, Minmin ise dudaklarındaki büyük gülümseme ile ikisini izlemişti.
Asaf burnunu bebişin boynuna sürterek gıdıkladıktan sonra heyecanla sırasını bekleyen bedenin dudaklarına doğru eğildi ve Minmin'in dudakları onu yarı yolda karşıladı.Kısa bir öpüşme sonrasında birbirlerinden ayrılmışlardı Asaf, minik bebişi kucağına alarak sırtını ovmaya başlarken Minmin'de yataktan kalkmıştı.
.
"Uyumuş."Diyerek doğruldu Asaf.Minmin'de merakla bebek arabasının içine baktı,Aeri emziğini aralarda emerek mışıl mışıl uyuyoru."Ya çok tatlı."Diye fısıldayarak gülümseyen yanındaki bedene döndü.Asaf"Senin gibi."Diyerek pembe saçları nazikçe okşadı ardından yürümeye devam ettiler ki "Kore'ye mi taşınsak?"Diye sorması ile Minmin'in durup şaşkınca ona bakması bir olmuştu."Asaf delirdin mi aşkım?"
"Senin güzelliğin karşısında delirmemek mümkün mü be Minmin'im?"Asaf'ın dediği şeylerle daha çok şok olurken parmak uçlarında doğruldu elini adamın alnına koyarak "Ateşinde yok ,neden böyle şeyler söylüyosun ki şimdi?"Diye mırıldanmıştı.
Asaf etrafına bakındı ve minik bedenin kulağına eğildi."Aşkım..İki haftadır yapmıyoruz ve ben seni özledim."Diye fısıldadı bununla beraber Minmin'in gözleri irileşirken arsızca gülümsemiş "Ben de seni özledim yakışıklı."Diye kur yapmıştı ki duydukları ağlama sesi ile birbirlerine bakmayı bırakarak hızlıca arabadaki minik bedene baktılar.
"Ne oldu bebeğim?"İkiside aynı anda sorarken ,Aeri ağlamayı bırakarak minik burnunu çekmişti.Anne ve babasının sesini duyması rahatlatmıştı onu.Asaf bebişi iki eliyle yüzüstü olacak şekilde tutarak kucağına alırken,Aeri tekrardan esnemiş ve gözlerini kapatmıştı. Minmin ise "Dur böyle dur."Diye mırıldanarak cebinden telefonunu çıkardı ve ikisinin resmini çekti.
"O kadar tatlı çıktınız kii."Minmin aşk dolu bir şekilde fotoğrafa baktı.Asaf gülerek kucağında daha doğrusu ellerinde uyuyan bedeni arabaya yatırmak için hareketlendiğinde Minmin hemen çilekli örtüyü,pembe emziği almıştı.
Asaf bebişi yatırdığında Minmin üzerini örtmüş ve emziği pembe dudakların arasına bırakmıştı sonrasında parkta sessizce yürümeye devam ettiler ki Minmin'in aklına 'Kore'ye mi taşınsak?'Sorusu aklına gelirken yanındaki bedeni dürttü.
Asaf böğrüne sokulan parmakla bakışlarını kahvelere çevirirken 'Ne oldu?'Manasında göz kırparak başını salladı."Kore'ye taşınma işi nereden çıktı birden bire?"
"Arada geliyorlar bana bebeğim.Yazın veya nisan ayında tekrardan gidelim,hem bebeğimizde görmüş olur."Asaf'ın yüzüne şaşkınca baktı Minmin ardından omuz silkerek gülümsedi.
"Gideriz tabii!"
°。
Bölüm sonu resimleri 👇🏻
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...