°。
Asaf kaşlarını bir şeyleri anlamak istercesine çatarken ,yatakta uyuyan Minmin'in kazağı yukarıya sıyrıldığı için açıkta duran karnına baktı.
Sanki biraz şey giydi..Şişmiş?
Son günlerde fark etmişti bunu Asaf.Ayrıca minik bebişinin aşırı duygusal,azgın ve özellikle çilekli olan her şeyi aşerdiğini de farkındaydı.
Yatağa oturarak, şişik duran karında elini dolaştırdı.Minmin huylanmış olacak ki uykusunda kıkırdayarak, elini göbeğine atarak kaşımıştı.Düzenli cinsel hayatları vardı..Evet ama bir ay önce korunmadan ilişkiye girmişlerdi-Özellikle bu detayı geçmemek lazımdı Asaf, Minmin'in içine boşalmıştı.
Minmin'in sabahları yemek yiyemediği,çilek reçeli bile olsa midesi bulandığı için yemediğini,göğüslerinin birazcık büyüdüğü ve hassas olduğunu göz önünde bulundurursak...
Asaf'ın gözleri dehşetle irileşirken,eliyle ağzını kapattı.
Yoksa-!?
Bir süre öylece, yatakta kendi kendine mırıldanarak uyuyan minik bedeni izledi.Sabah abisi ve babası ile annesinden kendisine kalan mirası konuşmak için erkenden kalkmıştı,ne olur ne olmaz diye 'İş için erken çıktım,korkma bebeğim.'Şeklinde not bırakarak Minmin'in alnına yapıştırmıştı ama eve geldiğinde hala uyurken görmüştü minik bedeni.
Son zamanlarda yorgundu bu çocuk.
Aklından geçen şeylerle, elini kot ceketinin cebine götürdü ve telefonunu aldı.Titreyen parmakları, klavyenin üzerinde bir çok kez yanlış harflere basarken sonunda 'Hamilelik Belirtileri'Yazmayı başarmıştı.
Okuduğu maddeler ile Minmin'in son bir aylık durumu birebir uyarken telefon elinden düşecekti ki son anda tutmayı başarmıştı.Çocuğun hamile olma olasılığı elbette onu şaşırtıyordu ama bu çocuk canlı bir oyuncağa dönüşebiliyordu,bu olaya bile daha az şaşırmıştı Asaf.
Gerçekten Minmin hamile olabilir miydi?Ya da yediği çilekli şeyler dokunuyor falan olabir-Tamam, tamam saçmalıyordu.
Bu sefer mesajlaşma yerine girerek, Boran'ın doğum uzmanı olan abisine mesaj attı.
Asaf:Berkay,acil işim düştü.
Yardımcı olabilir misin?Berkay:Senin bize çok yardımın dokundu.
Elbette ben de sana yardım ederim de-
Ne oldu?Birini hamile mi bıraktın?Asaf:Olabilir.
(13.20)Berkay:Tamam,Boran bana birinden bahsetmişti ama Koreli falan diye?
(13.21)Asaf:Evet.
Belirtileri var.
Korunarak ilişkiye giriyoruz ama geçen ay istisna oldu.Berkay:Anladım.
15.00 gibi randevu ayarlayalım.
Bir kontrol edelim.Asaf:Tamam.
Teşekkürler.Berkay:Önemli değil.
.
"Neden hastaneye geldik?Ben hasta mıyım?"Minmin'in meraklı sorusuyla daldığı düşüncelerden çıktı Asaf."Hayır bebeğim.Sadece bir şeyi kontrol edeceğiz."Diye mırıldandı.
Minmin merakla etrafa bakarken, Asaf'ın kendisini yönlendirmesine izin veriyordu.
Asaf onu bir anda uyandırmış 'Hastaneye gideceğiz.' Demişti,beti benzi atmıştı adamın-Haliyle korkmuştu zavallı Minmin.
Bir odaya girdiklerinde bir adam kendilerini karşılamıştı."Ah!Siz Boran abiye ne kadar benziyorsunuz."Minmin heyecanla konuştuğunda,Berkay gülmüş "Boran'ın abisiyim zaten.Berkay ben."Diyerek elini uzatmıştı.
Minmin ilk başta koluna yapıştığı Asaf'a baktı.Asaf onu başıyla onayladığında minik elini,kendisine uzatılan ele götürerek "Minmin ben de."Demişti.
"Tanıştığımıza memnun oldum."Berkay gülümseyerek elini geriye çektiğinde başka diyarlara dalmış Asaf'ın omzunu patpatladı böylelikle adamın aralarına dönmesini sağlamıştı.
Sonrası biraz garipti..Berkay daha detaylı sorular sormuş Asaf'tan önce Minmin her şeyi utanmadan, en ince detayına -Hatta hangi pozisyonda seviştiklerini anlatacak kadar detaya inerek anlatmıştı..Zavallı Asaf sadece şaşkındı ardından sedyeye yatmıştı Minmin..Size Küçük bir sır vermek isterim,sedyenin yanındaki cihazdan biraz korkmuştu minik beden.
Asaf sedyede yatan minik bedenin elini sıkıca tutarken Minmin merakla bir doktora, bir aşkına ,bir makinaya bakıyordu."Karnını açabilir misin?"Doktorun dediğini yaparak, pembe kazağını göğüslerinin biraz daha altına kadar çekti.
Berkay soğuk jeli çocuğun karnına döktüğünde, Minmin irkilerek Asaf'ın elini daha sıkı tutmuştu.Berkay makineye bağlı aleti minik bedenin karnında dolaştırırken, Minmin "Yediklerime mi bakıyor?"Diye fısıldamıştı Asaf'a.İki adamda gülerek olumsuz anlamda başını salladığında, Minmin "O zaman neye bakıyor?"Diye tekrardan fısıldamıştı...Doktorun onu duyamadığını düşünüyordu.
Berkay,Asaf'a gülümseyerek bakmış ve başını olumlu anlamda sallamıştı..Bu,tahminlerin doğru demekti.Asaf mutlulukla dudaklarını birbirine bastırırken Berkay meraklı Minmin'e "Bebeğinize bakıyorum."Demiş ardından çocuğun tepkisine bakmıştı merakla, aynı şekilde Asaf'ta öyle bakıyordu.
Minmin ise yüzündeki 'Ben anlamadım.' Gülümsemesi ile bakışları doktora ve Asaf'a kayarken durdu öylece.
"Bebeğim?"Asaf'ın heyecanı ve mutluluğu yerini korku ve endişeye bırakırken, tuttuğu minik eli farkında olmadan sıkmıştı."Efendim?"
"Sevinmedin mi?"Diye sordu Asaf,Berkay ile saniyelik bakışmışlardı."Neye sevinmedin mi?"Minmin anlamayarak sorduğunda Asaf "Bebeğimiz olacak."Diye fısıldamıştı ardından diğer elinin işaret parmağı ile açık duran karnı gösterdi."Orada bizim bebeğimiz var Minmin..Hamilesin."
Minmin bir süre durdu ki algılamaya başladığı şeyler ile alt dudağı öne doğru büzülürken, eş zamanlı gözyaşları boncuk boncuk dökülmeye başladı.
"Bebişimiz mi olacak?"Diye fısıldadı göbeğine bakarak."Evet.."Asaf çocuğun ters,olumsuz bir tepki vermesinden korkarken, Minmin itiraz edercesine başını olumsuz anlamda salladı."Bence o bir çilektir..Bebek olamaz çünkü çok fazla çilek yedim."
Odaya bir sessizlik çökerken Berkay olaya dahil olmuş, aleti tekrar karnında dolaştırarak makinenin ekranındaki siyah,beyaz ve Minmin'in asla anlayamadığı yerleri göstererek durumu açıkladığında bu sefer minik beden daha çok ağlamaya başlamıştı.
Asaf ise ne yapacağını bilemez halde dolan gözlerini tavanda dolaştırmış ardından derin bir nefes alarak,Minmin'in yanaklarını tutmuştu."Bebeğim..İstemiyor musun?"
Kalbi sıkışırken, duyacağı her türlü olumsuz cümleye hazırladı kendisini ama Minmin "Çok istiyorum!"Diyerek ağlamaya devam etmesi ile yüreğine oturan taş çatlayıp gitmişti sanki.
Gülümserken gözlerinden usulca aktı yaşlar Asaf'ın, onun aksine Minmin salya sümük ağlıyordu.
°。
Öncelikle Minmin interseks veya benzer yönelim,cinsiyet(ne denir bilemedim kusra bakmayın) değil.Omegaverse gibi düşünebilirsiniz,ilk bölümlerde mühürlenmişledi zaten.
Hiç hesapta yoktu bebek olayı,bir anda sizin istekleriniz ve benim bir anlık azmamla ortaya çıktı.
Kitap gittikçe garipleşiyor.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...