°。
Yaklaşık 1 ay sonra
Minmin şişmeye başlayan karnını ovarken, yanında yorgunca uyuyan adama baktı.Bugün işleri çok yoğun olmuştu,eve geldiğinde Minmin'in azgınlığını kırmayarak bir-iki posta atmışlardı,banyo yapmışlardı derken Asaf başını yastığa koyar koymaz uyuyakalmıştı.
Ama ne iştir ki Minmin'in canı dehşet çilek istiyordu ve evde çilek namına hiçbir şey kalmamıştı!
Asaf alışveriş yapmayı unuttuğu ve kendisi evden çıktığı gibi kaybolacağı için çilek alamamışlardı.
Dudaklarını öne büzerek Asaf'a baktı.Uyandırmaya kıyamıyordu ki,geç olduğu için kendiside gidip alamazdı..Zaten kaybolurdu.
Yavaşça elini Asaf'ın omzuna götürdü ardında vazgeçti.Bunu sekiz kere daha yaptıktan sonra sonuç,oflayarak tavana bakmak olmuştu.Uyandıramıyordu işte! Yüreği el vermiyordu ama çilek yemezse patlayacak gibi hissediyordu.
Belki çilek yiyormuş gibi düşünerek başka bir şey yiyebilirdi.
Evet!
Yataktan yavaşça kalkarak,parmak uçlarında mutfağa ilerledi.Buzdolabını açarak meyvelerin olduğu bölmeye baktı.Armut vardı,muz vardı,portakal vardı ama çilek yoktu işte!
Sızlanarak eline armut aldı.Bu bir çilekti..Evet,az sonra ısıracağı şey bir armut değil çilekti..Evet.
Armut,muz,elma,kivi ne varsa sırasıyla yedi ama hiçbiri bir çilek kadar edemiyordu.Buzdolabının karşısında, ağlayarak elmadan bir ısırık daha aldı tam o anda buzdabının 'Beni bir kapatır mısın?'Şeklinde uyarısı ile ötmesiyle minik tuşa bastı ve susmasını sağladı.
Elindeki elmayı zoraki bir şekilde bitirdikten sonra çöpünü attı ve dolabın önündeki yerini tekrar aldı.Bu sefer çikolatalara,sütlere baktı ama sonuç yine sıfırdı.Çilek aromalı bir şeylerde kalmamıştı.
"Minmin?"Asaf'ın uykulu sesini duyduğunda kapıda kısık gözlerle,siyah saçları dağılmış olan adama baktı."Uyandırdım mı?"
Asaf başını olumsuz anlamda sallarken esnemişti."Ne oldu?"
"Çilek.."Minmin'in sesi titrerken tekrardan ağlamaya başladı.Asaf saçlarını geriye ittirerek "Hiç kalmamış mı?"Diye sordu."Hiç kalmamış."
Asaf başıyla onaylarken tezgahın üzerindeki kettle'ı alarak biraz su doldurdu.Minmin ise dolu gözlerle merakla onu izliyordu."Bir kahve içeyim,gidip alalım."Uykulu sesiyle konuştuğunda onun aksine Minmin'in neşeli ve enerjik "Gerçekten mi?"Sorusuyla gülümsedi."Gerçekten."
Ve dediği gibi de oldu.Kahvesini içtikten sonra ayılmıştı.Sıkı giyindikten sonra evden çıkmışlardı.Asaf motorunu satmış onun yerine siyah bir araba almıştı geçen ay ve birçok konuda motordan daha yararlı olmuştu ama açık bir market,manav bulmak hangi araçla olursa olsun zordu,hele de gecenin bu saatinde!
Asaf telefondan açık bir yer var mı diye bakarak ilerlerken, bir yandan etrafına bakınıyordu."Üzülme Minmin'im bulacağım sana çilek."Yanında oturan minik bedenin üzgün yüz ifadesini fark ettiğinde konuşmuştu.
"Bulamazsak diye üzgünüm ama seni uğraştırdığım için daha üzgünüm."Diye mırıldandı, Minmin kucağında birleştirdiği ellerinin parmakları ile oynarken.
"Bebeğim..Uğraştırmak falan o ne öyle?Bir daha duymayayım."Asaf sahte bir kızgınlıkla konuştuğunda, istemsizce gülümsemişti Minmin."Sana çok aşığım Asaf."
"Ben de sana çok aşığım çilek çocuk."Asaf gülümseyerek konuştuğu sırada şansına açık olan bir manav görmüş "İşte bu be!"Diye zafarle mırıldanmıştı.Arabayı manavın önünde durdurduğunda kemerini açarak "Sen bekle bebeğim, hemen geliyorum."Demiş ve kapıyı açarak inmişti.
Minmin camdan adamı izlerken, Asaf yaşlı bir adamla konuşmuş ardından gülümseyerek manava girmişti.Çok geçmeden elinde bir poşet dolusu çilekle dışarıya çıktığında,Minmin mutlulukla ellerini birbirine vurmuştu.
Asaf araba bindiğinde elindeki çileklere uzanan minik bedenle, poşeti uzaklaştırdı."Önce öpücük."Bu şartla beraber Minmin,adamın yanaklarını iki yandan tutarak kendisine çekti ve uzun bir öpücük kondurdu.
Asaf memnun kalarak,çileklerle dolu poşeti minik bedenin kucağına bıraktı ardından arabayı çalışırırarak evin yolunu tuttu.
°。
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...