°。
Minmin banyodan pembe bornozu ile çıkarak paytak paytak oturma odasına girdiğinde, altındaki siyah havluyla oturmuş sinirle gerilmiş yüzü ile boynunu bir sağa bir sola yatırarak ovan Asaf ile karşılaşmıştı.
"Çok mu ağrıyor?"Asaf başını,kapının girişinde dudaklarını öne büzmüş merakla kendisine bakan minik bedene döndüğünde gördüğü tatlı görüntü ile dişlerini göstererek gülmümsemişti."Şekerden mi yapıldın Minmin?"
"Hayır!Elyaf ve kumaştan yapıldım."Minmin'in sorusunu ciddi bir şekilde yanıtlaması ile kahkaha attı ardından bacağını patpatlayarak "Gel buraya."Dedi.Minmin heyecanla bir nefes verirken büyük adımlarla,koltukta oturan Asaf'ın önüne gelerek ellerini çıplak omuzlara koydu.Destek alarak adamın kucağına çıkarken, Asaf'ın elleri ise ince belde yerini almıştı.
"Ben güzelim ama değil mi?"Minmin'in mırıldanması ile dişlerini göstererek gülümsedi Asaf."Evet bebişim..Çok ama çon güzelsin.Elyaf ve kumaştan yapılmış bir bebeğe göre-Neyse otur bakalım şuraya."Asaf ayağa kalkmadan önce minik bedeni koltuğa oturtmuştu.
"Ne oldu?"Merakla sordu Minmin, ıslık çalarak tuvalete doğru ilerleyen bedenin arkasından ama cevap alamamıştı.Biraz durduktan sonra başını diğer tarafa çevirerek,sürgülü kapının açıldığı arka bahçeden dışarıya baktı.
Havalar yavaş yavaş ısınıyordu,belki yaz geldiğinde havuza veya denize gidebilirlerdi!
Hem Asaf onu bikini ile görürse güzel olabilirdi.
Amanın!Minik Minmin neler düşünüyordu böyle?
Utanarak gülerken eliyle ağzını kapatmıştı o sırada Asaf elindeki kurutma makinası ve atarakla içeriye girdi."Neye gülüyorsun öyle?"Minmin kıkırdayarak "Hiiiç!"Dedi.
Asaf makinenin fişini takarken tuşa bastı,sıcaklığı ayarlayarak koltukta oturan Minmin'in önünde durdu.Elindeki tarağı koltuğa bıraktıktan sonra elini pembe ıslak saçlara daldırdı ve kurutmaya başladı.
Minmin her saniye mayışarak,gözlerini zor açık tutarken dudaklarındaki minik bir gülümseme yerini koruyordu.Asaf kurutma işini bitirdikten sonra tarakla nazikçe pembe saçları taramaya başladı.
"Kendi saçlarını kurutmayacak mısın?"Diye sordu Minmin,siyah nemli saçlara bakarken."Kabarıyor bebeğim.O yüzden kurutmayacağım."Diye cevapladı Asaf,tarama işini bitirerek minik bedenin alnına bir öpücük kondurdu.
Kurutma makinesi ve tarağı yerine götürdükten sonra hala koltukta oturan bebeğine "Gel bakalım."Demiş ve elini uzatmıştı.Minmin minik eli ile kendisine uzatılan eli tutarak ayağa kalktıktan sonra yatak odasına pijamalarını giymek için gittiler.
Asaf sadece siyah bir eşofman altı giyerken,Minmin uzun pembe polarlı sweat ve siyah tayt giymişti.
Beraber mutfağa gittiklerinde Minmin sandalyeye oturmuş gülümseyerek, dolaptan çilekli ve çikolatalı süt çıkartan Asaf'ı izlemeye başlamıştı.
Bu adamı gerçekten çok seviyordu!
Asaf iki bardak çıkardı.Sütleri doldurduktan sonra çilekli olanı Minmin'e verdi,çikolatalı olanı kendisine alarak sandalyeye oturdu."Çilekli sütü çok mu seviyorsun?"Asaf, sütünü aşkla içen çocuğu izlerken istemsizce gülümsemişti.Minmin başıyla heyecanlı bir şekilde onayladı."Eveet!Çok seviyorum-Ama seni daha çok seviyorum!"
Asaf büyüyen gülümsemesini saklamak için gözlerini kaçırarak sütünden içti.Minmin ise bunu fark etmiş,kocaman gülümsemişti.
Sütlerini içtikten sonra Asaf bardakları makinaya koymuş,yatak odasına gitmişlerdi.Minmin yatakta yerini aldığında Asaf'ta yanına yatarak,alnına öpücük kondurdu.
Minik beden kıkırdayarak,büyük eli tutmuştu ardından "Aklıma bir şey geldi!"Diye heyecanla konuştu."Ne geldi bebeğim?"
"Şimdi senin parmaklarında Daddy yani babacık yazıyor ya, sen bana hep bebeğim diyorsun ya, ben de sana babacığım diyeyim olur mu?"
Anlık sok geçirdi zavallı Asaf,bir anda böyle bir soru beklemiyordu elbette!Minmin'in ciddi olup olmadığını anlamak için çocuğun yüzüne baktığında gayet ciddi olduğunu fark etti."Olur..İstersen diyebilirsin."
Minmin aldığı onayla kocaman gülümserken "Babacığım ~"Diye nazlı nazlı mırıldanmıştı."Bebeğim."Asaf dudaklarını çocuğun boynuna bastırırken sıkıca sarıldı."Ben çok sevdim bunu demeyi..babacığım!"Asaf çocuğun bu heyecanlı ve utanmaz halleri ile güldü.
Ardından birbirlerine sıkıca sarılarak, huzurlu bir gece gözlerini kapatmışlardı.
°。
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...