31-Arkadaşlar Yenge İle Tanışmalı Mıdır?

7.6K 780 397
                                    

°。

"NE YAPIYON LAN YARRRRRRAĞMMM!?"İçeriye bağırarak giren arkadaşı ile derin bir nefes verdi Asaf.

Dün karar verdiği şeyden çok ama çok pişmandı.

"Ver is ti yenge?Yenge?"Ensesine inen tokatla, sinirle gürlemeye hazırlandı Asaf ama mutfaktan çıkan minik beden ile bir kere daha derin bir nefes verdi."İs tet yenge?"

"Serdar..Kelini si-öpeyim güzel kardeşim bağırma."Serdar'ın kazıttığı için kel sayılabilecek başına vururken,dişleri arasında tıslamıştı."Merhaba.Hoşgeldin."Minmin heyacanla Asaf'tan biraz daha kısa,saçlarını kazıtmış,yeşil gözlü adama bakarak mırıldanmıştı.

"Ulan sen ne tatlı bir şey bulmuşsun!"Serdar ellerini uzatarak Minmin'i gösterdi bu sırada pişmiş kelle gibi sırıtıyordu."Varya yenge bu it 'Ben sevgili işlerine gelemem.Evlenmem,çocuklardan nefret ediyorum,katil olurum.'Diye cırlıyordu hamile bırakmış seni-"

"Serdar!"Asaf'ın uyarı dolu kükremesini hiç aldırmadan,Minmin'e ilerledi ve sıkıca sarıldı Serdar."Pek tatlı yengemissss..Ee ne yicez,acıktım ben?"

"Yarr-Serdar lütfen sinirlerimle oynama kardeşim, geç oturma odasına."Serdar kıs kıs gülerek oturma odasına ilerledi,yayvan yayvan adımlarla.

Asaf'ı liseden beri kışkırtmayı çok severdi.Adam ne zaman onu görse, bağırıp çağırmaya başlardı zaten.Bilerek daha yavşak,rahat tavırlar sergilerdi ki daha çok kavge etsinler..Zevk alıyordu değişik adam!

Oturma odasına Minmin ile beraber girdiklerinde koskaca koltukta yayılarak oturan ve kulağı ile oynayan adamla beraber diğer koltuğa ilerlediler.Minmin heyacanlı ve utanır bir halde Asaf'ın yanında otururken evi inceleyen,oturma odasının duvarlarında asılı duran kendilerinin resimlere özellikle dikkatle bakan Serdar'ı inceliyordu.

"Eee arka sırada resim çizip dururuyordun ressam oldun mu?"

"Ressam olamadım ama-"

"Oruspu oldum!"Diye tamamlayarak kahkaha attı Serdar.

"Dövme stüdyom var kardeşim,biliyorsun bunu zaten."Asaf sinirle homurdandı, bilerek sormuştu bu aptal soruyu."Her seferinde balık gibi atlıyorsun be Asaf'ım."Serdar anırmayı bırakarak, kendisine çekingen bakışlar atan minik bedene göz kırptı.

Minmin utanarak yanındaki bedene biraz daha yaklaştığında, çalan kapıyla ayaklanacaktı ki Asaf ondan önce kalkarak kapıyı açmaya gitmişti.Bir süre sonra boğuk sesler içeriye giren Asaf'tan bile uzun hatta çoğu insandan uzun,yüzünün belli yerlerine vücudunda olduğu gibi minik benler kondurulmuş, siyah uzun saçları topuz yapılmış, Serdar'ın aksine aşırı sessiz ve ruh gibi bakan adamı inceledi Minmin.

"Oooo parmak arası Aksan!"Serdar ayağa kalkarak adama elini uzattığında,Aksan bayık bakışlar ile uzatılan elin parmak ucunu şöyle bir tutup sallamış ardından Minmin'e bakarak herkesi şaşırtacak bir şekilde tebessüm etmişti.

"En son 2013 yılında gülümsediğini görmüştüm..Yenge sihirli misin?"Serdar abartı bir şokla konuşurken Aksan yeşil gözlü adamın uzağına,Asaf ise tekrardan Minmin'in yanına oturmuştu.

"Çitapot yine her zaman olduğu gibi buluşmaya geç gelecek."Serdar'ın söylediği şeyle Asaf'ın tişörtünü tutarak çekiştirdi Minmin."Çitapot?"

Asaf meraklı bakışlar karşısında gülümserken "Grubun son üyesi."Diye cevapladı onu."Yenge şimdi çok merak etmiştir, neden çitapot dediğimizi?"

"Hayır kardeşim hiç merak etmedi."Asaf'ın hazır cevabına karşı el hareketi çekerek tekrardan Minmin'e döndü Serdar."Bir gün yine kaçmışız okuldan..Dedik bu sefer döner yerine,bir çılgınlık yapıp Çin restoranına gidelim.Bizim bu çitapot çok sever çitoz yemeyi.Restorana gitmeden önce marketten aldık falan neyse önemli değil buralar.Bu salaklar ahtapot sipariş ettiler..Sen sever misim ahtopot yemeyi çekiksin ya hani?"Bir anda anlattığı konudan çıkarak son soruyu sorduğunda Minmin yüzünü buruşturmuştu.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin