27-Anne Ve Dönmeden Önce

7.9K 801 241
                                    

°。

Sabah kahvaltısının hemen ardından Minmin'in eski yaşadığı mahalleye gitmişlerdi.

Yollar boştu,cırcırböceklerinin ve uzaktan gelen araba sesleri dışında ikisinin adım sesleri duyuyordu sadece.Yokuştan inerken Asaf,minik bedenin elini tuttu yoksa Minmin bu dalgınlıkla yuvarlanıp gidecekti.

"Bebeğim."Asaf'ın nazik sesiyle düşüncelerinden sıyrılarak ona baktı."İyi misin?"

"İyiyim..Sadece biraz..Anlarsın ya."Buruk bir şekilde gülümseyerek minik elini tutan eli daha sıkı tuttu,güç almak istercesine.

Yavaş adımlarla ilerlemeye devam etmişlerdi en sonunda Minmin'in adımlarını durdurması ile Asaf'ta durmuş ve miniğin baktığı eve bakmıştı."Burası."Diye fısıldadı Minmin,yeni birilerinin taşınmış olduğu belli olan eve bakarken.Diğer eli karnına giderken titrek bir nefes aldı Minmin.

Çok özlemişti..Kelimelerle anlatılamayacak kadar çok özlemişti.

Asaf titreyen ve dokunsan ağlayacak olan bedeni kendisine çekerek sıkıca sarıldığında Minmin gözyaşlarını tutamamıştı.

Bir süre sessizce ağladı minik beden Asaf'ta sessizce dinledi iç çekişleri.

.

"안녕하세요 어머니(Merhaba anne.)"Minmin cama parmak uçlarıyla dokundu sanki arkasındaki rafta duran,annesinin fotoğrafına dokunmak istercesine.Asaf gergince dururken, gözleri dolu dolu olan minik bedeni izliyordu."나는 또 길을 잃었다(Yine kayboldum.)"

"하지만 이번에는 사랑을 찾았습니다(Ama bu sefer aşkı buldum.)"Minmin buruk bir tebessüm ederek yanındaki bedene baktı."엄마, 이건 Asaf 이고 저는 임신 했어요.(Anne, bu Asaf ve ben hamileyim.)"Eli istemsizce karnına giderken yutkundu Minmin.

"Ona söyledim."Diye fısıldadı.Asaf minik bedenin beline, elini koyarak destek almak istercesine derin bir nefes verdi."Anne..Korece bilmiyorum ama yüreğimden konuşacağım için beni anlayacağını umuyorum.Ben Asaf ve Minmin'e çok aşığım.Bir bebeğimiz olacak.."Asaf gergince soğuk terler dökerken,Minmin onun bu haline kendisini tutamayarak gülmüştü."Sakin ol aşkım, annem dirilip seni gırtlaklamayacak."

"Ne yapayım bebeğim?Kendimi, evin tek kızını asi Türk babasından isteyen damat adayı gibi hissediyorum."Asaf gözlerini minik bedenden hemen ardından annesinin resminden kaçırırken,Minmin daha çok gülmüştü ama nerede olduklarını hatırlayarak ciddi durmaya çalıştı.

Hemen ardından Minmin yaşadığı maceralardan bahsetmeye başlarken, Asaf onun tatlı tatlı Korece konuşmasını dinledi.

.

İki günlük Kore maceralarının ilk günü yolculukla,ikinci günü Minmin'in annesini ziyaret etmeyle ve gezilecek bir kaç yere gitmekle geçmişti.

Bugün son günleriydi sabah erken kalkmış ilk başta bir kaç sarayı,su ve akvaryum parkını,Namsan'a gitmişlerdi.

Namsan'da ikiside kilit almış, birbirlerinin isimlerinin baş harflerini kalp şeklinin içine yazdıktan sonra demire takmışlardı.
Birbirlerinin isimlerinin baş harfini yazarken bebeklerine haksızlık olur diye isim düşünmüşlerdi ama bakmışlardı bir sonuca ulaşamıyorlardı,vazgeçerek kalbin içine 'Ve bebişimiz.' Diye not düşmüşlerdi.

Pansiyona dönmeden önce marketlere uğrayarak, hatıra ufak tefek şeyler almışlardı elbette bebeklerine oyuncaklarda almışlardı ve çoğu yerde durarak yemek yemişlerdi.

"Çanta alman iyi olmuş.Yoksa poşet taşıyacaktık."Minmin'in sessizliği bölen sesiyle gülümsedi Asaf.

Eve yürüyerek dönüyorlardı,bu çocuk nasıl hiç yorulmuyordu?

Adımlarını durdurduğunda,Minmin'de durmuştu.Tuttuğu minik eli bırakarak, cebine götürdü Asaf.Minmin anlamayarak bakarken "Ne oldu?"Diye mırıldandı.

Kiraz çiçeklerinin yaprakları hafif rüzgarla uçuşurken,diğer ağaçların yaprakları kıpırdanmıştı.Karanlık caddeyi sokak lambaları aydınlatırken, Asaf tek dizinin üzerine çöktü.

Minmin hala olayı anlamamış,yere çömelen adama bakarken "Bağcık mı bağlayacaksın?"Diye mırıldanmıştı karşılığında gür bir kahkaha almıştı.Asaf dişlerini göstererek gülümserken,cebindeki kutuyu çıkardı."Dönmeden önce yapmak istediğim bir şey var."

Minmin'e doğru uzatarak kutunun kapağını açtığında, ışığın etkisiyla parlamıştı yüzükler.Minmin şaşkınca elleri ile ağzını kapatırken o güzel soruyu duydu.

"Benimle evlenir misin Minmin'im?"

Minmin dolan gözlerini silerek başıyla onayladı.

"ELBETTE EVLENİRİM!ASIL SEN BENİMLE EVLENİR MİSİN?"

°。

Pov:Yazdığın sahneyi çizmek çok istersin ama çok üşendiğin için berbat olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pov:Yazdığın sahneyi çizmek çok istersin ama çok üşendiğin için berbat olur.

Pov:Yazdığın sahneyi çizmek çok istersin ama çok üşendiğin için berbat olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yüzükler 👇🏻

SİZLERİ SEVİYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin