28-Zamanımız Varken İşi Pişirelim

8.1K 748 100
                                    

°。

SMUT UYARISI

1 ay sonra

Hamileliğin dördüncü ayında Minmin'in bulantıları geçmeye başlamıştı hatta karnı baya şişmişti.

Yatakta yarı oturur halde bir yandan karnını seviyor ,bir yandan da tek elinin izin verdiği kadar hızlı bir şekilde telefonu düşürmeden parmaklarını klavye üzerinde dolaştırıyordu.

•HAMİLELİKTE CİNSEL İLİŞKİ KAÇINCI AYA KADAR DEVAM ETMELİDİR?
-Hamilelik sürecinin herhangi bir şekilde olumsuz bir durum barındırmaması ve normal olarak seyretmesinin akabinde, son 5 (beş) haftaya kadar cinsel yaşam devam edebilir. Gebeliğin son beş haftasına girildiğinde ise cinsel ilişkiye son verilmelidir.

Okuduğu şeylerle pis pis sırıtarak "ASAF!"Diye bağırdı akabinde odaya endişeyle dalan Asaf'a baktı."Ne Oldu?Bebek mi geliyor?Geliyor mu?Geliyor!"

"Gelmiyor!"Minmin gülerek, adamın rahatlamış haline baktı."Ne oldu o zaman?"Yatağa yaklaştığında telefonun kendisine çevrilmesi ile önce ekrana ardından Minmin'e ve tekrardan ekrana bakmıştı ki okuduğu şeylerle gözleri irileşti.

"Bebeğim!"

"Ya ama neden reddediyorsun iki haftadır!?Artık sevmiyor musun beni?"Minmin'in saniyesinde gözleri dolarken, Asaf hayır anlamında hızlıca başını salladı."Minmin..Bebeğe zarar gelirse diye-"

"Yavaş yaparsın!"Minmin dudaklarını öne büzdüğünde derin bir nefes aldı.Kabul etmeliydi,çok özlemişti ama bebişe zarar vermekten de çok korkuyordu.Yavaşça yatağa çıkarak, öne büzülmüş dudaklara bastırdı dudaklarını.

Uzun bir tutkulu öpücük sonrası minik bedenin altındaki şortu ve baksını çıkardı Asaf.Minmin heyecanla titrek bir nefes alırken,üzerindeki ince badininde çıkarılmasına yardım etti.Asaf'ta kendi kıyafetlerinden bir çırpıda kurtulduktan sonra bacaklarının arasına girdi minik bedenin.

"Asaf."Minmin'in arzu dolu bir şekilde mırıldanmasıyla üzerine doğru eğildi sırasıyla yanağına,dudağına,boynuna,gerdanlığına öpücükler kondurduktan sonra hassas olan göğüs ucunun etrafında diliyle daire çizdiğine, Minmin sesli bir şekilde inleyerek çarşafı sıkmıştı.

Asaf, minik bedenin canını acıtmayacak şekilde göğüs uçları ile oynayarak emerken tatlı inlemeleri dinlemişti.Şişmiş karını öpücükler ile süsledikten sonra yatağın yabındaki komidinin çekmecesinden kayganlaştırıcı ve prezervatif almıştı.

Bir bebekleri olacaktı zaten fazlasına gerek yoktu!

Parmaklarına kayganlaştırıcıdan bolca sıktıktan sonra kasılan deliğe getirerek okşadı.Minmin zevkle inleyerek kendisini parmaklara bastırırken, göbeğine ve sonrası boynuna konan öpücük ile üzerine eğilmiş olan Asaf'ın omuzlarına ellerini koydu.

"Çok acırsa lütfen söyle bebeğim."Asaf'ı başıyla onayladığında içine giren parmaklar ile gözlerini kapattı.Asaf parmakları ile sıcak duvarları okşarken arada makas haraketi yaparak deliği genişletiyordu.

"A-Asaf..Seni istiyorum."Minmin sızlanarak konuşması ile parmaklarını delikten çıkarttı.Minmin nefes nefese, koyulaşmış siyahlara bakarken Asaf tereddüt etsede minik bedeni şu halde bırakmak doğruda gelmemişti bu yüzden aletine prezervatiften taktıktan sonra tekrardan eline kayganlaştırıcı sıkmış aletine sürmüştü.

Minmin bacaklarını biraz daha açtığında Asaf aletinin başını deliğe konumlandırarak ellerini,minik bedenin baş kısmından iki yana koyarak destek aldı.Aşırı bir yavaşlıkla çocuğun içine girerken kendisinin hırıltılı inlemelerine, Minmin'in inlemelerde dahil olmuştu.

Minik beden başının hizzasınadaki kola tutunarak başını yana yatırırken, çıldırtacak derecede yavaş biçimde içine giren aletle gözleri dolmuştu.Canı azıcık yanıyordu ama fena halde tahrik olmuştu hatta erkekliği sızdırmaya başlamıştı bile.

Asaf çocuğun içine tamamen girdiğinde hırıltılı bir nefes aldı.Biraz bekledikten sonra yavaşça gitgellerine başladı böylelikle altındaki bedenin inlemeleri daha sesli bir hal almıştı.

"Çok güzelsin Minmin'im."Asaf minik bedenin üzerine eğilerek,başı yana yatık olduğu için açıkta kalan boynuna sertçe bir öpücük kondurdu.Minmin inlemeye devam ederken bir anda tatlı noktasına vuran aletle "Asaf!"Diye bağırmıştı.

Asaf bir şey olduğunu düşünerek dururken Minmin sinirlice gözlerini açmıştı."Devam et!Devam et!"Diye sızlandı fısıldar tonda."Bir şey yok değil mi?"Asaf'ın endişeli sorusunu başını olumsuz anlamda sallayarak cevapladı.

Asaf rahatlamış bir şekilde nefes vererek gitgellerine devam etti,bir yandan minik bedenin sızdıran aletini çekmeye başladı.Minmin ondan önce titreyerek boşırken kendisi yavaş olduğu için boşalması biraz uzun sürmüştü.

"Bir tur daha lütfen~"Minmin'in tatlı yalvarmaları ile gözlerini kırpıştırdı Asaf.

Bu çocukla ne yapacaktı böyle!

°。

SİZLERİ SEVİYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin