°。
Aile yemekleri nerede,nasıl olursa olsun gerginlik doluydu.Asaf ve Minmin'in şu an içinde bulunduğu durumda aynı şekikde çok gericiydi.
Lüks bir restorana gelmişlerdi.Cam kenarında, şehir manzarası olan bir msaya oturmuş,sipariş ettikleri yemeği sessizce yiyorlardı.
"Düğün yapacak mısınız?"Aralarındaki sessizliği Asaf'ın babası, Teoman bey bozmuştu."Düğüne masraf yapmak istemedik."Diye cevapladı Minmin.
Teoman bey aldığı cevapla kaşlarını çattı."Olmaz öyle şey."
"Yapsakta resmi nikah kıyamayacağız.Gösteriş,masraf ve yorgunluk dışında pekte bir şey olmayacak."Diye cevapladı Asaf.
Bu konuyu Minmin ile daha önce konuşmuşlardı.Asaf ilk başta düğün yapmak istediğini söylese de Minmin 'Çok güzel ama çok yorulacağız ve masraf çok olacak.'Diyerek konuyu kapatmıştı.Bu yüzden Asaf onun istemediğini düşünüyordu..Doğrusu biraz yanlış düşünüyordu.Minmin istiyordu aslında ama daha fazla masraf olacağından korkuyordu.
"Ben ayarlarım.Nikah olmak zorunda değil.En azından bir tören olsun.Gösteriş veya masraf olarak düşünmeyin."Teoman bey bu cümleleri içten bir şekilde söylemişti.Açıkçası bu Asaf'ı baya şaşırtmıştı.
"Babam haklı.Kendi aramızda bir şeyler yaparız."Diyerek babasına katıldığını belli etti Asef.Minmin ve Asaf birbirlerine baktılar ardından sözleşmiş gibi "Peki."Diye mırıldanmışlardı.
Minmin aklına gelen şeyle dudağını dişledi ardından cesaretini toplayarak "Aslında annemin bir isteği vardı.Eğer evlenirsem hanbok giymemi istiyordu.Düğünde pembe hanbok giyibilir miyim?"Diye sordu.
Çok fazla utanmıştı!
"Elbette.Sen nasıl istersen."Adam minik bir tebessümle cevapladı minik bedeni.
Masadaki gerginlik ortadan kalkmaya başlarken, Asef heyecanla"Nerede olsun düğün?"Diye sormuştu."Sahil?"Asaf yanındaki bedene sorarcasına baktı.
"Kum olur heryerimiz."Minmin'in cevabı ile güldüler lakin "Ormanda yapsak?"Demesi ile daha çok gülmüşlerdi."Ayıları,kurtlarıda davet ederiz olur mu bebeğim?"Asaf'ın dediği şeyle biraz durdu Minmin ardından "Pasta yeter mi ki?"Diye sorması ile restoranı inletecek şekilde kahkaha attılar.
Minmin ise 'Yanlış bir şey mi dedim acaba?' Diye düşünmeden edememişti.
"Ormandan bahsettiği-Bekleyin bakayım."Asef masanın üzerindeki telefonunu alarak internetten bir şeylere baktı hızlı hızlı ardından istediği şeyi bulmuş olacak ki önce yanındaki babasına sonrasında karşılarında oturan ikiliye telefonun ekranındaki resmi göstermişti."Bu şekilde mi olsun?"
"Evet!Evet böyle."Minmin'in heyecanlı haline gülümsemişlerdi."Ama Asaf..Sen ister misin böyle olmasını?"Minmin'e şevkatli bir gülümseme sundu Asaf."İsterim bebeğim."
Bundan sonrası davetliler hakkında konuşmak olmuştu.Minmin'in hiç tanıdığı olmadığı için Asaf arkadaşlarını,çalışanlarını,Teoman bey ve Asef ise bir kaç tanıdığı davet edeceğini söylemiş davetliler konusunu kapatmıştı.
Aile yemeğinde üstün körü konuşulmuştu düğün konusu.
Ondan sonraki üç gün ise biraz zorlu ve uğraştırıcı geçmişti doğrusu.Minmin'e hanbok yaptırmışlardı,Asaf'a takım elbise bakmışlardı.Düğün davetiyesinin zarfından,masaların üzerindeki örtülere kadar özenle seçilmişti her şey.
Ve bu üç günün sonunda heyecanla bekledikleri düğün günü gelmiş, çatmıştı..
°。
Asaf'ın babası ve abisini affetmesi çok zor lakin düğün işini Minmin eksik hissetmesin diye,anılarına harika bir anı daha eklemek için kabul etti.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...