10-Sabahı Tatlandıran Şeyler

11.8K 968 259
                                    

°。

"Minmin.."Asaf uyanırken mırıldanmıştı.Eliyle yatağın diğer tarafını yokladı ama boşlukla karşılaşınca gözlerini hızla açarak yanına baktı.

Minmin yoktu.

Yattığı yerden hızla doğrulduğunda kucağına düşen ağırlık ve ufak bir "Ah!"Sesiyle kucağında ki bebeğe baktı.Rahatamış bir şekilde derin bir nefes verirken, Minmin gözlerini minik elleri ile ovuşturuyordu."Asaf."

"Buradayım bebeğim."Asaf iki eliyle bebeğin koltuk altlarından tuttu ve havaya kaldırdı."Neden oyuncak haline döndün ki?"

"Bilmeeeem."Minik ayaklarını sallarken gülümseyerek mırıldandı."Bazen uyurken güçlerimi kontrol edemiyorum."

Asaf çocuğun bu tatlı görüntüsü ile kıkırdarken, Minmin'i kucağına indirdi.Gözünü açıp kapatmasıyla Minmin'in insana dönüşmesi bir olmuştu.

Kucağındaki minik bedenin açıkta kalan boynuna uzunca bir öpücük kondurarak derin bir nefes aldı.Minmin kıkırdayarak biraz daha Asaf'ın kucağına yerleşti.

SMUT UYARISI

Ufak sabah yiyişmeleri bir anda ateşli bir ortam yaratmış,bir çırpıda kıyafetlerinden kurtulmuşlardı.

Asaf,minik bedeni yüzüstü çevirirken beyaz kalçaları okşadığında,Minmin kolları arasındaki yastığa sararak kalçasını biraz havaya kaldırdı.

Asaf altındaki bedenin omzuna öpücük kondurdu."Altımda küçükcük kalmanı seviyorum."

Minmin usulca başını sallarken yastığa daha sıkı sarıldı."B-ben de seviyorum..Seninleyken güvende hissediyorum."

Asaf gülümseyerek "İçine girmemi ister misin bebeğim?"Diye sordu.Minmin başıyla onaylarken "Evet..Lütfen."Diye tatlı bir sesle mırıldandı.Asaf sertleşmiş aletinin ucunu dar deliğe sürterek zevk sıvısı ile ıslanmasını sağlamıştı.

Minmim minik inlemeler ile kendisini arkasındaki bedene bastırdığında ,Asaf yavaşça kendisini dar deliğe ittirirken orta bir hızla gitgellere başladı.

Minmin prostatına arka arkaya vuran aletle kendinden geçmiş bir şekilde seslice inlerken,Asaf boğuk inlemeleri ile çocuğun üzerine eğilerek çıplak omuza öpücükler kondurdu.

Asaf hareketlerini birden durdurduğunda Minmin sızlanarak inlemiş ve kalçasını hareket ettirmişti ki kollarından tutulması ve doğrultulması bir olmuştu.Sırtı, Asaf'ın kaslı gövdrsine yaslanırken adamın kucağında oturur haldeydi.

"A-Asaf?"Minmin göğsüne sıkıca sarılan kola elleri ile tutunurken beline sarılan diğer kol ve boynuna konan öpücük ile başını yana yatırarak titrekçe bir nefes aldı.

"Minmin..Kendine dokun bebeğim."Asaf sıcak boyuna bir öpücük kondurduktan sonra çenesini,çocuğun omzuna dayadı."N-ne?"Minmin'in kalbi az öncekinden daha hızlı atarken, Asaf'ın kararmış gözlerine baktı."Kendine dokun."Asaf hırlar bir tonda istediği şeyi tekrar ettiğinde Minmin utanarak bakışlarını göğsüne sarılı kola çevirmiş,titreyen elini sızdıran aletine götürmüştü.

"Hadi güzelim."Asaf kendisini çocuğa bastırarak aletini saran sıkı duvarları uyarmıştı.Minmin dudaklarını birbirine bastırarak aletine parmaklarını sardı.Elini yavaşça kıpırdatmaya başlarken,seslice inleyerek başını geriye yatırmıştı.

"Çok güzelsin bebeğim..Çok güzelsin."Asaf çocuğun her hareketlerini izlerken Minmin "Asaf lütfen."Diye mırıldanarak burnunu, adamın yanağına sürttü."Ne istiyorsun bebeğim?"Asaf baş parmağını aletin ucuna koyarak çocuğun boşalmasını engellediğinde, Minmin çığlık atarcasına inlemiş ve öne doğru eğilmişti ama kendisini tutan kollar yatağa yatmasını engel olmuştu.

"L-lütfen.."Minmin'in dudaklarında başka bir kelime dökülemezken,Asaf dudaklarını beyaz boyuna sürttü ardından parmağını çekerek ıslanmış aleti bir kaç kere çekiştirerek çocuğun titreyerek boşalmasına izin vermişti.

Asaf kollarındaki titreyen bedeni yavaşça yatağa bıraktığında, Minmin hemen yastığa sarılmıştı.Derin nefesler verirken içine sertçe girip çıkan aletle, zevkten gözleri dolmuştu.O kadar güzel hissediyordu ki.

Asaf hızlı ve sert gitgeller sonrasında  çocuğun içine boşalırken, nefes nefese kalmış bir halde başını geriye attırarak gözlerini kapattı.

Bu çocuk,aklını başından alıyordu.

°。

Şey gibi düşünün gözlerinizi kırptınız Minmin'i insan olarak görüyorsunuz tekrar kırptınız Minmin oyuncak olmuş falan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şey gibi düşünün gözlerinizi kırptınız Minmin'i insan olarak görüyorsunuz tekrar kırptınız Minmin oyuncak olmuş falan..Gözü açıp kapatıncaya dek olan sürede dönüşüyor.

Ve ben seramik hamurundan (ya da kilden) bebeklerini yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve ben seramik hamurundan (ya da kilden) bebeklerini yaptım...Ve evet,bulduğum bütün sosyal medyalarda paylaşacağım skznzksnz

Bölümleri Ramazandan önce yazdığım için smutlar fazla..Kusra bakmayın.

SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin