°。
1 ay sonra.. Aeri 3 aylık..
Asaf bebek telsizinden gelen seslerle uykulu bir şekilde yataktan kalktı ve Aeri'nin odasına ilerledi.
Belki de beşiği yatak odasına taşımalıydılar ya da bebişleri onlarla beraber yatmalıydı ama son seçenek biraz tehlikeliydi malum Minmin uyurken akrobatik hareketler sergilemeyi seviyordu.
Yolda bir çok kez duvara toslaşmış ama yılmamış, Aeri'nin odasına gitmeyi başarmıştı."Bebeğim ne oldu?"uykuku sesiyle mırıldandığında ,Aeri'nin ağlaması dururken babasına gülerek kollarını uzatmıştı.
Asaf minik bedeni gülümseyerek beşikten aldı,kolları arasına yatırdığı sırada "Asaf." Diye mırıldanarak odaya giren uykulu bedene baktı.
"Uyusaydın ya Aşkı-"Cümlesi memesinde hissettiği ıslaklık ve çekiştirme ile kesilirken ,Minmin gözlerini pörtleterek Asaf'ın memesini emen Aeri'ye baktı.
Aynı şekilde Asaf'ta kucağındaki bedene bakarken, Minmin "Ne zamandır beraberiz ben bile şu adamın memesini emcüklemedim Aeri." diye homurdanmıştı.Asaf bu sefer dehşetle, burun kıvıran Minmin'e baktı."Aşkım neler diyorsun?"
Minmin "Hıh!"Diyerek ikiliye ilerledi.Asaf'ın kucağındaki minik bebişi, kendi kucağına alırken Aeri'nin emdiği göğüs ucunu bırakması zor olmuştu doğrusu.Asaf ıslanmış göğsünü eliyle silerken beşiğin içindeki pembe emziği aldı.Mızıklanmaya başlayan minik bedenin ,pembe minik dudakları arasına emziği bıraktığında Aeri sessizce emziğini emmeye başlamıştı bir yandan da annesine bakıyordu.. Sen ememedin ama ben emdim, kıskan! Dermiş gibi.
Üçü beraber yatak odasına gittikten sonra Aeri'yi ortalarına yatırdı Minmin.Asaf'ta yatağa girerek üzerlerini örttü.Minmin bebişin pembe saçlarını severken, iki çift siyah göz kendisini izliyordu bu yüzden dudaklarında minik bir gülümseme oluşmuştu.
Asaf dolmaya başlayan gözleri ile gülümserken önce bebişlerinin ardından eşinin yanağına öpücük kondurdu.
"Ağlama Asaf'ım neden ağlıyorsun? "Minmin endişeyle bir anda duygulanan adamın göz yaşlarını sildi. " Çok mutluyum güzelim, o yüzden duygulandım sadece. "Asaf gülümseyerek yanağındaki elin avuç içine bir öpücük kondurdu.
.
Minmin Asaf'ın siyah bol mu bol sweatini giymiş,bağdaş kurmuş bir şekilde koltukta otururken kucağında,çilekli minik örtüye sarılmış uyuyan bebişin mırıldanmaları ile bakışlarını televizyonda izlediği gece bahçesinden çekmişti."내 작은 딸기 우유(Benim küçük çilekli sütüm)"
Aeri heyecanla gülümsediğinde emziği ağzından düşmüştü.Minmin gülümseyerek emziği aldı ve kenara koydu ardından minik bedeni koltuk altlarından tutarak havaya kaldırdı,kucağına aldı.
"Babayı özledin mi bebeğim?Hmm.. 아버지가 그리웠나요?(Babanı özledin mi?)" Sorularının karşılığı Aeri'den aldığı heyecanlı sesler ile gülümsedi. "Bende çok özledim.. Ama geç gelecekmiş, stüdyonun yerini değiştiriyorlar ya! Ne gerek vardı ki şimdi? " Minmin kendi kendine mırıldanırken boynunu emen bebişin sırtını okşadı.
Aeri annesinin çilek kokan boynunu emerek aralarda gülerken sırtını yavaşça okşayan el ,uykusunu getiriyordu.
Minmin'im aklı ise Asaf'taydı.Sabah kahvaltısı vaktinde dükkan sahibi ile telefonda kavga etmişlerdi bu yüzden yemek bile yemeden işe gitmişti adam. Öğlene doğru ise stüdyoyu taşayacaklarını söylemişti.
Minmin kucağındaki bebeciğin bir süre sonra boynunu emerek uyuması ile ayaklandı ve bebek odasına ilerledi.
Acaba Asaf bir şeyler yemeye vakit bulabilmiş miydi? Aeri uyumadan önce mesaj atmıştı ama geri cevap alamamıştı.. Aeri'yi beşiğine dikkatlice yatırdıktan sonra çilek desenli örtü ile üzerini örttü.Oturma odasından telefonunu aldıktan sonra bebek odasına geri dönerek tek kişilik yumuşak, pembe koltuğa oturdu ve Asaf'ın beklemeye başladı.
.
Kıkırtılar ile gözlerini açtığında önce Asaf'ı ardından onun kucağında duran Aeri'yi görmüştü. "Ben de seni uyandıracaktım güzelim.. Neden burada yattın ki? Boynunu ağrıyacak. " Asaf uyanan bedenin saçını okşadığında Minmin elini tutarak "Çok merak ettim seni. " Diye fısıldamıştı. "Özür dilerim bebeğim. Yeni stüdyo bulduk, sahibi ile anlaşalım derken işler uzadı."
Minmin başını sorun değil anlamında sallayarak koltuktan kalktı. Ağrıyan boynunu ovarak başını ,Asaf'ın göğsüne yasladığım ve diğer göğüste yaslı duran Aeri'nin siyah gözleri ile bakıştılar. "Ne tatlı bebiş.. Ben doğurdum. "
Ve Asaf yüksek sesli bir kahkaha patlattı.
Günün bütün yorgunluğu, işte şimdi geçmişti!
°。
Sonunda bölüm atabildim..
Yedi- yirmi dört aklımdalar ama bölüm yazamıyorum işin garibi.SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...