°。
Altıncı ayın ortalarıydı.Her şey her zamanki gibiydi..Asaf sabahları erkenden işe gidiyor ve öğlene doğru geliyordu.Minmin ise Asaf gelene kadar anca uyanıyor,bebişi ile konuşuyordu.
Ama o sabah, eve gelen beklenmedik misafir ile tansiyonlar biraz gerilmişti.
Asaf'ın babası gelmişti ve Minmin ona çilekli süt ikram ettikten sonra koltukta, gergince oturan eşinin yanına oturmuştu.
Orta yaşlı adam, Minmin'in şişik karnına ardından oğluna baktı.Bu pembe saçlı beden, kız mıydı erkek miydi?Oğlunun eşcinsel olduğunu biliyordu..Yani erkekti ama hamileydi?
Çilekli sütünden bir yudum aldıktan sonra boğazını temizledi.Minik bedenin bir şey ikram ediyim tekliflerini reddetsede,en sonunda kabul etmişti.Kahve beklemişti aslında ama çilekli sütte olurdu..Yapacak bir şey yoktu!
"Bazı sorularım var Asaf."Asaf sinirli bir şekilde nefes vererek "Tamam."Desi kısaca.
"Bebek evlendikten sonra mı oldu?"
"Hayır."
"Kız mı,erkek mi?"
"İkiside erkek."Adam biraz durdu."İkiz mi?"
"Hayır.Eşimde erkek,bebeğimde erkek."Dedi Asaf soğuk bir sesle.Minmin gerilerek yanındaki bedene sığındı.
"İsimleri ne?"
"Minmin.Bebeğimizin Aeri."Adam bu sefer kaşlarını çattı."Nereli?"
"Koreli."
'İzlediğim soru cevap videoları gibi.'Diye geçirdi içinden Minmin.
"Ne zamandır berabersiniz?"
"Yedi-sekiz ay oluyor."
"Bebek kaç aylık?"
"Altı."
Adam bir süre sessizce çilekli sütü içti ardından ayağa kalktı."Şirkette çalışmayacağına emin misin?"
"Evet."Asaf'ta ayağa kalktığında,Minmin'de ona yapışık durduğu için kalkmıştı.Adam başıyla onayladı ardından elini Minmin'e uzattı."İlk tanışmamız kötü oldu.Kusra bakma."
Minmin şaşkınca kendisine uzatılan eli ucundan tuttu sonra hemen geri çekti ve Asaf'ın koluna tutundu.Asaf'ın babası başka bir şey demeden gittiğinde,ikiside gergin bir şekilde koltuğa oturmuştu tekrardan.
"Stres yapma bebeğim.Aeri için iyi olmaz."Diye mırıldanarak, minik bedenin şakağına öpücük kondurdu."Tamam stres yapmıyorum."Minmin sakin bir şekilde konuşmaya çalıştığında güldü Asaf.
"Bana Korece öğretmeye ne dersin?"
.
4 gün sonra
"Biz kargo sipariş vermedik ki?"Minmin, kapıdaki kargocu adama şaşkınca bakarken adam adresi tekrardan göstermişti."Adres buraya ait."
"Peki madem."Minmin kapının arkasından çıkmadan,adamın gösterdiği yere imza attı ardından kargoyu aldı ve kapıyı kapattı.
"Bu ne ki?"Kendi kendine mırıldanırken oturma odasına girdi.Yerde şınav çeken Asaf'a paketi gösterdi."Bu ne?"Asaf kaşlarını çatarak pakete bakarken, şınavı bırakıp ayağa kalkmıştı.
Minmin'in gözleri yavaşça, kaslardan kasıklara doğru kayan ter damlasına takılı kalırken paketin elinden alındığını fark etmemişti bile.
Bir haftadan daha fazladır beraber olmamışlardı ve Minmin aşırı derecede azgındı!
Sertçe yutkunarak,paketi açan Asaf'ın ellerine baktı...Damarları belirginleşmiş,büyük,kemikli ve dövmelerle süslenmiş ele.
Tekrar sertçe yutkunarak Asaf'ın yüzüne baktı...Çene kemikleri belli,dolgun vişne çürüğü dudakları,hafif çekik siyah gözlerin olduğu yüze.
Amanın Minmin'e neler oluyordu böyle!Alt tarafları çilek toplamaya çıkarken,yüzü kızarmış,nefesleri hızlanmıştı.Ellerini karnının üzerine getirerek parmakları ile oynarken,Asaf elindeki iki karta baktı.
Kimlik kartlarına.
Medeni durumu, evli yazan kimlik kartlarına.
Kaşlarını çatarken dudakları aralanmıştı.Bu kesin babasının işiydi.Kimlik çıkarmak hele resmi olarak evlenmediği biriyle,parmak izi kontrolü bile yapılmadan bu kadar basit bir şekilde anca babası halledebilirdi bu işi zaten.
"Asaf."Minmin'in değişik ses tonuyla bakışlarını, kartlardan nefesi hızlanmış elleri ile oynayan bedene çevirdi."Ne oldu bebeğim?"
Minmin dudaklarını aralayarak 'Sevişelim.'Diyecekti ki "Yok bir şey."Demiş, utanarak mutfağa gitmişti.Arkasında afallamış bir Asaf bırakarak.
°。
Kimlik işini bu adam nasıl halletti diye sormayın,ben de bilmiyorum.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...