26-Kore Uçağına Binmeyen Kalmasın

8.5K 798 116
                                    

RM-Seoul

•RM-Seoul

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°。

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°。

"Bebeğim..bil bakalım nereye gidiyoruz?"

Asaf'ın sorusuyla başını çilek kasesinden kaldırdı."Nereye gidiyoruz?"Ağzı doluyken sorduğu ve şapşal şapşal baktığı için çok tatlı duruyordu minik beden,haliyle Asaf eliyle ağzını kapatarak sessiz bir cığlık attı ardından boğazını temizleyerek arkasına sakladığı biletleri gösterdi.

"Kore'ye gidiyoruz."

Minmin'in anbean değişen yüz ifadesi ile gülümsedi Asaf."G-gerçekten mi?"Minmin kaseyi yatağa koyarak yavaşça ayağa kalktı."Neden gidiyoruz ki?"

"Dün annemi ziyarete gittiğimizde haksızlık olacağını düşündüm..Neden anneni ziyarete gitmeyelim ki dedim kendi kendime ve sonuç bu oldu."Diyerek biletleri salladı Asaf."Ama benim pasaport-"

"Hallettim bebeğim."Minmin'in gözleri dolu dolu olurken, çileklerden dolayı kırmızı olan alt dudağı öne doğru büzülmüştü."Asaf.."Sesinin titremesine engel olamazken sıkıca sarıldı sevdiği bedene.Asaf ise gülümseyerek minik bedeni sıkıca sarmalamıştı kollarıyla.

.

Dokuz saatlik uçak yolculuğu..Değişikti.

Asaf ilk defa uçağa binmişti ama Minmin daha önce oyuncak haliyle yolculuk yaptığı sırada yanlışlıkla binmişti.

Yol boyunca bulutları ve birbirlerini izlemişlerdi tabii Minmin bolca uyumuştu ama sorun degildi.Minik bedenin yorgun olmaması lazımdı.Haziran ayında oldukları için havalar iyice sıcak olmuştu.Minmin'in karnı her geçen gün belirginleşiyordu,sıcak olacağı için kıyafetlerle saklamak zorlaşacaktı olası bir gereksiz insan saldırsından korkmuyor değildi Asaf bu yüzden erkenden Kore yolculuğunu ayarlamıştı.

Havaalanından sonra otobüse binmişlerdi.Minmin'in kolay kaybolmasından dolayı herkese 'Nasıl gideriz?Hangi otobüse,arabaya bineceğiz?Nerede ineceğiz?'Tarzında sorular sormuştu,zavallı Asaf ise 'Korece öğrenmeliydim.'Diye düşünmeden edemiyordu.

Para işini Asaf önceden hallettmişti,kalabilecekleri yerleri araştırmıştı bu yüzden önce kalacakları pansiyona gidecekler bugünlük dinleneceklerdi.

Otobüsten indikten sonra Minmin biraz soluklandı.Midesinin bulanması hiç iyi olmuyordu,bebeğe bir şey olacağından da korkuyordu açıkçası."Su içmek ister misin bebeğim?"Diye sordu Asaf,minik bedenin oturduğu banka otururken."Yok..Daha çok midemi bulandırıyor."Diyerek gözlerini kapattı ve temiz havayı içine çekti Minmin.

"Şimdi ne yapacağız?"Asaf etrafa bakınarak gördüğü taksileri gösterdi."Taksiye binecek ve kalacağımız pansiyona gideceğiz.Olmazsa sen odada dinlenirsin,ben yemek almaya giderim."

"Yemekleri kendimiz mi alacağız?"Minmin'in sorusunu başıyla onayladı."Apartman gibi kendi yemeğimizi kendimiz alacağız."

"Tamam.Gidelim mi?"Minmin ayağa kalktığında Asaf'ta ayaklanmış, siyah bavulu ve pembe sırt çantasını alarak Minmin'in beline elini koymuştu.

.

"어디 출신 이세요?(Nerelisiniz?"Orta yaşlı adamın sessizliği bölerek bir şeyler söylemesi ile Asaf yanındaki bedene baktı.

"내 사랑은 터키어, 나는 한국인입니다.(Sevgilim Türk,ben Koreliyim.)"Minmin Korece konuştuğunda aşırı tatlı çıkan sesiyle gülümsememeye çalıştı Asaf.Şoför önce şaşkınca dikiz aynasından kendilerine baktı ardından gülerek yola bakmaya devam etti,çok geçmeden Türkiye ile ilgili bildiği yiyecekleri,futbol takımlarını ne varsa saymaya başladığında Minmin Asaf'a bazı şeyleri çeviriyor,muhabbete dahil olmasını sağlıyordu.

Yol böyle geçip gittiğinde kalacakları yere gelmişleedi en sonunda.Arabadan indikleeinde bavulu almış ve şoför ile vedalaşmış,içeriye girmişlerdi.Bu sefer görevlilerin İngilizce bilmesi ile işleri daha çok kolaylaşmıştı-Daha doğrusu işler,Asaf için kolaylaşmıştı.

Uzun bir günün ardından kalacakları odaya girmeyi başardıklarında, derin bir nefes verdiler."Burası çok soğuk."Asaf girişteki yere, odanın anahtarını bırarak sağ tarafta kalan mutfak ve oturma odasının birleşik olduğu geniş odaya girmişti.Koltukların karşısındaki orta sehpanın üzerindeki kumandayı alarak klimayı kapattı.

"Asaf baaak!"Minmin'in öbür odadan kendisine seslenmesi ile küçük koridordan geçerek diğer büyük yatak odasına girdi.Minik beden iki kişilik yatağın üzerinde duran,kuğu deseni verilmiş havluyu gösteriyordu.

Gülerek minik bedenin arkasına geçti ve ellerini,bol pembe tişörtten içeriye sokarak şişik karnı okşadı,sıcak boyuna bir öpücük kondurduktan sonra "Alısveriş yapmaya gideceğim bebeğim.İstersen evde kalabilirsin."

"Ben de geleceğim."Minmin başını yana çevirerek adamın yanağına öpücük kondurdu.

.

"Bizim marketlerden daha farklı..Dürüst olayım daha güzel."Asaf'ın etrafa beğenmiş gözlerle bakması ile ister istemez gururlanmıştı minik beden.

İçecek reonundan dört günlük çilekli süt ve kahve stokunu yapacak şekilde aldılar.Şu kısıtlı günlerini yemek yaparak geçirmemek için sadece ısıtılacak veya sıcak su ile halledilecek hazır yemekler;Aburcuburları Minmin için çilek aromalı seçselerde Asaf farklı şeylerde almıştı.

Ve Asaf için çatal almışlardı..Çubuk kullanabileceğini düşünmüyordu.

Alışverişlerini Minmin'in yönlendirmeleri,yemek tanıtımları ile tamamlarken hava iyice kararmıştı.Yorgun bir şekilde pansiyona geri döndüklerinde Minmin doğrudan koltuğa atmıştı kendisini, Asaf ise noodle hazırlamaya başlamıştı

İlk günlerini yolculukla geçirmişlerdi,yarın ise Minmin'in annesini ziyaret edecekleri.

°。

Arkadaşlar daha önce Kore'ye gitmedim o yüzden çoğu şeyi sallayacağım,kusra bamyayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar daha önce Kore'ye gitmedim o yüzden çoğu şeyi sallayacağım,kusra bamyayın.

Korece yazılan kısımları çeviriden baktım..Ve bilirsiniz çeviri her zaman eksik,fazla,yanlış çevirir.Türkçe yazıp eğik yazmak istedim sonra havası kaçar diye Korece yazdım..Şey etmeyin pek.

SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin