•Troye Sivan-Youth
°。
"Minmin."Minik beden yanağına ve dudaklarına konan öpücük ile gözlerini açtı.Asaf pembe yanağa son bir öpücük kondurdu ve doğruldu."Kalk hadi bebeğim,kahvaltı edelim."Minmin gerildikten sonra "Babacığım~"Diye tatlı bir şekilde mırıldanmıştı.
Asaf bunu beklemediği için anlık afallasada ardından gülümsemesini bastırmaya çalıştı.
"Ne zaman gülmemek için uğraşsan dudaklarını öne büzüyorsun."Minmin kıkırdayarak yattığı yerden doğruldu.Bacaklarının yanında oturan adamın,öne büzülmüş dudaklarını iki parmağı arasına alarak kahkaha attı.
Asaf en sonunda dişlerini gösterecek şekilde gülümsemiş,minik bedeni tutarak kucağına çekmişti.Minmin dudaklarını Asaf'ın dövmeler ile süslü boynuna bastırarak öpücük kondurdu."Bugün seni bir yere götüreceğim."
"Nereye?"Minmin merakla başını kaldırdığında,gülümsedi Asaf.
.
"Vay canınaa!!"Minmin parlayan gözlerle etrafa bakarken, Asaf onun bu haline gülmüştü."Daha önce hiç lunaparka gitmemiştim."Minmin gözlerini,kendisini izleyen siyahlar ile buluştururken kocaman gülümsemişti."Elini tutabilir miyim?Kaybolmak istemiyorum."Minmin'in bu tatlı sorusunu elini uzatarak cevapladı Asaf.
Minmin utanarak minik eliyle,Asaf'ın dövmeli büyük elini tuttu ardından jeton almış ve içeriye girmişlerdi.
"Pamuk şeker!"Minmin işaret parmağı ile pamuk şeker standını gösterdiğinde Asaf "Almaya gidelim."Demişti.Beraber standa ilerlediklerinde satıcı adam ilk başta birleşik ellerine ardından Minmin'e ve Asaf'a baktıktan sonra gülümsemişti.
"Hangi renk istersin bebeğim?"Asaf'ın sorusunu,pembe pamuk şekeri göstererek cevapladı."Pembe ve maviden alacağız."Adam pamuk şekerleri taktığı çubuktan alarak Minmin'e uzattı ve Asaf'ın kendisine uzattığı parayı aldı.
Asaf mavi pamuk şekerini Minmin'den alırken "Oturarak yiyelim."Demişti.Minik beden başıyla onayladı.Beraber banka oturduklarında,Minmin heyecanla pamuk şekerini yemek için bekliyordu ki yanında oturan Asaf'ın kendi mavi pamuk şekerini yemeye başlamış olduğunu gördüğünde kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...