°。
"Su tamamdır."Asaf, kucağında sıkı sıkı bebeğini tutan Minmin'e bakarak gülümsedi."Emin misin Asaf?Yani..Yıkanmak zorunda mı?"Minmin bebişe saklamak istercesine sarılırken, Asaf sorun olmadığını göstermek istercesine bakmıştı.
"Gözlerini pamukla sildik zaten mis gibi kokuyor.Bence banyoya gerek yok."Minmin hızlı hızlı kendisine inandırmaya çalışır bir tonda konuşurken, yere çömelmiş küvetin içindeki bebek küvetindeki suyu kontrol eden Asaf'ı ikna etmeye çalışmıştı.
"Bebeğim..Neden korkuyorsun?"Diye sordu Asaf,ayağa kalkarken."Çünkü..Ya bir şey olursa?"Minmin'in endişeyle sesi titrediğinde Asaf ona yaklaşmış ve şakağına öpücük kondurmuştu."Sorun olmayacak Minmin'im."Minmin fazlaca tereddütte kalsada sonunda kucağındaki bebişi Asaf'ın kaslı kollarına bıraktı.
Asaf önce bebeklerinin başını yıkamış ardından kıyafetlerini çıkartmış ve küvete bacaklarına kadar sokmuştu.Bununla beraber Aeri ağlamaya başlarken Minmin endişeyle küvete ilerledi ve yere çömeldi."Asaf..Neden ağlıyor?"
"Çok normal bebeğim."Asaf tek eliyle Aeri'yi hafif yüzüstü yatar pozisyonda tutarken sırtını yıkadı.O sırada Aeri ağlamayı bırakmıştı bu da Minmin'in rahatlamış bir nefes vermesini sağlamıştı.
Asaf bebeği yakıma işini bitirdiğinde Minmin'in yardımı ile havluya sarmıştı.Minmin kucağında havluya sarılı duran bebeği ile bakışırken ,Asaf dolaptan bebek yağını aldı."Odaya gidelim."Asaf elini minik bedenin beline koyarak gülümsediğinde, Minmin yavaş ve dikkatli adımlarla yatak odasına ilerledi.
Yatak odasına girdiklerinde Minmin kucağındaki bedeni yatağa yatırdı.Yavaşça yumuşak havluyla bebeği kurularken Aeri boncuk boncuk gözleri ile annesini izliyordu.Asaf parmağına sıktığı kremi iki eliyle yayarak ısınmasını sağladıktan sonra bebişin vücuduna yedirdi ardından dikkatli bir şekilde ,canını yakmamaya özen göstererek giydirdiler.
Asaf minik bedeni kucağına alarak, Minmin'in dudaklarına öpücük kondurdu."Mamasını hazırlayalım."
Minmin heyecanlı bir şekilde başıyla onayladı ve mutfağa gittiler.Asaf bebişi Minmin'in kucağına vererek sütü hazırlamak için malzemeleri çıkartırken, Minmin nefesini tutmuş kolları arasında esneyen minik bedene bakıyordu.
"Onu ben doğurdum."Diye fısıldadı birden bununla beraber Asaf gülmüştü."Evet bebeğim,sen doğurdun.Aksini iddia eden olmadı ki."Minmin başıyla onaylayarak burnunu pembe yanağa değdirdi."Çokta güzel doğurmuşum."Asaf omzunun üzerinden, arkasındaki ikiliye bakarak gülümserken "Altın vuruşu ben yaptım ama..Bu bir takım çalışması."Demişti.
Aslında Minmin'in alınmasını veya terslemesini bekledi bir yandan ama minik beden başıyla onaylamış "Evet..Bu bir takım çalışması.Harika bir bebek başardık."Demişti.
Asaf kendisini tutamayarak bir kahkaha attığında Minmin'de kıkırdamıştı. Aeri seslere saniyelik kapattığı gözlerini açarken, damak etlerini göstererek gülümsedi.
" Bak bak bebişimiz gülüyor! "Minmin heyecanla konuştuğunda Asaf biberonun kapağını takmış ve yanlarına gelmişti. " Gülümsemesi bile sana benziyor Minmin'im.. Senin genlerin biraz fazla gitmiş. "
Minmin dişlerini göstererek gülümserken, Asaf'ın şakağına öpücük kondurması bir olmuştu. "Bebişi besleme vakti.. "Biberonu heyecanlı sesler çıkaran minik bedene doğru salladı.
Beraber oturma odasına geçtiklerinde Asaf Aeri'yi koluna yatırarak sütünü vermişti, Minmin ise yanağını Asaf'ın omzuna dayamış merakla minik bebişi izliyordu.
"Aşklarım benim. "Diye fısıldadı Asaf, o kadar özel hissediyordu ki kendisini! Kucağında minik bebişi, yanında eşi vardı..Mutluydu,sevgi doluydu.
Hayattan daha ne isteyebilirdi ki!
°。
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...