17-Ben Güzel Miyim?

9.3K 908 136
                                    

°。

Gece olduğunda müşteriler ileride olan barlar,gece kulüpleri dolayısıyla artarken Minmin köşeye sinmiş yoğunluğu izliyordu.

Yaver adındaki rastalı çocuk,Boran,Cemal ve Zümrüt olmasa işler Asaf için daha zor olurdu büyük ihtimalle.Minmin oturduğu yerden biraz doğrularak Asaf ile konuşan kadına baktı bununla beraber dudakları 'O' Şeklini aldı.

Kadın..Çok ama çok güzeldi.

Dalgalı kumral saçları beline kadar iniyordu.Yeşil gözleri adeta parlarken,kırmızı ruju zaten dolgun olan dudaklarını daha dolgun gösteriyordu.İncecik beli,dolgun kalçaları ve orta boy göğüslerini daha çok belli eden kırmızı dar bir elbise giymişti.

"Çok güzel.."Diye mırıldandı Minmin.

Asaf'ın yanına yakışacak kadar güzel.

Alt dudağı öne doğru büzülürken, kucağında birleştirdiği ellerini göğüs hizzasına getirdi ve en samimi şekilde 'Lütfen..Lütfen onu benden almasın.'Diye içinden geçirdi.

Asaf,kendisine dövmenin nasıl olcağını anlatan kadını dinlerken yan gözle minik bedeni kontrol etti ama gördüğü dokunsan ağlayacak halde olan ifadeyi gördüğünde kaşlarını çatarak kadına "Bir dakika bekleyebilir misiniz?"Diye sormuştu ama cevabı beklemeden büyük adımlarla, koltukta oturan minik bedenin yanına gitmişti.

"Bebeğim?"Minmin burnunu çekerek, endişeyle kendisine bakan Asaf'a çevirdi gözlerini."Ağlıyor musun?Neden?Ne oldu bebeğim,biri bir şey mi yaptı?"Asaf çocuğun önünde diz çökerek,arka arkaya sorularını sıralamıştı.

Minmin başını olumsuz anlamda salladı.Asaf etrafa baktıktan sonra minik bedenin bileğinden nazikçe tuttu ve ayağa kalkmasını sağladı."Yaver.Kadınla benim yerime ilgilen."Rastalı çocuk başıyla onayladıktan sonra koşar adımlarla, kasanın orada bekleyen güzel kadının yanına gitti.

"Gel bebeğim."Asaf nazikçe çocuğu kendisi ile beraber stüdyonun arka tarafındaki odaya ilerletirken yan bir gözle minik bedenin dolu dolu olmuş gözlerine bakıyor,neden üzüldüğünü anlamaya çalışıyordu.Aklından o kadar çok şey geçiyordu ki!Kaşla göz arası birinin ona dokunmuş olabileceği ya da bir şey demiş olabileceği.Belki de kendisinin farkında olmadan bir şey yapmış olabileceği gibi bir sürü şey geçiyordu.

Odaya girdiklerinde Asaf kapıyı kapatarak kitledi ardından minik bedeni tek hamlede kucağına alarak,dolapların karşısındaki siyah deri koltuğa oturdu.Minmin başını, Asaf'ın göğsüne gömerken kucağına daha çok yerleşti.

"Bebiş.Ne oldu?"Asaf kollarını minik bedene sararak kulağına doğru fısıldadı."Asaf...Aşk yapalım!"Minmin birden geriye çekilerek, hırs dolu bir yüz ifadesi ile afallayan Asaf'a baktı."N-ne?"

"Aşk yapalım!Sevişelim!Bebek yapalım!"Minmin bildiği bütün terimleri sayarken minik elleri ile adamın siyah kazağını kavramıştı.Asaf şaşkın şaşkın gözlerini kırpıştırdıktan sonra gülerek başını geriye yatırdı tabii bu hareketi ile minik bedenin, boynuna öpücükler konduracağını hesaba katmamıştı.

Minmin bir yandan adamın boynuna öpücükler kondururken, bir yandan kendisinu altındaki sertliğe bastırarak kalçasını iki yana oynatıyordu.Hareketleri aceleciydi ve sanki bir şeylerden emin olmaya çalışıyor gibiydi.Asaf minik bedenin kalçasına ellerini koyarak durmasını sağlarken,boynunu sömürn dudakların büzülerek geriye çekilmesi ile Minmin'e baktı.

"Bir saate kapatacağız bebeğim.Eve gidince istediğin kadar aşk yaparız ama bana ne olduğunu, neden üzgün olduğunu söyler misin?"Asaf sakin ve şevkatli bir ses tonuyla konuştuğunda Minmin başını kucağına eğdi."Ben güzel miyim?"

"Evet bebeğim.Çok ama çok güzelsin."Asaf hiç beklemeden cevapladı miniği."Ama bak çok ama çok mu güzelim?"Minmin umut dolu parlayan gözlerini siyahlar ile birleştirdi."Evet.Çok ama çok güzelsin."Asaf dolgun dudaklara doğru fısıldadıktan sonra minik öpücükler bıraktı arka arkaya.

Minmin "Peki o güzel kadından bile güzel miyim?"Diye sordu öpücüklerin arasında."Asaf anlamayarak kaşlarını çattı."Hangi kadın?"

"Hani yeşil gözlü,kırmızı elbiseli kadın!"Minmin alacağı cevaptan korkarak sorduğunda, karşılığı Asaf'tan aldığı anlamamış bakışlar olmuştu."Az önce konuştuğun kadın."

"Haaa!"Asaf olayı anlayarak gülmeye başlarken kucağındaki bedene sıkı sıkı sarıldı."Benim şapşal bebişim!Dikkat etmedim bile,aklım sendeydi çünkü.Bebeğim benim."Asaf cümlelerinin sonunda kahkahalar atarken Minmin'in ise dudaklarında bir gülümseme oluşmuş,kollarını adamın beline sarmıştı.

O her zaman Asaf'ın en güzel bebişi olacaktı.

°。

SİZLERİ SEVİYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin