•Lee Chanwon-I Am Happy
°。
1 hafta sonra
"나는 행복합니다
나는 행복합니다
나는 행복합니다
(Mutluyum-Mutluyum-Mutluyum)~"Minmin bebeğe zarar vermeyecek şekilde, kalçasını bir sağa bir sola sallarken şarkı söylüyor bir yandan yaptığı pankekleri tabağa kule şeklinde diziyordu.
"기다리던 오늘 그날이 왔어요
즐거운 날이예요
움츠렸던 어깨
(Beklediğin gün geldi-Güzel bir gün-Omuz silkme)~"Tabağı alarak özenle hazırladığı kahvaltı sofrasının tam ortasına koyduktan sonra biraz geriye giderek ,şöyle bir baktı.Reçeller,çikolata,bal,peynir,zeytin hepsi buradaydı!Pankek tabanının etrafında dizili duruyorlardı.
"Harika."Minmin memnun bir şekilde gülümserken, paytak adımlarla yatak odasına ilerledi.
İçeriye baktığında, Asaf'ın yüzüstü yastığa sarılmış bir halde uyurken gördüğünde gülümsedi.Bir saat öncede aynı pozisyonda uyuyordu bu adam.
Hiç mi rahatsız olup kıpırdamazdı bir insan ya!Oysa Minmin şekilden şekle girerek uyuyordu.
Karnını ovarak yatağa oturdu.Diğer eliyle Asaf'ın alnına dökülmüş siyah saçları geriye alarak,yakışıklı yüzüne baktı.Sakalları çıkmaya başlamıştı ve saçları biraz daha uzamıştı..Eh Minmin'in de pek farkı yoktu!Onunda saçları uzamış hatta ense kısmı omuzlarına gelmek üzereydi.
İkiside saçlarını kesmeye çok üşeniyordu!
"Asaf'ım."Minmin nazikçe mırıldandığında karşılığı "Hmm?"Olmuştu."Kahvaltı hazırladım..Pankek yaptım,dün canım çekti demiştin ya."Tatlı tatlı konuşurken Asaf gözlerini kısık bir şekilde açmıştı."Yerim seni."Diye fısıldadı boğuk sesiyle ardından doğrularak gerindi ve Minmin'e arkasından sarılarak, askılı pembe elbisenin açıkta bıraktığı omuzlara öpücükler kondurdu.
Minmin kıkırdayarak kıpırdanırken karnına sarılan kolları,minik elleri tuttu.
Güne güzel başlamışlardı...
.
"Kızılcıklar oldu mu selelere doldu mu..Gönderdiğim çoraplar ayağına oldu mu..Mendili geline mendil verdim eline..Kara kına yollamış yar benim ellerime.."Asaf şarkıyı söyleyerek bir yandan sakallarını kesiyordu.Minmin'in saçlarını kestikten sonra gaza gelmiş, kendi saçlarını ve sakallarını halletmeye başlamıştı.
"Kızılcıklar oldu-Bu nereden dilime dolandı şimdi ya?"Söylene söylene tıraş bıçağını lavaboya vurarak yıkadı ardından kalan kısımları almaya devam etti."Gerçekten nereden diline dolandı?"Tuvalette oturan Mnmin'in sorusu ile gülerek "İlkokulda hoca müzik dersi için herkese bir şey ezberletip zorla söyletmişti..Tekrar hatırladım."Diye cevapladı.
"Kuru kayısı yemen lazım bebeğim veya kefir içmen, kabızlık sorununa iyi gelir."Asaf, biraz daha ıkınırsa ya kafası patlayacak ya da bebeği doğuracak olan minik bedene aynadan bakarken gülmemek için dudaklarını birbirime bastırdı.
"Sevmiyorum ki onları!"Diye homurdandı Minmin."Çilekli kefir alayım sana."
"Olur."Anında kabul etti minik beden bu Asaf'ı kendisini tutamayarak güldürmüştü.Hamilelikle beraber kabızlıkta başlamıştı,Minmin'i bu durum çok zora sokuyordu ve zerre memnun değildi.
Blup sesi ve Minmin'den çıkan derin bir nefes "Sonunda!" Diye bağırmasıyla evi inletecek bir kahkaha patlattı Asaf."Gülme!"Minmin'in sinirle bağırması ile daha çok gülerken tatlı homurdanmalar kulaklarına doluyordu.
Minmin işlerini bitirerek ellerini yıkarken bayık bakışlar,öne Büzdüğü dudaklarla beraber kıs kıs gülen Asaf'a bakmamak için üstün bir çaba sarf ediyordu ki yanağına konan sert öpücükler ile sersemleyiverdi.
"Trip atacağım sana, öpme."Minmin'in homurdanmasını dinlemeden öpmeye devam etti Asaf."Çok tatlısın be!"Pembeleşmiş yanağa son bir öpücük kondurup, yüzünü yıkadı o sırada Minmin gitmeyerek yanında kalmıştı.
"Artık öpünce sakallarım batmayacak bak."Yüzünü kuruladıktan sonra eğilerek yüzünü gösterdi Asaf.Minmin ise gülümseyerek, minik ellerini sakallardan arınmış çeneye götürmüştü."Bunu sevdim."
"Ne yapalım biliyor musun bebeğim?Kucağıma otur böyle, çilek yerken film izleyelim."Minmin bu teklifi, heyecanlı bir şekilde başıyla onayladığında gülümsedi Asaf.
.
Asaf kucağında oturan çocuğun omzuna çenesini dayamış,ellerini şişmiş karnın üzerinde birleştirecek şekilde telefonu tutuyordu.Minmin'en elleri ise Asaf'ın ellerinin altında duruyor,sırtını yapılı göğüse yaslamıştı.Kasedeki çilekler az önce bitmişti ama izledikleri animasyona tutulmuşlardı bu yüzden farkına bile varmamışlardı...Ta kii Minmin avcunda hissettiği baskı ile eli hafiften havaya kalkarken, üzerinde duran Asaf'ın eli de yükselene kadar.
İlk başta ne olduğunu anlayamasalarda aynı şey bir daha olduğunda, şaşkınca nefeslerini tuttular ve birbirlerine baktılar.
"Tekme attı.."Diye fısıldadı Minmin."Evet.."Asaf'ta aynı şekilde fısıldadığında şaşkınca güldüler.Asaf telefonu kapatarak kenara koydu ardından minik bedenin boynuna öpücük kondurarak,dolu gözlerle karnını okşayan Minmin'i izledi.
Bebişleri ilk tekmesini atmıştı.
°。
Asaf'a ilkokulda zorla şarkı söyleten hoca = Benim ilkokukdaki hocam...Aynı durumu yaşamış olmam ve hala aralarda ''Kızılcıklar oldu mu-' Diye evde dolaşmam der,susarım.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...