•Zedd&Katy Perry-365
°。
Minmin Asaf'ın omuzlarından tutarken nefes nefese ona bakıyordu.İkiside birbirlerinden dehşet etkileniyor ve bunu hissediyorlardı.
Asaf ,kucağındaki çıplak bedenin kalçalarını okşadı.Küvetteki ılık su vücutlarını ısıtırken,dudaklarını birleştirdiler.
Asaf pembe dudakları sömürürken,dolgun kalçaları okşuyordu."Minmin.Bebeğim,içinde olmak istiyorum."Asaf dudaklarını ayırdıktan sonra fısıldarken,Minmin başını olumlu anlamda salladı.
Asaf minik bedenin boynuna öpücükler kondururken parmaklarını,kasılan deliğe sürttüğünde Minmin sessizce inleyerek gözlerini kapatmış ve başını,Asaf'ın omzuna yatırmıştı.
Asaf iki parmağını içeriye iterek sıcak duvarları okşarken bir yandan minik bedenin boynundan,omzuna kadar öpücükler konduruyordu.
Biraz daha parmakları ile deliği genişlettikten sonra aletinin ucunu deliğe konumlandırarak,Minmin'in kalçalarından tuttu."Kontrolü sen al."Diyerek geriye yaslandığında Minmin titreyen ellerini, Asaf'ın göğüslerine koysu ve yavaşça oturarak aleti içine aldı.
Asaf çocuğun kızarmış yanaklarına,aralık dolgun dudaklarına ve baygın gözlerine bakarken Minmin'in hareket etmeye başlaması ile boğukça inleyerek başını geriye yatırdı.
Minmin,Asaf'ın üzerine yatarak açıkta kalan dövmeli boyuna öpücükler kondururken kalçasını ilk başlarda yavaşça ardından hızıca hareket ettirmeye başlamıştı.
Suyun sıçrama sesi ve ikilinin inlemeleri banyoyu doldururken Asaf,Minmin'in çenesinden tutarak kaldırdı.Dolgun dudakları büyük bir iştahla öpmeye başlarken Minmin'in kalçalarını okşuyordu bir yandan.
Minmin boşalmanın etkisiyle inlerken, dudaklarını ayırmışlardı çok geçmeden Asaf'ta son vuruşunu yaparak çocuğun içinden çıktı ve suya doğru boşaldı.
Nefes nefese birbirlerine bakarken Asaf, pembe saçları geriye attırdı alnına bir öpücük kondurduktan sonra Minmin'i ters çevirdi.
Minmin ellerini küvetin başına koyareken, omzuna konan öpücük ile titrekçe bir nefes aldı.Asaf dizlerinin üzerinde dururken önünde sergilenen,dolgun kalçaya bakarak aletini bir kaç kez çekti ardından tekrardan Minmin'in içine girdi.
"Çok güzelsin..."Asaf ince beli her iki tarafından tutarak hızlıca gitgel yapmaya başlarken Minmin seslice inledi."A-Asaf.."
"Efendim bebeğim?"Asaf minik bedenin üzerine eğildi."B-biraz yavaş olabilir misin?"Minmin utanarak mırıldanırken,Asaf hareketlerini yavaşlatarak gitgellere devam etti.
Asaf bir elini ince belden çekerek sızdıran erkekliğe götürdüğünde Minmin inleyerek tutuğu yeri sıkmaya başladı.
Asaf gitgellere devam ederken aleti çekti bir süre,ardından ilk Minmin adamın eline sonrada Asaf çocuğun içinden çıkarak sırtına doğru boşalmıştı.
Minmin doğrularak otururken sırtını,Asaf'ın gövdesine yasladı.Asaf minik bedenin boynuna öpücükler kondurarak ellerini çıplak,suyla ıslanmış bedende dolaştırdı.
Minim karnının üzerinde duran büyük eli minik elleri ile tutarken,başını yana çevirerek Asaf'ın şakağına öpücük kondurdu.
"Çok tatlısın Minmin."Asaf burnunu beyaz boyuna sürterek derin bir nefes aldı.."S-sen de çok yakışıklısın."Minmin utanarak mırıldanmıştı.
Asaf gülümseyerek bir nefes daha aldı.
.
"Bebiş."Asaf,kucağında oturan çocuğun sıcak boynuna arka arkaya öpücükler kondururken Minmin kıkır kıkır gülüyordu.
"Oh!Mis kokulu mis!"Asaf öpücüklerini çocuğun yüzüne çıkartırken Minmin kollarını sıkıca Asaf'ın boynuna sarmıştı.
Banyodaki vakitlerinden sonra hızlıca duş almışlardı.Asaf sadece siyah eşofman altı giymiş,Minmin ise onu tamamlar gibi üzerine bol siyah sweati giymişti.Şimdi ise Asaf yatakta oturmuş,kucağında oturan Minmin'i seviyordu.
"Pirinç kekini evde yapabilir miyiz?"Diye sordu Asaf,pembeleşmiş yanaklara son öpücükleri kondururken."Yapabiliriz!"Minmin heyecanla bağırırken kollarını havaya kaldırdı.Asaf gülerek"Yarın yapalım."Dedi ve elini sweatten içeriye sokarak çıplak beli okşamaya başladı.
Minmin her temaslarında heyecanlanırken kollarını geriden Asaf'ın boynuna sardı.Asaf çocuğun yüzüne öpücükler kondurmaya devam ederken gelen mesaj sesiyle gözlerini devirdi ve komodinin üzerindeki telefonunu aldı.
Boran:Patron.
Yarın geliyor musun dükkâna?Asaf:Hayır.
Benim yerime Yaver'i ara.Boran:Tamam patron.
"Yarın son izin günüm." Diye mırıldanarak, telefonu kapatarak komodinin üzerine bıraktı."Yapmak istediğin bir şey var mı?"
"Pirinç keki!"Minmin kollarını havaya kaldırarak heyecanla bağırdı.Asaf gülerek minik buruna öpücük kondurdu."Gitmek istediğin bir yer var mı?"
"Hayır yok!Ne zaman bir yere gitsem kayboluyorum."Diyerek kesin bir şekilde karşı çıktı."Peki madem."Asaf üstelemeyerek minik bedenin beline, kolunu daha sıkı sardı.
Evde olmaları işine gelirdi doğrusu!Bir çok kişinin Minmin ile fotoğraf çekilmek isteyeceğini biliyordu.Çocuğu hangi birinden kaçırabilirdi ki?
Minmin gülümsemek,Asaf'ın boynuna kollarını sararken burnuna dolan güzel koku ile gözlerini kapatmıştı.
°。
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...