°。
İkiside çok heyecanlıydı çünkü bebişlerinin cinsiyetini,üçüncü aya girdikleri için öğrenebileceklerdi!
"On beş nisan..Cinsiyet-"Minmin'in mırıldanırken,Asaf elindeki kahve ile odaya girmişti.Sigarayı bırakmaya çalışıyordu ama bu sefer kahveye takmıştı."Ne yapıyorsun bebeğim?"
"Not alıyorum."Çilek desenleri olan defteri gösterdi minik beden,bununla beraber gülümsemişti Asaf."Cinsiyetini öğrendikten sonra buraya yazacağım."Defteri kapatarak ayağa kalktı.
Aslında cinsiyeti onlar için önemli değildi.Önemli olan sağlıklı olmasıydı zaten bebişin odasını bile cinsiyete göre dizayn etmemişlerdi.Sade beyaz beşik,dolaplar kullanmışlardı.Oyuncaklar ve kıyafetleri ise rastgele almışlardı.Kız olursa bebeklerle,erkek olursa arabayla oynayacak gibi toplumsal cinsiyet düşüncesi yoktu ikisinde de ama yinede merak etmiyor değillerdi!
"Çok fazla kahve içmeye başladın aşkım."Minmin adamın elindeki kupayı alarak masaya koydu ardından kollarını Asaf'ın boynuna sardığında, dövmeli eller belinde yerini almıştı."Sigara istiyor canım.İsteği kahveyle bastırıyorum işte."
Asaf burnunu,minik burna sürttü ardından sıcak boyuna eğilerek derin bir nefes aldı."Ağrın,sancın var mı?Ya da canının istediği bir şey?"
"Yok..Sadece ne kadar önemli olmasa bile cinsiyetini öğrenmek istiyorum."Diye mırıldandı Minmin ardından aklına bir şey gelmiş gibi geriye çekilerek heyacanlı ve biraz endişeli ses tonuyla "Ya saçları pembe olursa?"Diye sordu.Asaf'ın aklına bu ihtimal gelmemişti açıkçası."Ya bebeğimiz üzerinde deney yapmaya kalkarlarsa?"Minmin korkuyla kollarını karnına sararken,dolu gözleri ile Asaf'a baktı.
"Sence böyle bir şeye izin verir miyim?"Asaf ciddi bir şekilde sormuştu bu soruyu.Elbette izin vermezdi!Minmin başını olumsuz anlamda salladı ardından"Ama ne yaparız pembe olursa?"Diye fısıldadı."Berkay ile konuşuruz,ailenin genetiğinde olduğunu falan zırvalarız hallederiz bir şekilde."Asaf bu işin içinden nasıl çıkacağını düşünmeye başlarken, minik bedenin pembe saçlarını okşadı.
"Asaf..Ben hani altı yaşında dünyaya gelmiş sayılırım ya,bizim bebişimiz sıfırdan var olacak..Yani bence oyuncağa dönüşmez."Minmin'in dediği şeyle biraz durdu Asaf.Aslında haklı olabilirdi..Sihirli oyuncak bebek genleri diye bir şey yoksa, normal bir insan olurdu bebekleri.
"Öyle olması daha iyi olur..Çünkü ben hiç okula gidemedim,hiç arkadaşım olmadı.Saçlarımı bere ile saklayabiliyordum ama çocuklar çekip almaya çalışıyordu.Çok fazla korktuğum zaman,üzüldüğümde,mutlu olduğumda bile oyuncak halime dönüyordum.Bu yüzden annem bazı şeylere hiç izin vermedi..Bebeğimiz özgür olsun,benim yapamadığım şeyleri yapsın istiyorum."Minmin'in üzgünce mırıldanması ile dudaklarını birbirine bastırdı Asaf ve minik bedeni kendisine çekerek sıkıca sarıldı.
"Merak etme,her şeyi halledeceğiz.Bunları düşünmek için daha erken bu yüzden kafana takıp,üzülme bebeğim."Minmin bu cümlelerle aklında dönüp dolaşan sorunları kovmaya çalıştı."Hazırlanalım artık geç kalacağız yoksa."
"Tamam..Sence kız mı, erkek mi?"
Minmin'in bu tatlı sorusu yol boyunca hatta sedyeye yatana kadar sürmüştü..
.
Berkay soğuk jeli dökerek aleti, heyecanla kasılmış olan minik bedenin karnında dolaştırdı.Minmin sıkıca Asaf'ın elini tutarken birbirlerine ardından gülümseyerek makinanın ekrananına bakan Berkay'a baktılar.
"Tahminleri alayım."Berkay aleti geriye çekerken sordu ve peçeteden kopartarak Minmin'e verdi."Bence kız."Dedi Asaf,minik bedenin doğrulmasına yardımcı olurken.
"Bence..Bence..Erkek."Minmin biraz düşünerek cevaplamıştı.Peçeteyle jeli sildikten sonra kendilerine uzatılan röntgen kağıdını aldı Asaf ve Berkay o cümleleri söyledi.
"Erkek bebeğiniz olacak."
°。
Erkek bebeklerle alıp veremediğim bir şey var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...