•MARINA-About Love
°。
"İstediğim her şeyi çizebilir miyim?"Minmin merakla sorarken,Asaf üzerindeki kazağı çıkarmış yanına koymuştu."Evet bebeğim.İstediğin her şeyi çizebilirsin.Bu omuz sana ait."Diyerek güldü ve omzunu patpatladı.
Minmin heyecanla dudaklarını yaladıktan sonra deri koltukta biraz daha kayarak Asaf'ın dibine girdi.Titreyen eliyle kaslı kolu tutarken diğer elinde tuttuğu kalem ile az sonra resimlerle dolduracağı omuza baktı.
"Ayyy çok heyecanlandım."Gülümseyerek Asaf'a baktığında karşılığında burnunun ucuna bir öpücük almıştı."Sakin ol bebeğim.Yanlış çizerken silip düzeltebilirsin."
Asaf için bu değerliydi.Üzerinde deneme yapmak isteyen kişileri net,sert bir şekilde uyarır asla izin vermezdi.Sızıp kaldığında arkadaşlarından aldığı çizimleri,derisini kazırcasına her seferinde silmişti.Bir tek annesinin çizimlerini kalıcılaştırmıştı.Şimdi ise bu minik bebeğinden istemişti resim çizmesini..Belki saçma bir şeydi ama onun için anlamlıydı.
Minmin"Ama bakma!Süpriz olsun."Demiş kocaman gülümsemişti.Asaf başını çevirdiğinde omzunda ve biraz altında gezinen kalemi hissetmesi ile dudaklarının kenarı kıvrılmıştı.
Minmin dikkatle çizimleri yapmaya devam ederken içeriye giren Zümrüt,Boran ve Cemal merakla ikilinin yanına ilerlemiş ardından gördükleri şey ile şok olmuşlardı.
Hani kimsenin kendisine dokunmasına izin vermeyen Asaf..Dövemler konusunda aşırı hassas olan Asaf bu çocuğa,daha yeni tanıştığı bu garip çocuğa resim mi çizdiriyordu?Hem de koluna!
"Boran."Asaf sert sesiyle konuştuğunda şaşkın bakışlarını ,siyahlara çevirdi zavallı çocuk."Evet?"
"Minmin çizimleri bitirince dövme işini sen halledeceksin."Asaf'ın dediği şeyle gözleri irileşti Minmin'in.Kalbi o kadar hızlı atıyor,midesi kasılıyordu ki anlatamazdı!"Kalıcılaştıracak mısın?"Diye sordu sesinin mutluluktan titremesine engel olamamıştı.
"Evet bebeğim."Asaf gülümseyerek, hemen dibinde dizlerinin üzerinde oturan minik bedene baktığında dolu dolu olmuş gözler ve kocaman bir gülümseme ile karşılaşmıştı."O zaman daha güzel çizmeliyim."Diye mırıldandı Minmin.
Asaf samimi bir gülümseme sunarken uzun bir süre birbirlerine baktılar ki Cemal'in boğazını temizlemesi ve "Kendimi Türk dizisinde hissediyorum..Bir dakikadır bakışıyorlar."Demesi ile utanarak birbirlerine bakmayı bıraktılar.
Minmin yeniden resimlerini çizmeye dönerken, Asaf'ta bakışlarını dükkânda dolaştırdı.Diğer üçlü ise işlerine döndüler..Yani dedikodu yapmaya gittiler.
.
"Minmin.."
"Nasıl olmuş!Beğenmediysen silebilirsin hepsini!"Minmin tişörtünün göbek kısmını iki eliyle kavramış,ayndan çizdiği resimlere bakan Asaf'a umutla bakıyordu.
Asaf ise hayran gözlerle k,endi görünüşüne aşırı zıt duran tatlı çizimleri inceliyordu ki gözleri aynadan minik bedene kaydı."Minmin..Gel buraya."
"Neden ne oldu-"Minmin birden kendisini yapılı göğüse yaslanmış halde buldu.Asaf minik bedeni kolları arasına hapsederken, pembe saçları öpmüş,derin bir nefes almıştı."Bunlar çok tatlı olmuşlar bebeğim."
Minmin mutlulukla kollarını Asaf'ın beline sararken,başını çıplak göğüse sürttü.
"Boran!"Asaf minik bedenden ayrılarak kasadaki çocuğa seslenmişti.Boran çizimleri kalıcılaştırma vaktinin geldiğini anlayarak kasadan çıktı.Asaf dövme koltuğa oturmadan önce minik bedenin şağına öpücük kondurmuştu.
'Minmin,oğlum..Sevginin ne olduğunu bilir misin?Çok güzel bir şeydir...Sevmeyi bilen için.Minik temaslar,kaçamak bakışlar seni öyle bir etkiler ki saçların gibi olan pembe bir dünyaya girersin.Aşk ise çok daha zordur.Acıtır ama iyi hissettirir.Hiçbir kelime aşkı tarif edemez ama duygular tarif edebilir.'
Annesi ile olan konuşması kulaklarında yankılanırken "Düzgün yap.En ufak hatada kafanı koparırım."Tarzında Boran'ı dövme konusunda tehdit eden Asaf'a baktı Minmin kocaman gülümserken,elini hızla atan kalbine doğru götürdü.
Bu adamı seviyordu...Ve bu adama, bir çocuk gibi aşıktı.
°。
Aşkla ilgili özlü bir söz yazmaya çalışırken aşırı saçmalayan bir yazar bırakalım şuraya.
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...