7-Sana İyi Gelen Şeyler

13.5K 1K 255
                                    

•Jaymes Young-Infinity

°。

"Ooo Asaf kanka!"Yanlarına gelen sarışın adamla,siyah saçlarını karıştırdı Asaf."İki aydır yoksun.Ne buraya uğradın,ne aramalara cevap verdin..Ulan!Dükkana bile uğramadın!Nasıl patronsun sen?"Sarışının yavşak tavırları ile gözlerini devirdi.

"Bu güzellik kim?"Sarışın,Minmin'e flörtöz bir şekilde bakmaya başlarken Asaf çocuğu kendisine çekti."Cemal.Gözlerini oyarım."Diye tısladı Asaf.

Cemal ellerini iki yana açarak geriye adım attı."Sakin ol dostum!"Alayla gülerken şöyle bir Minmin'e bakmıştı.

Üçü beraber diğerlerinin yanına giderken, Minmin şaşkın şaşkın etrafa bakıyordu.

Eğer annesi,insanlardan gözü gibi sakındığı bebeğinin burada olduğunu görseydi Minmin'i ortadan ikiye keserdi herhalde!

"Patron!"Yeşil saçlı kız heyecanla bağırırken,mavi gözlü çocuk ile beraber içkilerini havaya kaldırdı.Cemal'de kızın yanına oturarak masadaki içkiyi aldı ve onlara katılarak,bardağı havaya kaldırdı.

"Gel hadi."Asaf elini,çocuğun beline koyarak arkadaşlarının yanına doğru yönlendirdi.Koltuğa yan yana oturduklarında,Cemal'ın bakışları Minmin'in üzerindeydi.Asaf bu durumdan rahatsız olurken,minik bedenin belini tutmaya devam etmiş ve tek hamlede kendisine iyice çekmişti.

Minmin,Asaf'ın rahatsızlığını hissederken rahatlaması için başını,Asaf'ın omzuna koydu.Cemal bakışlarını ikiliden çekerken, Zümrüt "Siz sevgili misiniz?"Diye sordu tak diye.

Minmin merakla Asaf'a baktı.Gerçekten, ikisinin ilişkisi neydi ki?

Asaf kendisine parlayan gözlerle bakan minik bedenle,işin ona kaldığını anladı.Diyeceği şey,ikisini etkikeyecekti büyük ihtimalle.

"Evet.Sevgiliyiz."Asaf baş parmağı ile minik bedenin belini okşadı.Minmin heyecanla gülümserken,kendileri şaşkınlıkla izleyen kişilere baktı."Sevgiliyiz!"

"Daha çok şimdi karar vermiş gibisiniz."Boran,kahve saçlarını eliyle dağıtırken mırıldandı."Boran."Asaf dişlerinin arasından uyarır tonda tıslayınca,Boran gözlerini kaçırarak içkisinden bir yudum almıştı.

Cemal garsonu çağırarak iki içki daha istedi.Asaf kendisine sırnaşan minik bedenin,belini okşamaya devam ederken diğerleri ile yokluğunda işlerin ne olduğunu konuşuyordu.

Çok geçmeden içkileri gelirken Minmin merakla,önüne bırakalan bardağa ardından kendi içkisinden yudum alan Asaf'a baktı."Ben de iç-"

"Hayır."Asaf kesin bir dille reddetti."Ama neden-"

"Hayır."Tekrardan reddetti."Ama sen içiyorsun ben-"Minmin'in lafı,sert bakışlarla kesilirken dudaklarını büzdü.Asaf derin bir nefes verdi ardından çocuğun çenesinden tutarak,pembe dudaklara kendi dudaklarını bastırdı.

Kısa bir öpücükten sonra geriye çekilirken, Minmin şaşkın şaşkın dudaklarını yaladı.Demek tadı böyleydi...Değişik bir tadı vardı.Eğer Asaf'ın dudakları ile tadına bakmasaydı beğenmezdi.

Asaf geriye yaslanarak içkisini içmeye devam ederken yanında dimdik oturan bedenin,ensesindeki pembe saçlara dokundu.

İki aydır kötü bir ruh halindeydi ama bir günde kafası dağılmıştı.Bu çocuk ona iyi geliyordu.

Minmin huylanarak arkasına baktığında, Asaf'ın duygu yüklü bakışları ile karşılaştı.Sanki arkada çalan müzik ve insanlar yok olmuştu birden.Sadece ikisi vardı.Gözlerinin en derine bakmak istercesine,birbirlerine bakıyorlardı.

"Bu çocuk nereli?"Zümrüt sorusu ile sihirli ortam dağılırken bakışları ona döndü."Koreli."Asaf soğuk bir sesle cevapladı.Umarım Zümrüt,Türkçe'yi nereden öğrendi muhabbeti yapmazdı.

"Türkçe'yi biliyor mu?Ya da ne kadar biliyor?"Zümrüt merakla sormaya devam ederken,Asaf kalan son yudumunuda içerek bardağı masaya bırakmıştı."Bilmesi gerektiği kadar biliyor."

"Siz ne zaman tanıştınız?"Diye sordu Zümrüt."Dün."Asaf omuz silkerek cevap verdi."Dün mü?"Boran şokla kalakaldı.

Ne yani..Dün tanıştığı bir çocuk,Asaf'ın iki aylık bunalım dönemine tak diye son mu vermişti?Oysa Boran,Zümrüt ve Cemal iki aydır kıçlarını yırtmıştı!

"Nasıl tanıştınız?"Zümrüt merakla sordu."Tanıştıi işte bir şekilde-Yeter lan!Soru sorup durmayın!"Asaf sorulara daha fazla katlanamayarak,sinirle kükredi ve konunun kapanmasını sağladı.

Diğerleri gergin bir şekilde başka şeyler konuşmaya devam ederken Asaf başını geriye attırarak,gözlerini kapattı o anda bacağında hissettiği ağırlık ile geriden gözlerini açarken bacağını yastık olarak kullanmış,yan bir şekilde yatan Minmin ile karşılaştı.

Siyah ceketini çıkardı ve Minmin'in açıkta kalan bacaklarını örttü ardından dövmeli elini,pembe saçlara daldırarak oynamaya başladı.

°。

Çizim biraz aceleye geldi,o yüzden kötü oldu ama olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çizim biraz aceleye geldi,o yüzden kötü oldu ama olsun..

Çizim biraz aceleye geldi,o yüzden kötü oldu ama olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin