°。
Asaf,yatakta uyuyan minik bedenin pembe saçlarını severken tavanı izliyordu bir yandan.Abisinin tam olarak ne çevirdiğini çözememişti ama miras konusundan şüphelenmiyor değildi.Bütün gece uyuyamamıştı,zaten pekte uykusu yoktu.
Elinin birden boşluğa gitmesi ile başını Minmin'e çevirdi ama görememişti.Elini biraz çekerek yastığın üzerindeki,daha minik olan bedene baktığında dudaklarında bir gülümseme oluşmuştu.
Minmin yukarıya sıyrılmış pembe kazağının açıkta bıraktığı göbüşünü,minik eli ile kaşıdıktan sonra mırıldanarak yana dönmüştü.Asaf'ta yan dönerek,yastıkta yatan minik bedeni izlemeye başladı.
Minmin o kadar tatlıydı ki bir anda tutup ısırası geliyordu!
Parmağını çocuğun pembeleşmiş tombul yanağına değdirdiğinde, Minmin uykusunda kıkırdayarak Korece bir şeyler mırıldanmıştı.Minik tombul yanağa hafiften bastırdığında ise Minmin tekrardan bir şeyler mırıldanmış, bu sefer sırtüstü dönmüştü.
Asaf yanakla uğraşmayı bırakarak minik göbüşe değdirmişti bu sefer parmağını ve Minmin kahkaha atarak gözlerini açmıştı.Asaf'ta gülerek parmağını hareket ettirdiğinde,Minmin kahkahalarına minik ayaklarını havaya kaldırarak devam etmiş kendisini gıdıklayan parmağı tutarak durdurmaya çalışmıştı.
Asaf minik bebişi gıdıklamayı bırakarak "Günaydın bebeğim."Dediğinde Minmin "Günaydın!"Minik ellerini havaya kaldırarak neşeyle bağırmıştı."Bugün işe gideceğim,benimle gelmek ister misin?"Diye sordu Asaf minik bedeni nazikçe eline alarak sırtüstü yatarken.
Minmin sarkan minik ayaklarını sallarken düşünmeye başlamıştı ki kaslı gövdeye oturacak şekilde bırakılması ile insana dönüştü.Asaf az öncekinin askine üzerindeki ağırlık ile gülümserken Minmin "Evet,seninle geleceğim."Diyerek heyecanla kollarını havaya kaldırmıştı.
Asaf gülümseyerek ellerini çocuğun beline koydu."Fazla tatlısın Minmin.Yanaklarını ısırmak istiyorum."Minmin parlayan kahvelerini,siyahlar ile buluşturduktan sonra "Isırabilirisin!"Diyerek başını yana çevirmiş,yanağını Asaf'a uzatmıştı.
Asaf gülerek biraz doğruldu ve çocuğun pembe yanağını dişlerinin arasına alarak hafiften ısırdı.Minmin kıkır kıkır gülerken, yanağını bırakılması ve altındaki bedenin oturur pozisyona gelmesi ile kollarını adamın boynuna sararken,Asaf ısırdığı yanağa bir öpücük kondurmuş o sırada bacaklarını yataktan sarkıtarak yataktan kalkmıştı.
"Yemek yiyelim,hazırlanıp çıkalım evden."Minmin Asaf'ı başıyla onayladı.Çok heyecanlı hissediyordu!Hayatında ilk defa dövme stüdyosuna gidecekti.
.
Asaf elindeki dövme aleti ile işine odaklanmış bir şekilde aslan şeklini müşterinin koluna çizmeye devam ederken Minmin'de merakla onu izliyordu.
Nasıl dövme yaptığına bakmıyordu,sadece ama sadece Asaf'ı izliyordu.
'Aşırı yakışıklı.'Diye geçirdi içinden ardından düşündüğü şeye utanarak eliyle ağzını kapatmıştı.Asaf bir süre sonra dövme işini bitirmişti,makinayı yerine koyarak ayağa kalktı.Siyah eldivenlerini çıkartırken, dövme yaptığı kadın kasadaki Zümrüt'e parayı ödemiş ardından dükkândan çıkmıştı.
Sabah olduğu için çok kişi gelip gitmiyordu, akşama doğru hele gece vakti müşteriler çoğalıyordu.
"Ben sigara içmeye çıkıyorum."Zümrüt'ü başıyla onayladı Asaf.Kız dışarıya çıktığında Minmin ile başbaşa kalmışlardı."Bebiş."Asaf ,çocuğun pembe saçlarını severek eğildi ve şakağına öpücük kondurdu.Minmin kıkırdayarak minik elleri ile adamın elini tuttu."Burayı sevdin mi?"
"Çok sevdim.Burası çok güzelmiş!"Minmin gayri ihtiyari büyük dükkâna bakındı.Duvarlar siyahtı ve resimler ile doluydu,iki-üç tane dövme koltuğu yan yana dururken kasanın yanında uzun siyah deri bir koltuk önünde masa ve üzerinde dergiler,mangalar ve kitaplar vardı.
"Aynı senin gibi!Resmen buradan Asaf geçti diyor!!"Minmin parlayan gözlerini gülümsemeden dolayı kısılmış gözlere çevirdi.
"Bebeğim..Senden bir şey istesem yapabilir misin?"
°。
Asaf ne isteyecek sizce??
SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUNCHİ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] °。 Oyuncaklar,sizi akşam canavarlardan korur ve kötü hissediyorsanız size güç verir. Dövmeli çocuk,belki de hayatının en doğru kararını yerde bulduğu oyuncağı alarak yapmıştı. Hayır,sıradan bir oyuncak değildi bu..İnsana dönüşebilen s...