14-Sarılmak

9.4K 868 122
                                    

Astrid S -Hurts So Good

°。

"Minmin burada kal bebeğim."Asaf tuttuğu elleri bırakarak yataktan kalktı.Minmin arkasından kalkmak için hamle yapsada kalçasına giren keskin acıyla yatakta oturmak zorunda kaldı zaten Asaf odadan çıkmış,kapıyı kapatmıştı bile.

Yatakta sıkıntı,merakla otururken vücudunda hissettiği Asaf'a ait sinir ile beraber daha çok gerildi.Asaf ciddi anlamda çok sinirliydi ki bunu hemen arkasından gelen bağırışmalar kanıtlar hale getirirken, Minmin acıya rağmen yataktan fırladı.

Yatak odasından çıktığı anda Asaf'ın sinirli bağırışları kulağına dolmuştu.Minik ve sessiz adımlarla hole girmeden önceki duvarın arkasından, başını çıkartarak Asaf'a ve biraz daha uzun,dövemleri olmayan onun dışında Asaf'ın kopyası olan adama baktı.İkiside sinirli duruyordu ama Asaf daha çok sinirliydi.

"Abi.Git."Asaf sinirinin aksine gayet sakin ama aşırı korkutucu bir tonda dişlerinin arasındam tısladığında, daha uzun boylu olan adam alayla gülerek başını iki yana salladı."Zaten dükkânı benden izinsiz sattınız.Babam da sen de daha ne istiyorsunuz?"Asaf'ın sinirleri abisinin pişmiş kelle gibi sırıtıyor oluşu ile iyice gerilirken,yumruk yaptığı elini farkında olmadan yanındaki duvara vurmuştu.

Sinirini atması lazımdı yoksa abisini gırtlaklayacaktı.

"Bir süre burada kalacağım."Asaf abisinin içeriye doğru adım atmasıyla beraber elini, sertçe yapılı göğüse koyarak geriye ittirmişti."Kimden izin aldın Asef?"

"Babam sana göz kulak olmamı istedi Asaf."İki kardeş birbirlerine sinirle harmanlanmış siyah gözler ile bakarken Minmin gergince olduğu yerde duruyor, ikiliyi izliyordu.Bir şey yapmalı mıydı?

"Ne planlıyorsunuz lan siz?"Asaf kaşlarını çatarak şüpheli bir şekilde mırıldandı."Bir şey planladığımız yok..Neden her şeyde bit yeniği arıyor-"

"Babam olacak adama annemi aldatırken neden yardım ettin?Neden söylemedin?O adamın homofobik bir piç olduğunu bildiğin halde ne diye eşcinsel olduğumu söyledin?Senin tek çıkarın,tek hedefin para.Kimin parası,ünü varsa onun yanındasın sen..Siktir git evimden.Göz kulak olacakmış!"Asaf,abisini bir sinirle ittirdikten sonra kapıyı sertçe kapattı hatta öyle bir ittirmişti ki yüksek bir ses çıkmış,duvarlar sallanmıştı sanki.

Minmin durduğu yerde korkuyla sıçradı ardından arkası dönük kapıya bakan adama doğru bir adım atmıştı ki Asaf'ın sinirini atmak için duvara arka arkaya vurmaya başlaması ile dudaklarından küçük bir çığlık kaçmış,bu sefer koşar adımlarla sevdiği bedene ilerlemişti.

(Araya girmeyi sevmem ama Asaf burada çok ergen oldu ya mdkdndlsnsks)

Asaf kanayan eklemlerini umursamadan kırmızı olmuş duvara vurmaya hazırlanmıştı ki minik ellerin elini tutması ile kanlanmış gözlerini, dolu dolu olmuş kahveler ile buluşturdu.

"Yapma Asaf..Canını yakma."Minmin sesinin titremesine engel olmazken, tuttuğu ele arka arkaya minik öpücükler kondurdu.Asaf hızla kalkıp inen göğüsü ile nefeslerini düzene sokmaya çalışırken elini ağlayarak öpen minik bedenin pembe saçlarını, sağlam eliyle okşadı.

"Dudakların kirlenecek bebeğim."Sakin bir sesle mırıldanarak saçları okşamaya devam ederken, Minmin yaralanmış ele son bir öpücük kondurarak minik elleri ile nazikçe okşadı.

Asaf minik bedenin ensesinden tutarak göğsüne çektiğinde Minmin yaralı eli tutmayı bırakmak zorunda kalmıştı,kollarını sevdiği bedene sararken eş zamanlı vücuduna sıkıca sarılan kaslı kollarla titrek bir nefes verdi.

Asaf başını sıcak boyuna gömerek dudaklarını bastırdı,gözlerini kapattı ve öylece durdu.Minmin ise daha sıkı sarılmıştı adama."Lütfen Asaf...Çok üzülsen,kızsan bile asla kendine zarar verme lütfen..Gel bana sarıl.Öpeyim seveyim,sakinleştireyim seni ama kendine zarar verme."Minmin'in yalvarır tonda konuşması ile hissettiği üzüntü Asaf'ı etkilerken,parmak uçlarında biraz doğruldu ve elini siyah saçlara daldırdı,Asaf'ta minik bedene daha sıkı sarıldı.

°。

Bu arada çok yaratıcı isimler koyarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada çok yaratıcı isimler koyarım.

Ve bugünün son bölümüydü hadi bayssss

SİZLERİ SEVİYORUM.

NUNCHİ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin