Κεφάλαιο 13ο.

2.8K 262 11
                                    

   Επιστρέψαμε εγώ με την Ελένη λίγο μετά από τις άλλες. Στην διαδρομή χαζογελούσαμε και προσπαθούσα να σκαρφιστώ τρόπους να τη φέρω πάλι κοντά με τον Μάρκο αν και εκείνη θεωρούσε ότι ήταν κακή ιδέα. Μου είχε λείψει να νοιώθω έτσι ξέγνοιαστα. Πραγματικά η ώρα πέρασε πολύ γρήγορα, κάναμε πολλά ψώνια και πέρασα πολύ καλά. Ποιος να το φανταζόταν πως εγώ και η Ελένη θα μπορούσαμε να κάνουμε τόσο καλή παρέα. Με την Χαρά, στο παρελθόν, τα πάντα είχαν να κάνουν με εκείνη και τον Ηλία. Πάντα! Αφού εγώ με τον Αλέξη ήμασταν καλά δεν υπήρχε λόγος να συζητάμε για μένα… Η Ελένη όμως δεν με έπρηζε με τον Μάρκο, εγώ ήμουν αυτή που ήθελα να βοηθήσω.

   Για να μπούμε στο σπίτι περάσαμε από την πισίνα πρώτα που όλα τα αγόρια ήταν μαζεμένα και βάζανε τα ποτά σε ένα τραπέζι που είχαν φέρει. Είχαν συνδέσει τα ηχεία και γενικά όλα φαίνονταν έτοιμα για το πάρτι. Το βλέμμα μου διασταυρώθηκε για λίγο με τον Σταύρο. Ένοιωσα πως ήθελε να σιγουρευτεί πως δεν άλλαξα γνώμη στην πορεία για το αν θα έμενα.

   Ο Μάρκος με τον Αλέξη ήρθαν προς το μέρος μας για να αφήσουν κάτι σακούλες.

«Μη μου πείτε πως θα είστε έτσι στην παρτάρα; Άντε να αλλάξετε, θέλουμε τα κορίτσια της παρέας μας να είναι οι ωραιότερες» τώρα μόνο παρατηρούσα πως ο Μάρκος κοιτούσε την Ελένη κατάματα. Αν δεν ήξερα δεν θα το πρόσεχα, τώρα όμως έκανε μπαμ.

   Αποφάσισα να φύγω για να τους αφήσω μόνους τους. Απομακρύνθηκα κλείνοντας το μάτι στην Ελένη. Ας ελπίσουμε ότι εκείνη θα είχε καλύτερη τύχη με τα ερωτικά της απ’ ότι εγώ.

   Την ώρα που έπιασα το πόμολο της πόρτας για να μπω αισθάνθηκα την παρουσία του Αλέξη και γύρισα μόνο για να καταλάβω ότι είχα δίκιο.

«Αποφάσισες τελικά να μείνεις!»

«Περίπου…» απάντησα χωρίς να θέλω να μπω σε πολλές λεπτομέρειες.

«Μπράβο ρε Μαρίνα. Το πάρτι θα είναι τέλειο!» μου είπε αγγίζοντας φιλικά τον ώμο μου. Εγώ τραβήχτηκα και μπήκα μέσα στο σπίτι.

   Μπορεί ο εγωισμός μου να με διέταζε να τον σιχαίνομαι για τον τρόπο που μου είχε φερθεί, το άγγιγμά του όμως δεν έπαυε να κάνει την καρδιά μου να σπάει σε χίλια κομμάτια.

   Πήγα στο δωμάτιο να πάρω ότι χρειαζόμουν και μετά συνάντησα την Χαρά και την Αλεξία να ετοιμαστούμε παρέα. Θεέ μου. Τι κάνω για να κρατήσω επίπεδο; Έλα σε λιγότερο από 15 ώρες θα είσαι μακριά από εδώ, από όλου και από όλα.

Η Εκδρομή {GW15}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant