ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το κεφάλαιο αυτό περιέχει ερωτικές σκηνές και γενικά mature περιεχόμενο. Αν κάποιος έχει πρόβλημα με αυτό παρακαλώ να μην συνεχίσει στο κεφάλαιο αυτό!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Σε όλη τη διαδρομή είχα κολλήσει το σώμα μου πάνω του κρατώντας τον σφιχτά. Το ξέρω πως συμπεριφερόμουν σαν δεκαπεντάχρονη έφηβη που έβγαινε με τον πρίγκιπα των ονείρων της, όμως απλά δεν μπορούσα –βασικά δεν ήθελα- να συγκρατήσω καθόλου την επιθυμία μου να είμαι κοντά του, να τον αγγίζω… Και ναι ξέρω πολύ καλά πως ο Σταύρος μόνο πρίγκιπας δεν είναι, είναι αυτός που κατά πάσα πιθανότητα θα πάρει αυτό που θέλει και μετά θα εξαφανιστεί. Αλλά στο κάτω-κάτω αυτό που θέλει το θέλω και εγώ όσο τίποτα, και δεν είμαι κάνα παιδί, αυτή τη φορά δεν θα πληγωθώ… ξέρω τα όρια της κατάστασης.
Φτάσαμε στο γκαράζ και έσβησε τη μηχανή. Κατέβηκα και στάθηκα στο τοίχο περιμένοντάς τον. Γιατί είμαι τόσο νευρική ρε γαμώτο; Για άλλη μια φορά πιάνω το εαυτό μου να ανεβοκατεβάζει το φερμουάρ από το δερμάτινο με μανία. Για να σταματήσω και να μη δείχνω σαν ηλίθια βγάζω το μπουφάν και το τσαλακώνω στα χέρια μου.
Λίγο μετά έρχεται και ο Σταύρος κοντά μου. Κοιτάζω ψηλά για να συναντήσω τα μάτια του. Μου φαινόταν λυσσασμένος, άγριος, σέξι… Ασυναίσθητα δάγκωσα το χείλος μου προσπαθώντας να κρύψω το πόσο αναστατωμένη ήμουν. Αλλά μάλλον δεν τα κατάφερα ιδιαίτερα αφού ο Σταύρος με κόλλησε στον τοίχο με τα μάτια του καρφωμένα στο χείλος μου.
«Με τρελαίνει όταν το κάνεις αυτό» ψιθύρισε έντονα στο αφτί μου και η ανάσα του έκανε όλο το κορμί μου να ανατριχιάσει.
Απότομα το στόμα του συνάντησε το δικό μου και αχόρταγα άρχισε να με φιλάει. Η γλώσσα του βίαια άρχισε να εξερευνά τη δική μου. Δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ και άφησα έναν αναστεναγμό μέσα στο φιλί μας. Πρέπει να τον τρέλανε τόσο πολύ γιατί ένοιωσα την ανάσα του γίνεται πιο γρήγορη, κοφτή.
Με μια κίνηση με σήκωσε ψηλά κολλώντας ακόμα περισσότερο το σώμα του στο δικό μου με αποτέλεσμα η πλάτη μου να πιέζεται στον κρύο τοίχο –αλλά ας σοβαρευτούμε αυτό ήταν το τελευταίο που με ένοιαζε. Τύλιξα τα πόδια μου γύρω του και εκείνος συνέχιζε να με φιλάει παθιασμένα.
«Σε θέλω τόσο πολύ ρε πούστη μου» είπε μέσα από τις κοφτές ανάσες του. Ακούστηκε σαν να ήταν λάθος το ότι με ήθελε. Δεν μπορούσα όμως να ασχοληθώ με αυτό τώρα.
ESTÁS LEYENDO
Η Εκδρομή {GW15}
RomanceΗ εικοσάχρονη Μαρίνα επιστρέφει στην Ελλάδα μετά από δύο χρόνια στην Αγγλία για το καλοκαίρι. Η παρέα της όμως έχει ήδη φύγει για διακοπές στη Σύρο. Θα πάει να τους βρει γνωρίζοντας πως θα έχει να αντιμετωπίσει το παρελθόν Από την μια ο Αλέξης, η...